Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittaisitko johonkin jos selviäisi että naapurin nainen myy itseään ja siellä ramppaa miehiä pilvin pimein?

Vierailija
08.08.2024 |

Miten on? Tehän tykkäätte ilmiantaa ihmisiä.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ovikelloa ja tee siviilipidätys.

Vierailija
22/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään vieraat ei kiinnosta. 

Mielikuvitusvieraat? Miten todistat, että vieraita on käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalon naisesta moni teki ilmoituksen isännöitsijälle. Syynä oli kyllä se, että äijiä riitti huutelemassa ja vonkaamassa hänen ikkunansa alla mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Vierailija
24/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap itse myydä itseään.

Ihan tiedoksi, että dissaaminen ja maalittaminen täyttää jo vainoamisen merkit. Poliisiasia. Tämä myös typerälle modelle tiedoksi, joka suojelee palstahulluja kuten Hennaa.

T: Tuntematon

Vierailija
25/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa, jos vihervassari tekee jotain työtä. Itse ilmoittaisin ihan periaatteesta. Prostituoitunut vihervassari kehuskelee palstoilla olevansa älykäs, mutta rahkeet ei riitä muuhun kuin itsensä jakamiseen.

Vierailija
26/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin asiasta verohallintoon, he saisivat sitten selvittää maksetaanko tästä kyseenalaisesta toiminnasta asianmukaisesti veroja.

Vierailija
27/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin niin kävisin itsekkin. Olisi kätevää kun sanoisin vaimolle  vaan käväiseväni lenkillä ja voisin huoletta tulla hieman hikisenä takaisin kasvot punoittaen. Ja miten kätevää olisikaan vaimon käydessä kauppareissulla, piipahtaa itse naapurissa. 👍 

Vierailija
28/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap itse myydä itseään.

Ihan tiedoksi, että dissaaminen ja maalittaminen täyttää jo vainoamisen merkit. Poliisiasia. Tämä myös typerälle modelle tiedoksi, joka suojelee palstahulluja kuten Hennaa.

T: Tuntematon

Taitaa ap olla kilpaileva työnantaja, joka on yksipuolisesti rakastunut itselleen lähes tuntemattomaan naiseen ja haluaa naisen omalle työpaikalleen salasuhteeksi.

Vierailija
29/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaisin asiasta verohallintoon, he saisivat sitten selvittää maksetaanko tästä kyseenalaisesta toiminnasta asianmukaisesti veroja.

Ja ajattelit saavasi tällä tavalla naisen valtion virastoon töihin?

Vierailija
30/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin niin kävisin itsekkin. Olisi kätevää kun sanoisin vaimolle  vaan käväiseväni lenkillä ja voisin huoletta tulla hieman hikisenä takaisin kasvot punoittaen. Ja miten kätevää olisikaan vaimon käydessä kauppareissulla, piipahtaa itse naapurissa. 👍 

Positiivinen ajattelutapasi on perseestä!

Vierailija
31/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuritalon naisesta moni teki ilmoituksen isännöitsijälle. Syynä oli kyllä se, että äijiä riitti huutelemassa ja vonkaamassa hänen ikkunansa alla mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Aika monta ikkunaa. Ei kai kaikki ikkunat ole naisen asunnon ikkunoita?

Vierailija
32/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuntoa vuokraa joku säätiö niin sitten vai syytteeseen parituksesta. Hari kun ei ole amerikka ettei itse hyödy mitään.

Vierailija
33/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas nämä asiakkaat tuppasivat ahdistelemaan kaikkia talossa asuvia naisia. 

Vierailija
34/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään vieraat ei kiinnosta. 

Ei vaikuta siltä.

Vierailija
35/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verovirastoon. Verot pitäisi siitäkin maksaa.

Mistä tiedät, maksaako jo?

Se on veroviraston tehtävä tutkia

Vierailija
36/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista yritystoimintaa voi missä tahansa harrastaa. 

Vierailija
37/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se outoa, jos vihervassari tekee jotain työtä. Itse ilmoittaisin ihan periaatteesta. Prostituoitunut vihervassari kehuskelee palstoilla olevansa älykäs, mutta rahkeet ei riitä muuhun kuin itsensä jakamiseen.

Siis haluaisit antaa työpaikkasi hänelle? Mistä tiedät, että nainen on vihervassari? Onko sanonut niin vai onko mielestäsi kaikki naiset automaattisesti vihervassareita? Mistä tiedät, että on kehuskellut palstalla olevansa älykäs, näet hänen ip-osoitteensa vai?

Vierailija
38/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verovirastoon. Verot pitäisi siitäkin maksaa.

Mistä tiedät, maksaako jo?

Se on veroviraston tehtävä tutkia

Verovirasto onkin parempi työnantaja vai? Vai peräti Ely-keskus? Niin, että jos vaikka sinne tulis sitten töihin?

Vierailija
39/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä täällä on taaskin käynyt? Edelleenkin tästä kämpästä löytyy 24/7 nauhoittava kameravalvonta,KAIKKI viestit menee pilvipalvelimelle ja ulkona toimii Gopro tai kamera. 

Vierailija
40/76 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijälle ilmoittaisin. Ei mihinkään asuntoon saa perustaa bordellia, se on ihan varma asia. Ja sen jälkeen poliisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän