Ovatko palstan nelikymppiset naiset maailmanhistorian herkimpiä ihmisiä?
Kommentit (34)
Miettikää sitä nelikymppistä norsua, joka roikkuu palstalla ja alapeukuttaa 7-23 kaikkea mikä vähänkään koskee itseään!
Eivät ole enää nuoria, vanhoja mummeleita, aijaijaijai!
Mummeli alapeukuttaa läskeineen! Laihduta!
Pelkkä poistopyyntö riittää, älkää itse näihin jonnen yritelmiin vastailko. Ei tartte edes alapeukuttaa kun tällä on niin hillitön halua saada edes jotakin huomiota.
Nyt napero nukkumaan, että heräät aikaisin kouluun.
Kyllä ne on viisikymppisiä jo. Lisäksi te keskenkasvuiset parikymppiset ruikutatte jatkuvasti
Ei. Ne on palstan fiksuimpia ihmisiä. Eli sinun vastakohtia.
Parasta tässä kaikessa on, että ap:kin vanhenee joka sekunti, eikä voi asialle yhtään mitään. :DDD
Nelikymppiset on kieltämättä ihan fiksuja, mutta vanhojahan he jo ovat.
Vierailija kirjoitti:
Parasta tässä kaikessa on, että ap:kin vanhenee joka sekunti, eikä voi asialle yhtään mitään. :DDD
Niinpä, minä tiedän sen, mutta sinä maalaisjuntti et voi sille mitään että et ole elänyt elämääsi!
Auts!
Voi voi kun mieleni pahoittui! Tarvitsen terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, minä tiedän sen, mutta sinä maalaisjuntti et voi sille mitään että et ole elänyt elämääsi!
Auts!
No jo oli laimea vastaväite. :DDD
Nelikymppiset ovat hauskaa väliporukkaa, nuoriso on maailmanhistorian tyhmintä ikinä ja nämä keski-ikäiset kuvittelevat olevansa noiden tyhmyreiden takia nuoria itsekin. Jokainen toki omilla valinnoillaan saattaa elää enemmän tai vähemmän, mutta nelikymppinen on rapistunut jo yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts!
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun mieleni pahoittui! Tarvitsen terapiaa.
No hae!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts!
Sori siitä.
Epäilemättä olet yhtä fiksu kuin kuusikymppinen stubido, tuleeko paljon sammakkoja?
Heippa napero 🧒, miten koulu sujuu loman jäljiltä?
Onko tämä se sama tyyppi, joka jankkaa puppa-juttujaan?
Palstamummeli tarkkana heti!