Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuuko 15 kilon painonpudotus ennen vuodenvaihdetta?

Vierailija
09.08.2024 |

10 kiloa onnistuu helposti mutta entä 15?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistuakin, jos olet työtön. Purra panee kaikki työttömät laihtumaan. 

Vierailija
42/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sun mitat ja paino on? Entä ikä ja sukupuoli?

250-1000 g/viikko voit tiputtaa, jos olet normaalipainon ylärajoilta ylöspäin eli vaikka ylipainoinen tai lihava.

Laske viikkojen määrä ja tee kertolaskuja.

Suosittelen ruokapäiväkirjaa.

Ja voit syödä joka päivä pienen herkun, joka on vaikka 150 kcal. 

Esimerkiksi lauantaina voit ostaa herkkuja ja syödä niitä vaikka 800 kcal edestä, mutta huolehdi, että saat lauantaina kuitenkin vain 1500-2000 kcal yhteensä.

Eikö olisi parempi elämäntapojen muutos jossa herkutellaan vain juhlapäivinä, synttärit, joulut jne. Ei tarvitsisi laskea kaloreita enää kun söisi terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä vuoden vaihde.

Vierailija
44/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä pitäis aina tietää ne lähtömitat. 

Kysymykseesi vastus on: "ehkä voi, ehkä ei". 

Ei ne lähtömitat merkkaa mitään. Asia ratkeaa vain kokeilemalla, ei täällä kenelläkään kai ennustajan lahjoja ole

Jos lähtöpaino on yli 200kg, 15kg voi lähteä jo 1. kuukauden aikana.

Niin tai jos on 350 grammainen keskonen, niin on mahdotonta pudottaa 15 kiloa vuoden loppuun mennessä. Pllis.

Vierailija
45/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kiloa lähtee kahdessa kuukaudessa kun lopetat turhan syömisen, alat syödä hyvin (proteiinia+kasviksia) ja liikut joka päivä kunnolla.

Vierailija
46/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaleipä pois, turha sokeri pois, riisi pois, pasta pois. Joka päivä 1,5-pari tuntia pyöräilyä tai väh. 10 km:n rivakka kävelylenkki. JOKA PÄIVÄ.

Vierailija
47/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin muutama vuosi sitten viidessä kuukaudessa 9kg eli 69kg--->60kg. Ikääkin oli yli 50. Keventämällä syömistä ja kävelylenkeillä.

Vierailija
48/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laihdutin muutama vuosi sitten viidessä kuukaudessa 9kg eli 69kg--->60kg. Ikääkin oli yli 50. Keventämällä syömistä ja kävelylenkeillä.

Mulla lähti kanssa 15kg/4kk. 68kg-->53kg. Lenkkeilin jonkin verran, siis juosten, kävelen muutenkin päivittäin, ja söin melko vähän. Eipä se muuta vaatinut. Ikää yli 40v.

Vierailija
49/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tippui kuukaudessa melkein  3 kg, kun jätin ainoan paheeni pois, kokistölkillinen päivässä. Aspartaamilitkuihin en koske, join aitoa  sokeriversiota

Ehkä myös joku muu makea herkku on jäänyt  pääosin pois, kahvileipä jota  joskus  söin

Vierailija
50/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullaleipä pois, turha sokeri pois, riisi pois, pasta pois. Joka päivä 1,5-pari tuntia pyöräilyä tai väh. 10 km:n rivakka kävelylenkki. JOKA PÄIVÄ.

Rankka liikunta ei ole hyvä ajatus, jos ei ole aiemmin liikkunut juuri. Syöminen  oikein on tärkein keino laihtua.

Runsas liikunta tekee nälkäiseksi ja voi helposti vesittää dieetin

Vierailija
51/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä pitäis aina tietää ne lähtömitat. 

Kysymykseesi vastus on: "ehkä voi, ehkä ei". 

Ei ne lähtömitat merkkaa mitään. Asia ratkeaa vain kokeilemalla, ei täällä kenelläkään kai ennustajan lahjoja ole

Jos lähtöpaino on yli 200kg, 15kg voi lähteä jo 1. kuukauden aikana.

Niin tai jos on 350 grammainen keskonen, niin on mahdotonta pudottaa 15 kiloa vuoden loppuun mennessä. Pllis.

Ei se  350 g keskonen jää henkiin

Vierailija
52/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis onnistuvan, kun itse pudotin 10 kiloo yhdeksässä viikossa.

Vierailija
53/54 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laihduin huhti-heinäkuu -välillä 70kg -> 59kg, olen 167cm. Eli 2,75kg/kk. Olen syönyt kaikkea mutta vähemmän kuin ennen, en jaksa ylläpitää mitään ruokavaliota tai laskea kaloreita. Liikuntaa olen lisännyt vasta viime viikkoina.

Eli luulisi olevan mahdollista👍

Minkä ikäinen mahdat olla? Kiinnostaa koska itsellä suunnilleen samat mitat ja kilot..

Vierailija
54/54 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki Harri Syrjänen laihtui kolmessa viikossa 12,5 kiloa. Siitä mallia kaikille.