Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nyt on katastroofiinen tilanne. Ei ole provo, vaikka ehkä hassulta kuulostaa. Olen lupautunut huomenna...

Vierailija
08.08.2024 |

Soittamaan huuliharppua virallisessa tilaisuudessa ja taidot ovat ruostuneet pahasti vuosien myötä. En siis osaa soittaa enää ollenkaan, muutenkin harppu tuntee olevan epävireessä. Tämä ei siis naurata minua yhtään vaan enemmänkin itkettää. 

Yritän epätoivoisesti harjoitella tässä ja mies valittaa, että häiritsee tv:tä .

Kaikista kamalinta on se, että hiljaisuuteen on pari tuntia. Joudun kuitenkin harjoittelemaan hiljaa vielä myöhään yöllä. Anteeksi naapurit jos luette.

Saan soitto keikasta rahaa ja olen lupautunut menemään jo ennakkoon uudelleen toiseen tilaisuuteen. En halua jättää saamatta tuota lisätienistiä. Mutta mitä ihmettä teen?  Miten voi vanhat taidot kadota näin vain, olen ihan aloittelijan tasolla.

Tuntuu, ettei huuleni enää edes taivu niihin reikiin samoin, kuin ennnen. Sen lisäksi olen unohtanut kaikki oppimani kappaleet enkä osaa enää kunnolla edes lukea nuotteja. Kaipa alunperinkin soitin vain näppituntumalla. Tekisi mieli alkaa itkeä.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ap:n kaltaiset itsensä kehujat on kyllä noloja. Sitten selviää jossain tilaisuudessa tms. esim. se kehuttu laulutaito, joka on outoa ininää.

Vierailija
42/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulisi mahatauti tuossa tilanteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten harjoittelu etenee? 

Vierailija
44/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso youtubesta joitain ohjeita ja helppoja kappaleita.

Vierailija
45/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama aikoinaan viulun kanssa, vaikka olin soittanut sitä reilusti yli kymmenen vuotta. Pari vuotta taukoa ja näppituntuma oli täysin kadonnut. Myin soittimen.  

Vierailija
46/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tosi huono tuuri. Omatoiminen pesula taloyhtiön kellarissa sai äkkilopun, kaveri ei lainaa kissaansa terapiakissaksi laitoksiin vaikka olit jo lupautunut menemään ja nyt tämäkin vielä. Miten voi elämä olla noin julmaa :(

Vierailija
48/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita taustalle huuliharppumusiikkia ja ole soittavinasi. Aika monet  bändit tekee samoin.

Eihän sitä nyt kupillakaan eläisi. Mieti nyt vähän. Ehkä ryöpätöntä, muttei tavatonta.

Vierailija
49/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on tosi huono tuuri. Omatoiminen pesula taloyhtiön kellarissa sai äkkilopun, kaveri ei lainaa kissaansa terapiakissaksi laitoksiin vaikka olit jo lupautunut menemään ja nyt tämäkin vielä. Miten voi elämä olla noin julmaa :(

Niin ei kai siinä. Velttoilu on maailman pahe. Toimeen tulisi tarttua kaikkien eikä vain vähäpätöisyyden kustantajat.

Vierailija
50/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nyt vain ilmoitat, että tulit kipeäksi, ja siedät ne taloudelliset tappiot. 

Vierailija
52/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä varmaankaan totta ole, mutta näin ammattimuusikkona voin todeta, etteivät muusikot mene maksetuille keikalle niin etteivät ole harjoitelleet päivä kausiin, puhumattakaan vuosista.

Vierailija
54/67 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska 3,5/5

Vierailija
55/67 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka siinä nyt sitten kävi?

Vierailija