Kuinka usein kävisit kahvilassa jossa kahvi maksaisi euron ja pulla euron. Muuta ei tarjolla.
Liike sijaitsee 600m kaupungin keskustassa konekorjaamon aulassa.
Kommentit (43)
Jos se olisi lähellä kotia matkan varrella, hakisin kerran viikossa pari pullaa mukaan.
En koskaan,kaupasta saa halvempaa kahvia enkä syö pullaa.
Maksaakohan yrittäjä myös veronsa ja sivukulunsa pullistaan ja kupposistaan?
Kullistaan ja pupposistaan?
Päiväkahvit jos olisi eurolla tarjolla voisi vaivautuakin.
En juo kahvia enkä erityisemmin pidä pullasta
En ikinä. Sydän ei kestä kofeiinia eli en juo kahvia. Pullaa oli aina lapsuuden perheessä tarjolla (aina!), joten sitä oon saanut kylliksi.
En koskaan. En halua ostaa kahvia konekorjaamosta. En ottaisi edes ilmaiseksi. Ympäristöllä on iso merkitys sille, missä asioin. Pullaa en syö. Enkä ainakaan konekorjaamossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pulla on leivottu täysmaitoon, voihin ja kananmunaan juurella, niin todella usein!
Juntit syö pullaa. Kaikista junteimmat ostaa pullansa kohehallin kahvilasta.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. En halua ostaa kahvia konekorjaamosta. En ottaisi edes ilmaiseksi. Ympäristöllä on iso merkitys sille, missä asioin. Pullaa en syö. Enkä ainakaan konekorjaamossa.
Menisin ihan uteliaisuudesta ainakin kerran. Saattas olla mielenkiintoista.
Biltema cafessa hinta on tämä. Pitäisi käydä useammin.
En koskaan. Minä en tuommoisissa paikoissa käy enkä noin halpoja nisukahveja juo.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole minkäänlaista seikkailumieltä. Ulkomaillakin lomillasi varmaan oleskelet vain hotellissasi, etkä mene paikallisten paikkoihin ollenkaan. Minä olen aivan päinvastoin ja kiinnostaa nähdä vaikka minkälaista ja jos vielä kaffetta tarjotaan ilmaiseksi tai eurolla niin sehän on jo vallan mukava ele.
Vierailija kirjoitti:
Biltema cafessa hinta on tämä. Pitäisi käydä useammin.
Ai niinkun mikä? Kahvi ja kanelipulla yhteensä Biltemasa on tasan yksi euro (1€).
Konehallin vastaava on kaksi euroa (2€), vissi ero.
Tuskin koskaan. En yleensä käy kahviloissa kahvilla, enkä tykkää pullasta, eli jos kävisin ottaisin pelkän kahvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pulla on leivottu täysmaitoon, voihin ja kananmunaan juurella, niin todella usein!
En ole vegaani tms., mutta pehmeintä pullaa tulee, kun leipoo ilman munia ja veteen.
Pullan pehmeys tulee siitä, että taikinaa on vaivattu tarpeeksi pitkään ja että siellä on kunnollinen hiiva (ei liikaa eikä liian vähän)
Paikallinen kauppa myy 2,1€ .pari kertaa viikossa käyn kauppakäynnillä. Edellinne kauppias tarjosi ilmaisen pelkän kahvin ennen koronaa. Ihan pöytä ja tuolipaikalla.
Kerran pari viikossa käyn tuohon hintaan. Italiassa kahvi maksaa 1,10e ( espresso), cappuccino 1,50e. Mukana tulee keksi.
Kiitos tiedosta. Täytyykin tallentaa nippelitietoa arkistoon jos vaikka tulee käyttöä tiedolle. Oli se hyvä että en alkanut veikkaamaan kun olisin itse sanonut että saa noin 30 kuppia ja olisin ollut pahasti väärässä