Haluaisin ehdottaa tätä vaimolleni, mutta
Hei
pitkä parisuhteemme on ihanasti piristynyt lelujen ja asujen myötä makuuhuoneen (ja olohuoneen) puolella.
Haluaisin ehdottaa vaimolleni, että tahtoisin nähdä hänen pissaavan. Ei päälleni, vaan ihan vaan, sillä sen katsominen saa minut kiihtymään. En ole tätä kuitenkaan uskaltanut ehdottaa, koska en tiedä tykkäisikö hän tästä ollenkaan. Tämä tapahtuisi tietysti esimerkiksi suihkussa.
Onko sinulla nainen tähän mitään mielipidettä, suuntaan tai toiseen? Tai miehiä keillä tämä on jo yhtenä osana esileikkiä?
Kommentit (6)
Voit ehdottaa vaikka niin että kun nainen menee pissille niin sanot että tekisi mieli katsoa tai haittaako jos katson. Olisi outoa jos haittaisi. Mutta jos häntä haittaa niin voit sanoa että näytät vaan niin kauniille kun istut siinä ja sitten lähteä pois.
Kiitos, kiva kun vastasitte. Nolostun helposti tällaisissa tilanteissa, ja vaikka tunnen vaimoni hyvin niin tämä alue on vielä vieras.
Kakkaleikit ei tosiaankaan kiinnosta yhtään, eikä tämä pissiminenkään minään sotkemisena, vaan ennemmin kauniina naiskehon ihailuna!
3/3 tarkoitatko että nainen istuu nakuna pöntöllä ja sinä ihailet? Miksi ei yhtä hyvin voi istua vaikka tietsikan äärellä nakuna ja naputella seksipalstalle. Miksi siis juuri pöntöllä istuminen? Jos nainen pissaa suihkussa - siis seisten - niin et juuri mitään nää... vaihtoehto kyykky, jossa tuskin myöskään on mitään erityistä. Kuulostaa turhalta hommalta.
Haluatteko kuulla 'karmean' pissajutun?
Olen yhden kerran elämässäni kävellyt unissani. Näin unta että olin metsässä ja tuli kamala pissahätä ja piti nopsaa mennä jonnekin kait pusikkoon kyykkypissalle.
HERÄSIN - ARVATKAA MISSÄ?
Olin mennyt ulko-ovelle missä kynnysmatto ja sieltä löysin itseni ihan oikealta kyykkypissalta eli lattialle olin pissannut.
Mitäs tykkäsitte? Oliko kiva juttu?
Pyydät vaan. Rouvasi pissaa varmasti mielellään, ei oo minun mielestä paha pyyntö
Eksäni ehdotti tätä joskus minulle enkä aluksi uskonut, vähän ujosti kierrellen ehdotti. Kerran humalassa muka vahingossa pissi päälleni kun olin itsekkin pissillä ja siitäkös se sitten lähti. Useankin eksän kanssa tätä tehnyt, itse olen ehdottanut esimerkiksi suihkussa. On ollut todella kivaa.
Parikin noloa tilannetta silti on kun olen ehdottanut ja mies kohteliaasti kieltäytynyt. Se hävettää pitkään vaikkei varmaan tarvitsisi. Mutta kun monet luulee että jos tykkää pissi leikeistä niin tykkää myös kakka leikeistä vaikkei todellakaan niin ole.