Saako kotiin siivousapua niin että siivottaisiin yhdessä?
Onko tällaista palvelua olemassa? Olen masentunut ja haluaisin kyllä siivota, mutta on todella vaikea saada aikaan sairaudesta johtuen. Uskon että onnistuisi jos joku kävisi auttamassa. Kaikki hommat on rästissä enkä kehtaa ottaa ulkopuolista siivoojaa niitä yksin selvittelemään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pyydä Auri Kananen paikalle ja siivoa hänen kanssaan.
No ei täällä niin paha sotku ole. Sekaista vaan mutta ei likaista.
Vierailija kirjoitti:
Saa sossun kautta
En ole enkä halua olla sossun asiakas.
Saa varmaan omassa kodissa siivoilla niiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
Seinäjoella
Etsi siivouspalvelu ja kysy!
Sano että haluat myös itse tehdä jotakin, sovi, mitä teet!
Harmi kun en nyt muista, mun nuorella käy siivooja, oli jokin iso firma muttei mikään...ylikansallinen, toimii Suomessa. Ei Puhdas Koti mutta samantapainen nimi.
Rohkeasti vaan, siksihän siivoojat ovat että siivotaan, ei ne kato nurkkia, ne on nähnyt kaikkea!
Tiedän, sillä olen tehnyt kotikeikkaa!
Ainakin pääkaupunkiseudulla saa! Tiedän, että Clean Mirror, Sopulin Siivous ja Finndeeling ovat tehneet paljon sossujen ym kanssa yhteistyötä, että koti on saatu taas asuttavaan kuntoon. Tietääkseni ovat tottuneet monenlaisiin järjestelyihin ja heille on ihan ok, jos haluaa olla itse paikalla esimerkiksi lajittelemassa hävitettävää tavaraa. Eivät arvostele vaan ovat ammattilaisia ja ymmärtävät monenlaisia elämäntilanteita.
Tulee välttämättä mieleen autokorjaamohinnoittelu: tunti 79 €, jos asiakas seuraa työtä 129 €, jos asiakas neuvoo asentajaa 179 €, jos asiakas osallistuu työhön 229 €... Tästä voi päätellä onko yhdessä siivoaminen toivottua, en tosin tiedä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
Seinäjoella
Höh. Sitten en voi auttaa :(
Eiköhän yksityisestä kotipalveluyrityksestä saa ostaa haluamansa palvelun. Siis semmosesta mikä myy muutakin kotiapua kuin siivousta.
Vierailija kirjoitti:
Tulee välttämättä mieleen autokorjaamohinnoittelu: tunti 79 €, jos asiakas seuraa työtä 129 €, jos asiakas neuvoo asentajaa 179 €, jos asiakas osallistuu työhön 229 €... Tästä voi päätellä onko yhdessä siivoaminen toivottua, en tosin tiedä asiasta mitään.
Juurikin näin :)
Vierailia kirjoitti:
Saa sossun kautta
Tapaus on käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
Seinäjoella
Kysele Toimintojentalolta tai Kakskättä-pajalta saisitko apua.
Siivousfirmoja löytyy. Tottakai siinä saa itsekin siivoilla ja järjestää. Itsellä käynyt siivooja 30 vuotta ( tietysti ei sama), ja on kyllä hintansa arvoinen apu ja helpotus arkeen. Ja parisuhteeseen.
Onhan niitä ammattijärjestäjiä. He nimen omaan siivoavat ja järjestelevät tavaroita yhdessä asiakkaan kanssa, ei he muuten voi toimia.
Siinähän olisikin idea kun perustaisi siivousringin, missä vuoron perään käytäisiin auttamassa siivoamisessa. Samalla saisi seuraa ja ystäviä. Ja kaikki olisi ilmaista.
En haluaisi sossuja sekoittaa asioihini. Olen ihan työssäkäyvä ihminen sairaudestani huolimatta mutta siihen ne voimat sitten meneekin. Lapseni jaksan vielä iltaisin hoitaa hyvin mutta kodin ylläpito on erittäin vaikeaa. Kotimme on täysin asuttavassa kunnossa mutta on epämiellyttävän sekaista kun olen aiemmin ollut erittäin siisti ihminen. Olisi kyllä varaa maksaa avusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sossun kautta
No jos ei kelpaa nii nei kai sit
Pyydä Auri Kananen paikalle ja siivoa hänen kanssaan.