Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin syrjäytynyt

Vierailija
08.08.2024 |

En ole poistunut asunnostani kolmeen päivään. En ollut joskus pidempiäkin putkia sisätiloissa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tavalla. Käy ulkona edes yöllä kävelemässä.Elokuussa alkaa mollottaa kuu.

Vierailija
2/8 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päätit niin tehdä? Onko syrjäytyminen kivaa?

Mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sillä tavalla. Käy ulkona edes yöllä kävelemässä.Elokuussa alkaa mollottaa kuu.

Tuo kuulostaa hyvältä. Saatan mennä polkupyörällä tai kävellen. Joopeli of korse että saa tunnelmaa. Selvyyden vuoksi en ole ap. Muuten vain syrjäytynyt.

Vierailija
4/8 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole. Ehkä joku syrjäytti sinua ja syrji. Viime päivinä onkin ollut kuumaa ulkona, ei kauas pääse ellei ole auto tms.

Vierailija
5/8 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan normaali kansalainen nykyisin ap.

Vierailija
6/8 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En paljoa liiku missään, enkä kyllä perkele edes kaipaa mihinkään menoa. En tiedä, olenko lahoamassa, pimenemässä vaiko viisastunut. Olen elämäni aikana mennyt ja tullut niin paljon, enkä yhtään sen paremmaksi tullut. Nykyisin kotini on linnani !

Vierailija
7/8 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit tehdä asialle?

Vierailija
8/8 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nimittäin harrastan tuota. Istun öisin pitkiä toveja terassilla ja mietiskelen, ei ollenkaan huono idea vaikka sinä sen sarkasmina ilmoititkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan