Millaiselle ihmiselle sinun on helppo kertoa asioistasi?
Kommentit (12)
Miehille. Naiset vain solvaa eikä osaa tukea. M28
Tuntemattomalle, muttei henkilökohtaisia asioita. Puoliso meni jo edeltä, lapsia en rasita.
Sellaiselle joka keskittyy, esittää kysymyksiä, avaa omia kokemuksiaan eli ei neuvo ylhäältä käsin, eikä tuomitse. Taitolaji
Samankaltaisessa elämäntilanteessa olevalle
Vierailija kirjoitti:
Sellaiselle joka keskittyy, esittää kysymyksiä, avaa omia kokemuksiaan eli ei neuvo ylhäältä käsin, eikä tuomitse. Taitolaji
Tämä. Moni ihminen tuhoaa luottamuksen ja tasavertaisen keskustelun asettumalla neuvomaan toista ikäänkuin yläpuolelta.
Mun on liian helppoa lörpötellä ihan kaikille, vaikka tiedostan ettei pitäisi.
Toivottavasti psykologille jonka tapaan tiistaina. Olen hänet kerran tavannut, silloin sain hänen käyntikorttinsa ja yhteystiedot. Nyt aloitan vastaanotolla. Odotan sitä kovasti. Vaikutti ihmiselle jolle voin avautua, hieman vanhempi nainen, psykoterapeutin koulutuksen saanut.
Ei Kelan tukema, en asu Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Moni ihminen tuhoaa luottamuksen ja tasavertaisen keskustelun asettumalla neuvomaan toista ikäänkuin yläpuolelta.
Tuo on kamalaa. Ja minä tiedän esim. eräistä läheisistäni että suhtautuvat aina jotenkin alentuvasti ja silti en opi olemaan puhumatta heille.
Luotettavalle