Ihan järkyttävä olo
Yritän parhaani ja olen kiltti kaikille. Silti saan paskaa niskaan ja törkeää käytöstä. Itsetuhoisuus vahvasti mielessä ja itkettää vaan.
Kommentit (26)
Lähde ulos kävelemään ja katsele kauniita puita. Bongata lintuja tai orava. Yritä tulla pois sieltä pahasta olosta. Osa ihmisistä on törkeitä, mutta sinun ei tarvitse olla. Pura paha olosi liikkeen kautta pois. Itse kävelen aina siihen asti kunnes helpottaa ja metsässä voi vaikka itkeäkin, jos se helpottaa.
No älä ole liian kiltti. Rasttava huomionkerjääjää olet.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Minkä minä luonteelleni voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Minkä minä luonteelleni voin.
No sen voit että lopeta ininä ja huomion kerjääminen.
Niin. Rajaton ihminen, joku vie aina rajasi. Ja sitten kun sanot ei, ne suuttuu sinulle. AIna kannattaa muistaa se toteama kultaisesta keskitiestä eli kohtuus kaikessa. Älä anna liikaa kenellekkään vaikka luonteesi ei antaisi periksi.
En halua vähätellä tunteitasi, mutta eikö oikeasti olisi vaikka parempi vetää omat rajat, pistää välit poikki tuollaisiin ihmisiin, muuttaa vaikka toiselle paikkakunnalle ja rakentaa elämä uudestaan kuin päätyä johonkin lopulliseen ratkaisuun elämäsi suhteen. Sehän nimittäin tarkoittaisi sitä että nuo muut voittavat ja sinä häviät.
Ehkä se onkin ongelma, että on kiltti kaikille.
Minäkin olin, mutta en ole enää.
Toisten kanssa se on vain ainoa tapa saada kunnioitusta.
Kumpiko ärsyttää enemmän: se, että he syytävät p-kaa niskaan vai se, että annat syytää? Sinun pitää pistää raja sille syytämiselle ja kestää se tunne, että luultavasti luonteesi vuoksi koet itsesi paskaksi jonkin aikaa. Niin se vain on. Luonteellesi et voi mitään, mutta toimintatapasi voit 100% valita itse.
Onko tuttua?
Ihmiset tunnistaa itseään heikommat ja silloin ei auta vaikka yrittäisit pitää puoliasi. Jos et koe oikeasti olevasi ylilyöntiasemassa tai edes samalla tasolla toiseen verrattuna, niin rajojasi ei kunnioiteta ja kaikesta saa huomautella sinulle vapaasti. Oma kokemus.
Kuulostat tunneherkältä ihmiseltä. Yritä erottaa toisten tunnetila omastasi niin, ettei muiden paha olo siirry sinuun. Huonosti käyttäytyvillä on omassa elämässään jotain vialla ja purkavat pahaa mieltään muihin, mutta yritä muistaa että kyse on heidän ongelmastaan, ei sinun. Kun tämän oivaltaa, on omien rajojen asettaminen helpompaa.
Keskusteluavusta olisi varmasti hyötyä sinulle. Toivon sinulle pärjäämistä!
Kilttejä miehiä ei kukaan kunnioita vaan paskaa tulee niskaan koko ajan töissä ja muuten.
T: kiltti mies
Kannattaa elää omaa elämää eikä muiden mielistelyä
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa elää omaa elämää eikä muiden mielistelyä
En mielistele ketään. Olen vaan ystävällinen ja hyväkäytöksinen.
Saat paskaa niskaan joka tapauksessa, joten miksi et tekisi juuri niin kuin itse haluat tehdä? Olisit edes itse tyytyväinen.
Suomessa on kylmä ilmapiiri. Käytä nettiä, löydät hengenheimolaisia muista maista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat tunneherkältä ihmiseltä. Yritä erottaa toisten tunnetila omastasi niin, ettei muiden paha olo siirry sinuun. Huonosti käyttäytyvillä on omassa elämässään jotain vialla ja purkavat pahaa mieltään muihin, mutta yritä muistaa että kyse on heidän ongelmastaan, ei sinun. Kun tämän oivaltaa, on omien rajojen asettaminen helpompaa.
Keskusteluavusta olisi varmasti hyötyä sinulle. Toivon sinulle pärjäämistä!
Kiitos asiallisesta viestistä. Näin yritän ajatella ja se helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Kilttejä miehiä ei kukaan kunnioita vaan paskaa tulee niskaan koko ajan töissä ja muuten.
T: kiltti mies
Soijapoikia ei arvosta miehet eikä naiset!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tunnistaa itseään heikommat ja silloin ei auta vaikka yrittäisit pitää puoliasi. Jos et koe oikeasti olevasi ylilyöntiasemassa tai edes samalla tasolla toiseen verrattuna, niin rajojasi ei kunnioiteta ja kaikesta saa huomautella sinulle vapaasti. Oma kokemus.
Nojuu, heikko kyllä. Erittäin huono itsetunto johtuen lasisesta lapsuudesta ja koulukiusatuksi joutumisesta. Erityisherkkyys ei auta asiaan.
Harmillista. Sama ongelma välillä itselläni. Tuntuu, että kaikki ajattelee, että olen täysin rajaton. Mutta niin ei todellakaan ole.