Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika surullista jos joutuu viettämään elämänsä vain yhden kumppanin kanssa

Vierailija
08.08.2024 |

Joka päivä näkee toinen toistaan upeampia naisia. Miten joku voi tyytyä vaan yhteen? Niin paljon katseltavaa ja kokeiltavaa!! 

M41 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran luvannut kuolemaan asti enkä peru lupaustani. Meillä on lisäksi perhe ja yhteiset lapset. 

Vierailija
22/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittelu on vain yksi, hyvin kapea, osa elämää. Sitä kannattaisi laajentaa hieman korkeampiin tavoitteisiin. Ihmisaivojen toiminta ollaan luokiteltu 8 kehitysasteeseen ja nisäkäsvaistot eli parittelu on niistä vasta toinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kun naisille kelpaa vaan joku väkivaltainen jännämies ja kiltit miehet jää ilman kumppania.

Vierailija
24/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-V*tun-Hoijaa..

Vierailija
25/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut lähes 50 vuotta saman miehen kanssa, ihan vapaaehtoisesti avioiduimme ja vapaaehtoisesti yhdessä oloa jatkaneet. En voisi kuvitellakaan parempaa löytäväni. Olen onnellinen ja kiitollinen näistä vuosista.

Minä avioiduin rakkaudesta

Vierailija
26/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista kun naisille kelpaa vaan joku väkivaltainen jännämies ja kiltit miehet jää ilman kumppania.

Nii i, ja jänmämiehen lähdettyä, ei ne jämät enää kelpaa ja käy kovinkaan monelle.

Nyt on kuitenkin tää ps-sukupolvi, jotka kai tyydyttää itsensä netin kautta ja tai virtuaalisesti jollain robo-nukella. No, ne ei ainakaan petä.

Vierailija
27/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne naiset sitten täydellisiä vai ei. Mitä jos joku on löytänyt sopivan naisen tai miehen, eikä koe että pitää erota.

Vierailija
28/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, minä en ole parisuhteessa, en ol koskaan ollut enkä koskaan aio mennä.

Eipä sido mikään eikä kukaan vain yhteen kumppaniin,  maailma on avoin taivasta myöten!

Ei parisuhde mikään pakko ole, sen jokainen valitsee ihan itse. 

Vapaa nainen tukka auki baanalla

Vierailija
29/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä tuskin on ensimmäistäkään.

Minista on mukavaa, kun ei tsrvitse seuraa etsiä, vaan on vakituinen kumppani.

T: yhden naisen mies

Vierailija
30/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin sääälittää nämä 16 vuotiaina yhteen nenneet. Ei siinä miehellä oli kaveriporukassa paljon puhuttavaa. Kehuuko sillä, että on jyystänyt 35 vuotta samaa reikää. 

Vierailija
31/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne naiset sitten täydellisiä vai ei. Mitä jos joku on löytänyt sopivan naisen tai miehen, eikä koe että pitää erota.

Ei vain tiedä paremmasta. Minäkin olin ex mieheni kanssa 25 vuotta, koska hän aivopesi minut uskomaan, että parempaa ei ole, enkä parempaa saa. Hän oli niin väärässä kun vaan voi olla. Tiesi kyllä itsekin. 

Vierailija
32/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että ap:n elämän tragedia ei tule olemaan pitkä parisuhde. 

Vierailija
33/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään yhdessä olleena tiedän. Koska se eka joka oli sen oisin pitänyt. Sillä oli väljähkö v i t t u syntyjään tai sitte pullolla venyttänyt. Rakastin sitä ja kaikkea siinä ihmisessä. Lopulta kun se oli sellanen jako rasia ni en enää jalsanut. En oo kyllä yhtä väljää oikein löytänyt.

Tän jälkeen oli kaikenlaisia naisia laidasta laitaan. Mut sen ekan oisin kuitenkin pitänyt.Ehkä meillä olis toiminut jonkunlainen polyamorinen suhde.  Jos homma muuten pelittää ni ois kannattanut kokeilla. 

Vierailija
34/34 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kokeilla enää huonompia, kun itsellä on se paras? 15 v ollut, enkä vaihtaisi päivääkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi