Fyysiseen läheisyyteen hakeutuminen
Kuinka helposti hakeudut ihokosketukseen ihmisen kanssa, joka on "tuttava", "kaveri", "ystävä" tai "ystävän puoliso"? Missä kulkee raja? Tarvitseeko olla kiinnostava tapaus vai ei? En tarkoita tervetuloa/terve menoa-halauksia, vaan viereen hakeutumista ja iho ihoa vasten olemista.
Kommentit (6)
En hakeudu, pl. onnitteluhalaukset ja halaukset kun tavataan tai lähdetään. Ja lohdutukseksi olen joskus halannut, mutta sitä nyt tapahtuu aika harvoin.
Vierailija kirjoitti:
En hakeudu, pl. onnitteluhalaukset ja halaukset kun tavataan tai lähdetään. Ja lohdutukseksi olen joskus halannut, mutta sitä nyt tapahtuu aika harvoin.
Aikalailla sama, onnitteluhalauksiin odottelen vastapuolen aloitetta, lohdutukseen en välttämättä. Koitan olla hienovarainen
En hakeudu ja kunnioitan toisten erillisyyttä. Inhoja sellaiset lääppijät.
Odottelen vastapuolen liikkeitä sukulaisten, tuttavien, kavereiden ja ystävien kesken. Jos olen kiinnostunut ja on selvästi molemminpuolista kemiaa, voi lähellä olemista ja kosketuksia esiintyä :)
En tiedä miksi, mutta en hakeudu kosketuksiin muiden kanssa. Kaverilliset halaukset erikseen. Ainoastaan vastakkaisesta sukupuolesta puhuttaessa, jos koen toisen viehättävänä ja meillä on selvä, molemminpuolinen yhteys ja toinen tekee aloitteen vähän enempään kuin kaverillisiin tökkäyksiin.