Millaisen vartalon kuvittelet ihmiselle jonka kuppikoko on E75
Muita mittoja ei siis kerrota.
Kuvaile esim. pituus ja paino mikä tulee mieleen...
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Rintakehä on ainakin leveähkö. Tissit on yli 170 senttisellä Äpienet ja lyhyemmällä aavistuksen isommat. Ei ole erityisen iso tilavuudeltaan tuo 75E
Ympärysmitaltaan 75-senttinen rintakehä ei ole mitenkään iso, vaan melko tavallinen. Toki vanity sizing on tätäkin asiaa joidenkin merkkien osalta muuttanut.
Enkä kyllä kutsuisi myöskään E-kokoisia rintoja kenelläkään tilavuudeltaan pieniksi.
Olen 75D (vanity sizing-firmoissa sitten jotain muuta) ja muodokkaaksi minua on yleensä kuvailtu.
Joo. Itse ostan yleensä vain Changen liivejä ja mun koko on niissä 65G/H... Muissa C tai D. En ole mitenkään isorintainen.
Mitä nyt eksää muistelen, niin 165 cm ja 58 kg, kivasti pehmeyttä jakaantuneena tasaisesti ja toki nätit pyöreät E-kupin tissit joita oli kiva puristellahipeltää.
Tavallinen, kai.
Itselläni on 65DD, pidän sitäkin tavallisena. Kuppikokohan on suhteellinen.
Minulla on E75 ja olen 173cm ja 65kg. Pitkät jalat ja naisellinen, sopusuhtainen vartalo.
170 cm, normaalipainoinen, hoikka vyötärö, 75E. Ihan tyytyväinen olen - ja kelpaa hyvin miehellenikin.
Itsellä 70E ja olen 163/52. Joten voisin kuvitella että minua isompi, ainakin rintakehän ympäriltä.
Päärynäperse, ampiaisvyötärö ja melonirinnat.
Ihannevartalo siis.
Isot rinnat (kuppikoko) suhteessa rinnanympärykseen. Paljon muuta ei voi noista mitoista päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Rintakehä on ainakin leveähkö. Tissit on yli 170 senttisellä Äpienet ja lyhyemmällä aavistuksen isommat. Ei ole erityisen iso tilavuudeltaan tuo 75E
Ympärysmitaltaan 75-senttinen rintakehä ei ole mitenkään iso, vaan melko tavallinen. Toki vanity sizing on tätäkin asiaa joidenkin merkkien osalta muuttanut.
Enkä kyllä kutsuisi myöskään E-kokoisia rintoja kenelläkään tilavuudeltaan pieniksi.
Olen 75D (vanity sizing-firmoissa sitten jotain muuta) ja muodokkaaksi minua on yleensä kuvailtu.
Mitkähän mahtaa olla sun mielestä näitä vanity sizing-firmoja? Mulla ainakin on kaikissa kaikkien liiviliikkeiden ja vaikka sokkarin liiveissä ympärys 65 ja kuppi G. Niin no toki pituus vaikuttaa rintakehään, oon vaan 160cm. Mutta jos mun mittaisella on 75 ympärys niin on kyllä vähän tanakka, kun en itsekään ole mikään langanlaiha, vaan miten sen sanoisi "muodokas hoikka", tiimalasi. Miehet sanovat mehukkaaksi.
Itsellä oli yläkouluaikoina tuo koko, olin tuolloin about 163/63, vaatekoko 40. Nykyään +18 kg ja 85F/80G.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkähän mahtaa olla sun mielestä näitä vanity sizing-firmoja? Mulla ainakin on kaikissa kaikkien liiviliikkeiden ja vaikka sokkarin liiveissä ympärys 65 ja kuppi G. Niin no toki pituus vaikuttaa rintakehään, oon vaan 160cm. Mutta jos mun mittaisella on 75 ympärys niin on kyllä vähän tanakka, kun en itsekään ole mikään langanlaiha, vaan miten sen sanoisi "muodokas hoikka", tiimalasi. Miehet sanovat mehukkaaksi.
No, paljonko sun rintakehäsi ympärysmitta on mittanauhalla mitattuna? Mittanauhaan ei vanity sizing ainakaan vaikuta.
Läskistähän ei rintakehän ympäryksessä välttämättä ole kysymys, sillä naisilla rintakehä ei ole se paikka, johon rasva ensimmäiseksi kertyy. Kysymys on ihan enemmän torson mallista. Itselläni on rintakehän ympärys juurikin 75 ja vyötärö 72. Olen sellaista aika pötkylää mallia. Vyötärö näyttäytyisi kurvikkaampana, jos rintakehän ympärys olisi vaikka 80 cm ja vyötärö tätä nykyistä kokoa.
Normaalipainoinen, pitkät hoikat jalat, suorahko lantio, hieman latta pylly, raaskaat ja täyteläiset, isot rinnat, auringon käristämä decoltee.
Ihan perus. Normivartaloinen, tissit ei pienet eikä isot.
Kuvitten isotissiseksi.