Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko kallista vai halpaa kosmetiikkaa?

Vierailija
06.02.2007 |

Mihin panostat,missä säästät?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blistexin valkosta purkkihuulirasvaa. Muuten kyllä on aika moinen arsenaali kaikenlaisia merkkitököttejä. Eniten ehkä panostan meikkivoiteisiin + irtopuutereihin.

Vierailija
2/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ostan halvalla:

- puhdistusmaito ja kasvovesi, käsivoide, huulikiilto, vartalovoide, kynsilakka

Näihin panostan:

- kosteus- ja meikkivoide, puuteri, luomiväri, ripsiväri, rajauskynät, yleensä kaikki meikit paitsi satunnaiset huulipunat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yhtä hyvää vaan pitää tuntea merkit ja kokeilla.

Vierailija
4/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan lumene-bodyshop -linjaa. Viime aikoina olen kyllä huomannut, ettei kukaan ikäiseni (30+) taida enää noita käyttää. Kertokaahan siis nyt, mitä kalliimmassa kosmetiikassa on sellaista, mitä halvassa ei ole?

Vierailija
5/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteet levittyvät paremmin, ovat luonnollisemman värisiä, puuterit ja luomivärit hienojakoisempia, eivät valu. Ripsivärit eivät paakkuunnu eivätkä valu. Huulipunissa on enemmän pigmenttiä, ei tule rumia kökköjä. Tuoksuvat paremmalle, enemmän hoitavia aineosia.

Suuri osa hinnasta on tietenkin myös pakkauksia ja mainontaa. Kokeile ja tee itse päätös. Itse petyn joka kerta, kun yritän käyttää halpaa.

Vierailija
6/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla poskipuna, luomivärit, joita käytän tosi harvoin.

Vierailija
7/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ne rajoittaa aika paljon kosmetiikan valintaa. Silloin kun löytyy joku hyvä tuote niin ostan sen, oli sitten minkähintainen vaan.

Vierailija
8/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ostan sitä mikä on toimiva.

Meikkivoide Make Up Storelta, irtopuuteri Rimmeliltä, huulikiillot ja ripsarit Lancomelta, kasvovoide (hamppu) Bodyshopista.

Ja olen 23v opiskelija.

Vierailija
9/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun mielelläni siitä, miten ympäristötietoinen ja eläinrakas olen, mutta kun kerran varaa on niin kulutan, kulutan ja kulutan!

Vierailija
10/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jokaista tuotetta eläimillä testataan. Vaan jotain raaka-ainetta.

Tosin boikotoin kyllä lasten vaippoja lukuunottamatta edelleen P&G:n tuotteita. Aikoinaan Oikeutta eläimien nettisivuilta bongasin videonpätkän P&G:n koe-eläin apinoista ja se sai sydämen särkymään :' (

Vierailija
11/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Maybellinea ja Lumenea ja mitä niitä nyt onkaan. Hyvin on toiminut. Ehkä sitten vanhempana pitää panostaa enempi tuohon laatuun :)

Vierailija
12/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan " ryppyvoide" on vähän kalliimpaa sarjaa Clinique (tosin en tiedä onko sekään teidän mielestä kallis ja laadukas), mutta itse olen tykännyt

Vierailija
13/13 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii mulla. Mä olen käyttänyt vuosia tiettyjä samoja merkkejä ja ollut tyytyväinen, miksi siis vaihtaa kalliiseen?

Ihonhoito tuotteita en käytä, paitsi kosteusvoidetta. Mä saan kaikenmaailman kasvovesistä ym. näppylöitä. Mun iho tykkää pelkästä vedestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi