Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö muuten aivan ihanan miehen, jos selviäisi että seuraa ja tykkäilee satoja ig-pimuja?

Vierailija
08.08.2024 |

Otsikossa kysymys. Mies on huomaavainen, hellä, empaattinen, fiksu, hauska, ystävä ja ihana rakastaja.

Fiksuuden nyt varmaan moni kyseenalaistaa tuon somekäyttäytymisen perusteella, ja tämä itseänikin hämmentää. Mutta ottaen huomioon työuran niin ei aivan tyhjällä päällä ole voinut päästä siihen missä on.

Meillä oli aivan ihana parisuhde, mutta nyt en enää pysty näkemään miestä samoin silmin. Ikää miehellä melkein 50 v. 

En tiedä miksi kirjoitan tänne. Oksettaa. 

N39

Kommentit (324)

Vierailija
201/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus miten nolo mies.........

Vierailija
202/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin on pakonomainen tarve alistaa ja valvoa kumppaninsa tekemisiä. Tuon polun päässä on vankilamainen olotila ja harva haluaa sellaisessa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus masentaa ja ahdistaa. Voi v**** tätä nykyaikaa!

Vierailija
204/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillakin on pakonomainen tarve alistaa ja valvoa kumppaninsa tekemisiä. Tuon polun päässä on vankilamainen olotila ja harva haluaa sellaisessa olla.

Ihanko on ollut pakonomainen tarve alistaa ja valvoa? Yksi kerta ja tuo tullut ilmi.

Vierailija
205/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatiin päivän röhönaurut!

Nelikymppinen vanhapiika miettii kepaakohan toi ukko mulle vai löytäisinkö paremman :-D.

Joo joo, tuli jo selväksi: Tunnet olevasi tärkeä ihminen, kun trollaat tässä ketjussa ja naljailet, että 39-v. on jotenkin vanha. Mee nyt jo hoitoon tai hyppää roskikseen. Olet nolo.

Vierailija
206/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on täysin vapaaehtoinen molemmille, ei mikään vankila. Ap ilmeisesti törmäsi tällaiseen toimintaan jo suhteen alussa ja voi vetää tarvittavat johtopäätökset omien arvojensa ja periaatteidensa mukaisesti.

Aika harva kiinnostuu viisikymppisestä joka häiritsee nuoria naisia netissä tai kadulla. Tai vakavampaakin. Olen samaa mieltä siitä mitä joku kirjoitti että tämä on vain jäävuoren huippu. En itse katselisi tuollaista päivääkään, miettisin istunko seuraavaksi poliisilaitoksella selvittämässä oman koneen historiaa.

Vierailija
207/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pitkäaikainen parisuhde missä minä olen ollut, oli tyytymissuhde molemmin puolin. En ole koskaan saanut sitä miestä, jonka oikeasti halusin. 

Jos jotenkin ihmeen kaupalla saisin sellaisen miehen jota kohtaan koen vilpitöntä halua, niin pakko se on häpeäkseni myöntää, että en minä häntä bikininaisten Instagram seuraamisen takia jättäisi. Koska tiedän että en pysty toista samanlaista miestä enää koskaan saamaan. Tilanne on tietenkin aivan eri niille naisille, joilla on oikeasti vaihtoehtoja.

Vierailija
208/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vanha sanonta, moni kakku päältä kaunis. Taisi selvitä miksi mies on ollut vapailla markkinoilla hänet tavattuasi.

Vierailija
209/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa pitkäaikainen parisuhde missä minä olen ollut, oli tyytymissuhde molemmin puolin. En ole koskaan saanut sitä miestä, jonka oikeasti halusin. 

Jos jotenkin ihmeen kaupalla saisin sellaisen miehen jota kohtaan koen vilpitöntä halua, niin pakko se on häpeäkseni myöntää, että en minä häntä bikininaisten Instagram seuraamisen takia jättäisi. Koska tiedän että en pysty toista samanlaista miestä enää koskaan saamaan. Tilanne on tietenkin aivan eri niille naisille, joilla on oikeasti vaihtoehtoja.

Ketjussa on kyse hetero eikä homosuhteista.

Vierailija
210/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosiaan syyttää mua kyttääjäksi nyt, eikä ole muuttamassa toimintaansa mitenkään kun se on edelleen vain ja ainoastaan hänen oma asiansa. Eikä kuulemma käytä aikaa tuohon niin paljon kuin helposti ajattelisi. Niitä kuvia kun on feedi täynnä niin äkkiä siinä tulee monta tykkäystä laitettua vaikka ihan minuutissa. 

Ei ole mikään ennallaan. Seksiä ei tee todellakaan mieli. Saapa nähdä. Lähden ystävien kanssa mökille.

Ap

Vierailija
211/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä naisia nolota olla miesten kanssa jotka hakkaavat tattia toisille naisille? Eikö teitä loukkaa että miehenne ajattelee muita naisia noin intiimissä asioissa? Miksi olette sellaisen kumppanin kanssa joka ei ole täysin lojaali eikä kykene edes kontrolloimaan halujaan, vaan toteuttaa ne sitten internetissä tai vieraiden naisten kanssa. Noilla miehillä on dopamiinitasot pilalla ja pettämisen riski kasvava.

Siis jos käyttää jotain kuvia tai mielikuvia apuna kiihottumiseen ja laukeamiseen, niin en kyllä näe siinä mitään ongelmaa. Itse tykkään nimenomaan parisuhdeseksistä, mutta en ikinä sooloseksissä kuvittele mielessäni sellaista.

Vierailija
212/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tosiaan syyttää mua kyttääjäksi nyt, eikä ole muuttamassa toimintaansa mitenkään kun se on edelleen vain ja ainoastaan hänen oma asiansa. Eikä kuulemma käytä aikaa tuohon niin paljon kuin helposti ajattelisi. Niitä kuvia kun on feedi täynnä niin äkkiä siinä tulee monta tykkäystä laitettua vaikka ihan minuutissa. 

Ei ole mikään ennallaan. Seksiä ei tee todellakaan mieli. Saapa nähdä. Lähden ystävien kanssa mökille.

Ap

"Mies tosiaan syyttää mua kyttääjäksi nyt"

Ihan aiheesta. Sitähän sinä kirjaimellisesti teetkin, kyttäät toisen ihmisen tekemisiä internetissä. 

Vierailija
213/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan aiheesta. Sitähän sinä kirjaimellisesti teetkin, kyttäät toisen ihmisen tekemisiä internetissä. 

Höpö höpö. Kalahtiko omaan nilkkaan?

Vierailija
214/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä merkitystä sillä olisi, jos sanoisi lopettavansa. En olisi itse edes pyytänyt. Kirjoitin jo, että tämä on taatusti vain jäävuoren huippu. Sinuna kävisin testeissä jos teillä on ollut suojaamatonta seksiä, mies ehkä ostaa seksiä ja tekee kaikkea muutakin "kivaa" eikä se hänen käsityksensä mukaan edes kuulu sulle.

En oikein ymmärrä miten edes enää mietit suhteen jatkamista. Et kai ole epätoivoinen, sellaisia kumppaneita tällaisilla miehillä on, joilla ei ole rajat kunnossa. Sitten tulee siipeen kerta toisensa jälkeen.

Monesti on tehnyt mieli eräälle ystävälle sanoa suoraan että älä jatka suhdetta kun mies on jo alkumetreillä mulkku. Ei siinä ole mitään miettimisen paikkaa, mutta tietty naistyyppi vain jää. Sitten saa kuulla kaiken paskan mitä jatkossa seuraa ystävänä.

Mutta en koskaan ole sanonut "mitä minä sanoin", kunnse härdelli alkaa, vsikka oikeasti on kyse siitä että sitä saa mitä tilaa. Ei se mies muutu eikä tuokaan mies näe toiminnassaan mitään outoa.

Miksi ihmeessä näihinnsuhteisiin jäädään? En vain tajua. Mä olisin lopettanut suhteen heti ja ilman setvintää. Ei tarvitse selittää miksi käyttäytyy noin, en halua kuulla. Vain äkkiä pois. Kun ei ole yhteisiä lapsia ja suhde vielä suht tuorekin. Olisin vain kiittänyt luojaani että selvisi, ilman isompia vahinkoja, ellei sitten ole tauteja tarttunut. 

Yäk. Itsekin sanoit että yököttää. Et varmaan syö sellaista ruokaakaan joka oksettaa, mutta silti harkitset jatkavasi suhdetta?

Vierailija
215/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, oon taas niin onnellinen omasta miehestä. Hänellä ei ole mitään instaa tai tiktokkeja yms niinkuin ei minullakaan.

Vierailija
216/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin siis, ainahan kyse ei ole kyttäämisestä, vaan miehen osaamattomuudesta peitellä jälkensä. Oman ukkoni lukitun kännykän näytölle kilahteli tuntemattomien tissimuijien seuraamispyyntöjä puhelimen ollessa pöydällä latauspiuhan päässä. En mielestäni kyttää, jos touhuan pöydän ääressä ja huomaan puhelimen näytön aktivoituvan. Pitäisikö tässä kohtaa sulkea silmät ja sysätä luuri veks? 

Vierailija
217/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies. En luottais tuollaisen miehen uskollisuuteen. Rakastajaksi voisi kelvata, vakavaan seurusteluun ei. Häpeäisin, jos kaverit tietäisivät että panen noin käyttäytyvää. 

Vierailija
218/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin siis, ainahan kyse ei ole kyttäämisestä, vaan miehen osaamattomuudesta peitellä jälkensä. Oman ukkoni lukitun kännykän näytölle kilahteli tuntemattomien tissimuijien seuraamispy

Tollohan mies on jos seuraa jotain huijaustilejä. Niitä tulee mullekin kun profiilistä ei selviä olenko mies vai nainen.

Noita tehdään kehitysmaissa hengenpitimiksi. Se hehkeä tissinainen on joku mies.

Vierailija
219/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsekäs mies joka suhteessa, vänkääjä. Hänen omat halut ja tarpeet merkkaa, sua jaksaa liehitellä niin kauan kuin helpolla saa eli tyydytät hänen tarpeitaan. Hyvä, että sulla toimii omat vaistot ja tunne-elämä niin että tuosta on helppo vieroittautua. 

Vierailija
220/324 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän