Lakko hallituksen toimien vastustamiseksi?
Kommentit (29)
Anna mennä! Sinne vaan eduskuntatalon portaille huutamaan!
Noku Mutku... Mutta jos pensan hinta vielä nousee niin ajellaan traktoreilla taas eduskuntatalolle! ÖYH ÖYH!
Viimeksi kun vasemmistopuolueet ja ammattiyhdistysliike järjesti poliittisen lakon, tuhannet ihmiset menettivät työpaikkansa, kun huonosti kannattavia tehtaita suljettiin. Taasko vasemmisto sortuu samaan typeryyteen?
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä! Sinne vaan eduskuntatalon portaille huutamaan!
Hallitus on syyllinen ongelmiisi! Hallitus on syyllinen ongelmiisi! Hallitus on syyllinen ongelmiisi!
Ei tässä lakot auta..kunnon kahinat päälle,ja yhteiskuntarauha järkkymään...v i t t u u n t u n e e t vaan kaduille laittamaan paikkoja paskaksi..hei hulinaa!
Mene sinä lakkoon. Minä menen aamulla töihin tienaamaan. Yksityisyritykseen.
Suomalaiset ei osaa eikä uskalla lakkoilla. Suomalaiset on nössöä kansaa ja sen takia äänestivät kokoomustakin.
Mitä toimia vastustetaan? Suomen pelastamista? eletään velaksi niin kauan kun voidaan ja sit antaa EU:n laittaa asiat kuntoon. Sitäkö tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Noku Mutku... Mutta jos pensan hinta vielä nousee niin ajellaan traktoreilla taas eduskuntatalolle! ÖYH ÖYH!
Mitä tekemistä bensan hinnalla on traktorien käytön kanssa?
Olisi kyllä ensimmäinen kerta, kun Suomessa mennään lakkoon siksi, että palkansaajan verotus kevennetään ja käyttörahaa on enemmän kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä lakkoon. Minä menen aamulla töihin tienaamaan. Yksityisyritykseen.
Samoin. Kalenteri on täynnä, enkä aio jättää ihmisiä pulaan. Aikuisuus ei ole toivelista siitä, kuinka muut kohtelevat juuri minua. Aikuisuus on vastuuta. Omien hallitustraumojen jankkaamisen asemesta jokaisen meistä pitäisi miettiä, miten itse kohtelemme ja autamme muita. Kun peilin sijaan katseleekin ympärilleen, saattaa jopa rikastua. Markkinataloudessa rikastuu toisten tarpeiden täyttämisestä. Ei sillä, että odottaa muiden täyttävän juuri minun narsistiset ja nirsot tarpeeni.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä lakot auta..kunnon kahinat päälle,ja yhteiskuntarauha järkkymään...v i t t u u n t u n e e t vaan kaduille laittamaan paikkoja paskaksi..hei hulinaa!
Arvaas hupia, kuka nuo paskaksi laitetut paikat joutuu maksamaan - niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä auttaa Suomen kehnoon taloudelliseen tilanteeseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei osaa eikä uskalla lakkoilla. Suomalaiset on nössöä kansaa ja sen takia äänestivät kokoomustakin.
Suomalaiset ovat nössöjä kun he eivät ole kanssasi samaa mieltä?
Lakko ei toimi enää kuten joskus ennenvanhaan. Nykyään kun menee lakkoon tulee enemmän työttömiä ja konkursseja. Tällä hetkellä ainoa toimiva keino olisi vallankaappaus. Riittääkö rohkeus siihen?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun vasemmistopuolueet ja ammattiyhdistysliike järjesti poliittisen lakon, tuhannet ihmiset menettivät työpaikkansa, kun huonosti kannattavia tehtaita suljettiin. Taasko vasemmisto sortuu samaan typeryyteen?
Sama sairaanhoitajilla.
Nyt valmistutaan kortistoon, kun Rytkönen vaati liikaa.
Hoitsut tuodaan Filippiineiltä.
Vierailija kirjoitti:
Lakko ei toimi enää kuten joskus ennenvanhaan. Nykyään kun menee lakkoon tulee enemmän työttömiä ja konkursseja. Tällä hetkellä ainoa toimiva keino olisi vallankaappaus. Riittääkö rohkeus siihen?
Vallan kaappaus että saadaan verottaa enemmän kansaa? vain suomalainen ajattelee näin
Vierailija kirjoitti:
Valtion ihmeellisestä taikaseinästä alkaa satamaan rahaa kun valta vaihtuu?
Ole hyvä vaan.