Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nyt on katastroofiinen tilanne. Ei ole provo, vaikka ehkä hassulta kuulostaa. Olen lupautunut huomenna...

Vierailija
08.08.2024 |

Soittamaan huuliharppua virallisessa tilaisuudessa ja taidot ovat ruostuneet pahasti vuosien myötä. En siis osaa soittaa enää ollenkaan, muutenkin harppu tuntee olevan epävireessä. Tämä ei siis naurata minua yhtään vaan enemmänkin itkettää. 

Yritän epätoivoisesti harjoitella tässä ja mies valittaa, että häiritsee tv:tä .

Kaikista kamalinta on se, että hiljaisuuteen on pari tuntia. Joudun kuitenkin harjoittelemaan hiljaa vielä myöhään yöllä. Anteeksi naapurit jos luette.

Saan soitto keikasta rahaa ja olen lupautunut menemään jo ennakkoon uudelleen toiseen tilaisuuteen. En halua jättää saamatta tuota lisätienistiä. Mutta mitä ihmettä teen?  Miten voi vanhat taidot kadota näin vain, olen ihan aloittelijan tasolla.

Tuntuu, ettei huuleni enää edes taivu niihin reikiin samoin, kuin ennnen. Sen lisäksi olen unohtanut kaikki oppimani kappaleet enkä osaa enää kunnolla edes lukea nuotteja. Kaipa alunperinkin soitin vain näppituntumalla. Tekisi mieli alkaa itkeä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella ap:n soittamaan päin peetä pitkin yötä, tuskan hiki päällä.

Vierailija
62/67 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän sairastut yllättäen. Ai niin mutta haluat ne tienestit. Itse olisin kyllä mieluummin nöyryyttämättä itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hullu.

Vierailija
64/67 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä on keksitty tilanne,  tai sitten osaat kyllä soittaa, mutta olet itsellesi liian ankara. 

Ikävö kyllä ei ole. En ole soittanut 28 vuoteen pihaustakaan.

Ap

Miksi siis lupauduit?

Toki ymmärrän, että kuvittelit taitojen vielä olevan tallessa. Itselläni ovat soittotaidot (eri soitin) hävinneet paljon lyhyemmässä ajassa. On mielenkiintoista yrittää, kun ei kertakaikkiaan enää muista, eivätkä lihakset osaa sellaista, mikä aiemmin tuli kuin itsestään.

Tsemppiä! Keikan jälkeen se on ohi.

Vierailija
65/67 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katastrofaalinen. 

Vierailija
66/67 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Miten meni ap?

Vierailija
67/67 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu turhiin pyyntöihin.

Multa pyydettiin talkoihin osallistumista entiselle työpaikalle (kunta). Sanoin ettei käy kun on lapsi on kipeänä. No nämä hyväkkäät soitti ja sanoi tarkistaneensa ettei lapseni ole kipeänä. Ex-pomo oli kaverilleen koululle soittanut.

Ääliöitä. Soitan huomenna reksille ja kysyn pari kysymystä yksityisyyden suojasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi