Kävi Toridiilin kanssa juuri niin kuin pelkäsin
Lähetin avaamattoman lahjaksi saadun alle satasen tuotteen, ja ostaja kirkkain silmin väitti Torille että tuote on käytetty ja likainen joten en saa rahojani sieltä mutta tyyppi saa tuotteen pitää.
Kuka noin paskan systeemin on keksinyt? Onneksi ei ollut joku tonnin läppäri.
Myykää vain noudolla tai ennakkomaksulla. Jos Tori ei näitä myöhemmin enää tarjoa, kyllä joku uusi kilpaileva palvelu syö asiakkaat talteen alta aikayksikön.
Kommentit (21)
Ei ole tullut mieleenkään toridiiliä hommata, kiitos varoituksesta vielä.
Kuka lähettää mitään muutoin kuin postiennakolla?
Heh, keskustelun alla pyöri Torin mainos :D
On varmaan varmaan kuvat tuotteesta/pakkauksesta ennen lähettämistä? Siitä vastine Torille, niin luulisi toimivan.
Minulla on ehdot, joiden mukaan maksu joko tilisiirtona, jolloin postitus. Tai maksu käteisellä ja noutaen, jolloin sekä raahti että paketointi jää hinnasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ongelmat, osa 5791.
On tuolla myynnissä ihan porvaristuotteitakin kuten uusimpia macbookeja ja arvoantiikkia.
Menettää nelinumeroisen summan jos on niin tyhmä että noita alkaa "toridiilinä" lähettelemään vaikka itse kuvaisi paketoinnin Postin toimipisteessä ja paketin luovuttamisen virkailijan käsiin.
Ostaja voi keksiä vaikka mitä paskaa ja "vikaa" tuliterästä käyttämättömästä tuotteesta ja täten estää sen että näet rahojasi tai tuotetta enää ikinä.
Jotenkin törkeää myydä lahjaksi saatu tavara
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähettää mitään muutoin kuin postiennakolla?
Eihän ostajat nouda jos lähetät postiennakolla, itse vain maksat kalliin lähetyksen ja sitten odottelet kuukausi tolkulla että posti palauttaa, jos palauttaa tuotteen ja maksat muuten myös sen takaisin lähetyksen.
Se on nykyään niin, että nouto tai maksu etukäteen mobilepayllä, muita vaihtoehtoja ei vain ole, muut vaihtoehdot vain antavat huijareille mahdollisuuden toimia myös ostajan roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuolla myynnissä ihan porvaristuotteitakin kuten uusimpia macbookeja ja arvoantiikkia.Menettää nelinumeroisen summan jos on niin tyhmä että noita alkaa "toridiilinä" lähettelemään vaikka itse kuvaisi paketoinnin Postin toimipisteessä ja paketin luovuttamisen virkailijan käsiin.
Ostaja voi keksiä vaikka mitä paskaa ja "vikaa" tuliterästä käyttämättömästä tuotteesta ja täten estää sen että näet rahojasi tai tuotetta enää ikinä.
Köyhien ongelmat, osa 5792.
Vierailija kirjoitti:
Mulla käynyt myös rikkaita ostajia. Itse katselen Artek,Fermob ja Hay Torissa. Hintapyynnöt kovia niin olen uutena ostanut. Myynyt kaiken mitä en käytä. Varmaan 10 000 euroa saanut myytävistä tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuolla myynnissä ihan porvaristuotteitakin kuten uusimpia macbookeja ja arvoantiikkia.Menettää nelinumeroisen summan jos on niin tyhmä että noita alkaa "toridiilinä" lähettelemään vaikka itse kuvaisi paketoinnin Postin toimipisteessä ja paketin luovuttamisen virkailijan käsiin.
Köyhien ongelmat, osa 5792.
Edelliselle ostajalla oli porche ja vielä kiiltävä eikä mikään vanha.
Vierailija kirjoitti:
Heh, keskustelun alla pyöri Torin mainos :D
Et kai luule sen olevan sattumaa, sillä sitä se ei ole?
Tori on mulle myös ympäristöllinen teko. Merkkituotteita Torissa etsitään.
Ei käynyt. Olet se Torin dissaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku käyttää toria?
Käytän ja samaan tapaan myynyt kuin ennen. Tosin enää ei tarvitse myydä.
Escrow on nettikaupassa tyhmä toiminto.
Tee rikosilmoitus, jos ei muuta niin Toria vastaan. Ihan hanurista tuommoinen. Näköjään kannattaa kuvata vielä myytävä tuote uudelleen paketoitaessa.
Mä en tykkää tuosta Toridiilistä, koska jotkut luulee sen olevan huutokauppaväline. Yksikin myyjä oli laittanut hinnan alakanttiin ja tarjottuani sen, hän aloitti poskettomat vastatarjoukset. Mielestäni hinnaksi pitää laittaa Toridiilissäkin sellainen hinta, jolla tuotteen on valmis myymään. Plussaahan se sitten on, jos joku tarjoaa enemmän.