Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko kokenut tämän?-peukutusketju
09.08.2024 |
Eli oletko kokenut tämän-nuoli ylös=olen ja nuoli alas=en ole kokenut tätä.
Mie aloitan;
yö putkassa
Kommentit (864)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nähnyt elävän karhun luonnossa (ei missään ruokinta paikassa ym.)
pieraissut hiljaisen pierun palaverissa.
Käynyt Tomorrowland -festareilla
Mennyt kesken suihkun paskalle. eli istunut märkänä pöntöllä pohtien on tääkin saatana...
Katsonut yhden kokonaisen formula kisan täysin alusta loppuun (mainoskatkoja ei lasketa)
Jäätyäsi eläkkeelle raha-asiat paremmin kuin työelämän aikana.
Varpaan kynsien leikkaus ei enää onnistu vanhemmiten.
Siksi käytävä huollattamassa jalkansa
Alue: Aihe vapaa
Eli oletko kokenut tämän-nuoli ylös=olen ja nuoli alas=en ole kokenut tätä.
Mie aloitan;
yö putkassa
Tähän täytyy nyt vastata ihan omalla tarinallani. Olimme kaverini kanssa sellaisina alta parikymppisinä Helsingissä ja poikettiin myös Linnanmäelle. Tampereella asuimme ja ajattelimme mennä viimeisellä junalla jonka oletimme menevän puolenyön aikaan kotiin, mutta saimme kuulla että viimeinen juna meni jo 11 aikaan.
Meillä oli kamala nälkä, ja minä jo pyörtyä kupsahdinkin kun verensokeri meni niin alas. Onneksi saatiin asemalta ostettua lihapiirakat. No, sitten aseman poliisilta kysymään saimsimmeko mitenkään yöpyä putkassa kun rahaa mihinkään yöpymiseen ei ole. Poliisi siihen että putka on täynnä kännisä, ette te sinne voi mennä mutta menkää junalla Riihimäkeen, sinne menee vielää juna ja sieltä sitten jatkatte aamulla Tampereelle.
No tehtiin niin ja Riihimällä poliisilaitokselta kysymään yösijaa. Samat sävelet siellä kuin Helsingissäkin, mutta yksi poliisi lähti kanssamme rautatieasemalle ja lupasi kysyä jos voisimme siellä yöpyä sisätiloissa, asemahan oli jo suljettu yöksi. Mentiin ja siellä sitten yksi mies päästi meidät sisään. Aseman penkeillä nukuttiin.
Että kun putkaankaan ei pääse vaikka pyytää ja haluaa! :D Olen vain jälkeenpäin ollut kiitollinen niille poliiseille jotka meitä auttoi eikä jättänyt yöksi ulos hortoilemaan. Vaikka onhan se heidän velvollisuutensakin auttaa.