Sanna Marin pääsi ilmaiseksi Coldplayn keikalle emäntänä toimi puoluetoveri Nasima Razmyar
Entinen pääministeri Sanna Marin (sd), Sdp:n kansanedustajat Matias Mäkynen ja Ilmari Nurminen sekä heidän seuralaisensa olivat Coldplayn keikalla ilmaiseksi.
Nasima Razmyar (sd) on Stadion-säätiön hallituksen puheenjohtaja.
Stadion-säätiö kutsuu vieraat ja myös minulla säätiön puheenjohtajana oli kollegoja vieraina, seurueen kanssa keikalla ollut Razmyar kertoo.
Kommentit (371)
Eikä saksikäsi-Riikalla ole varaa ostaa itse lippujaan?
Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) on yksi säntillisistä lahjarekisterin ilmoittajista. Purra on muun muassa käynyt tänä kesänä Ruisrockissa Turun kutsumana.
Muista Purran kutsuista mainittakoon esimerkiksi Palloliiton kutsu SuomiTanska-EM-karsintapeliin ja Jääkiekkoliiton kutsu Suomen otteluun viime vuoden MM-kisoissa Tampereella. Rammsteinin-keikan hän näki Stadion-säätiön kutsusta ja UMK-finaalissa Purra oli Yleisradion ja Tampereen kutsusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tasavallan presidentti Alexander Stubb ja hänen seurueensa olivat kutsuvieraina 31. heinäkuuta järjestetyllä keikalla, Razmyar vahvistaa.
Presidentillä oli mukanaan koko perhe: puoliso Suzanne Innes-Stubb, tytär Emilie Stubb sekä poika Oliver Stubb. Lisäksi seurueen mukana oli kaksi muuta nuorta henkilöä, jotka olivat Stubbin lasten seuralaisia. Myös Stubbin seurue oli keikan ajan kunnia-aitiossa.
Kas kun Sanna-hullu ei noteerannut muita kutsuvieraita.
On aivan eri asia, että tasavallan presidentti on kutsuttu kuin että säätiössä istuvat Nasima jakaa lippuja tavis-puoluetovereilleen kuten Marinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perästä päin kuuluu sanoo verottaja. Ilmaista ei ole mikään ei edes sdp n turhille edustajille.
Toivotaan että samariini pääsee taas verottajan kanssa nokat vastakkain.
Joutuisitko sinäkin jos kaverilta lipun saisit?
Entä jos kaveri jakelee lippuja, joista hän itsekään ei maksa mitään, jakelee niitä kavereilleen?
Vierailija kirjoitti:
Eikä saksikäsi-Riikalla ole varaa ostaa itse lippujaan?
Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) on yksi säntillisistä lahjarekisterin ilmoittajista. Purra on muun muassa käynyt tänä kesänä Ruisrockissa Turun kutsumana.
Muista Purran kutsuista mainittakoon esimerkiksi Palloliiton kutsu SuomiTanska-EM-karsintapeliin ja Jääkiekkoliiton kutsu Suomen otteluun viime vuoden MM-kisoissa Tampereella. Rammsteinin-keikan hän näki Stadion-säätiön kutsusta ja UMK-finaalissa Purra oli Yleisradion ja Tampereen kutsusta.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä, jos julkaistaisiin kaikkien nimet, jotka olivat ilmaislipuilla.
Minä olin, ystäväni on siellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Jos nyt noita olympialaisiakin seuraa, poliitikot ja heidän lähipiiri siellä vieraissa hyvin edustettuina ja tuskin maksavat itse lipuista tai ylläpidostaan, veronmaksaja hoitaa.
He ovat aktiivisessa virassa olevia poliitikkoja. Jos olisin joku presidentti, en tietenkään halua itse maksaa siitä, että edustan Suomea virkatehtävässä olympialaisissa tai jääkiekko-ottelussa.
Sen sijaan se, että ei-aktiivinen poliitikko, kuten Marin, saa puoluetoveriltaan ilmaisia lippuja, on todella härskiä toimintaa.
Sanna Marin tietysti ottaa vastaan kaiken sen, mitä hänelle tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tasavallan presidentti Alexander Stubb ja hänen seurueensa olivat kutsuvieraina 31. heinäkuuta järjestetyllä keikalla, Razmyar vahvistaa.
Presidentillä oli mukanaan koko perhe: puoliso Suzanne Innes-Stubb, tytär Emilie Stubb sekä poika Oliver Stubb. Lisäksi seurueen mukana oli kaksi muuta nuorta henkilöä, jotka olivat Stubbin lasten seuralaisia. Myös Stubbin seurue oli keikan ajan kunnia-aitiossa.
Mutta sehän on mammojen mielestä ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Jos nyt noita olympialaisiakin seuraa, poliitikot ja heidän lähipiiri siellä vieraissa hyvin edustettuina ja tuskin maksavat itse lipuista tai ylläpidostaan, veronmaksaja hoitaa.
He ovat aktiivisessa virassa olevia poliitikkoja. Jos olisin joku presidentti, en tietenkään halua itse maksaa siitä, että edustan Suomea virkatehtävässä olympialaisissa tai jääkiekko-ottelussa.
Sen sijaan se, että ei-aktiivinen poliitikko, kuten Marin, saa puoluetoveriltaan ilmaisia lippuja, on todella härskiä toimintaa.
Sanna Marin tietysti ottaa vastaan kaiken sen, mitä hänelle tarjotaan.
On itsestään selvä, että esim. presidentille maksetaan liput olympialaisiin jos hän sinne menee. Hän edustaa silloin Suomen valtiovaltaa.
Marin ei edusta mitään muuta kuin itseään ja biletovereitaan.
Härskiä toimintaa!
Huvittavaa, että täällä ulisee pervopersut jostain lipuista, kun itse ovat ajaneet Suomen lamaan ja perikatoon vuodessa. Mutku mutku liput mutku mutku Marin. Säälittävää settiä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt joku uutinen? Vastaavia kutsuvierastilaisuuksia on jatkuvasti. Mainittakoon nyt vaikka oopperajuhlat, stadion-keikat, festarit, ravintola-avajaiset, ties mitkä yritys, seura, yhdistys, järjestö..
Ongelma on, että eihän nämä meidän päättäjät ymmärrä mitään siitä. mitä kaikki maksaa, kun saavat kaiken ilmaiseksi.
Ja korruptiosta ei tule hyväksyttävää sillä, että sitä tapahtuu jatkuvasti.
"Maan tapa", se on toinen nimi korruptiolle ja sisäpiirien hyväksikäytölle.
Mielestäni näiden lippujen jakaminen myös poliitikoille on kyseenalaista, mutta vielä kyseenalaisempaa se on Sanna Marinin kaltaisille tavallisille tallaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perästä päin kuuluu sanoo verottaja. Ilmaista ei ole mikään ei edes sdp n turhille edustajille.
Toivotaan että samariini pääsee taas verottajan kanssa nokat vastakkain.
Joutuisitko sinäkin jos kaverilta lipun saisit?
Tämä Nasima-kaveri ei ole hiluakaan pistänyt omista rahoistaan lippuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei se sulta ollut pois.
Kukas kutsutuista satut olemaan? Hävettääkö vai tekeekö mieli kiistää kaikki rikokset ja uhriutua?
Mitkä rikokset?
Kyllä olin paikalla ystäväni kutsusta joka on siellä töissä.
Myös Riikka Purra sai Stadion-säätiötä ilmaislipun Rammsteinin keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei se sulta ollut pois.
Korruptio on aina toisilta pois.
Eli etuilen lippujonossa ja saan sinua aikaisemmin lipun. Ei ole sulta pois?
Justhan täällä vingutaan että sai liput, ei ole jonottanut, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt joku uutinen? Vastaavia kutsuvierastilaisuuksia on jatkuvasti. Mainittakoon nyt vaikka oopperajuhlat, stadion-keikat, festarit, ravintola-avajaiset, ties mitkä yritys, seura, yhdistys, järjestö..
Ongelma on, että eihän nämä meidän päättäjät ymmärrä mitään siitä. mitä kaikki maksaa, kun saavat kaiken ilmaiseksi.
Ja korruptiosta ei tule hyväksyttävää sillä, että sitä tapahtuu jatkuvasti.
"Maan tapa", se on toinen nimi korruptiolle ja sisäpiirien hyväksikäytölle.
Se on ihmeellistä, miten ihminen ei huomaa mitään erikoista, kun itse saa kaikenlaisia etuja.
Mietitäänpä vaikka tuhansien eurojen aamupaloja, jotka vaan ilmestyvät koko perheen pöytään ihminen ei huomaa (muka) mitään kummall
Onpas pervopersuilla taas huono päivä kun ulistaan täällä katkerina lipuista. Ne aamupalat joista uliset, on jo moneen kertaan maksettu.
Entäs jos aletaan kaivelemaan kaikkia perskokkareiden etuja? Mutta ilmeisesti kaikki käy, paitsi silloin kun kyseessä on Marin. Toi teidän vuosikausien päivittäin ulina täällä on todella naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkintapyyntö poliisille Nasiman hommista!
Nasima on härskisti käyttänyt hyväkseen asemaansa Stadion-säätiön hallituksen puheenjohtajana.
https://www.stadion.fi/fi/info/stadion-tietoa/stadion-saatio
Luulisi olevan sen verran rahaa, että maksaisi itse.
Jaahas, Sanna-lampaat aktivoituivat puolustamaan koskematonta johtajaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkintapyyntö poliisille Nasiman hommista!
Nasima on härskisti käyttänyt hyväkseen asemaansa Stadion-säätiön hallituksen puheenjohtajana.
https://www.stadion.fi/fi/info/stadion-tietoa/stadion-saatio
Olisi todella syytä poliisin tutkia, onko Nasima syyllistynyt rikokseen tässä.
Jos viitsit lukea tarkemmin, pääsi Stubb vaimoineen ja lapsineen ja lasten kavereineen myös ilmaiseksi keikalle samaan aitioon. Mikset heitä solvaa?