Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mies ei tee oma-aloitteisesti mitään perheen eteen?

Vierailija
07.08.2024 |

Minä olen meillä se, joka tekee kaiken metatyön ja huolehtii, että arki pyörii. Mies ei mieti, onko kaapissa huomiselle ruokaa, onko päiväkotireppu pakattu tai onko pyykit pesty. Joudun aina käskemään miestä kotitöihin ja mies ärsyyntyy, kun "olen aina vaatimassa jotain". Onko ihme, kun ei oma-aloitteisesti tee?

Mies kyllä käyttää paljon aikaa siihen, että miettii, mitä ostoksia haluaa tehdä itselleen mielenkiinnonkohteisiinsa liittyen ja suunnittelee paljon harrastuksiaan. Perheen yhteisiä asioita ei mieti, eikä oma-aloitteisesti tee. Onko muilla tällaista?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muilla tuollaista, oot ainoo.

Vierailija
2/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla 13 vuotta. Erosin ja mies muutti omilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtiiko mies elatuksesta? Tekeekö pidempää työpäivää kuin sinä? 

Vierailija
4/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli karmeeta aikaa. Mies ei saanut aikaiseksi antaa ruokaa lapsille, kun olin pois kotoa.

Vierailija
5/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tulin kaupasta, niin vauva nyyhkytti makuuhuoneessa ja ukko istui keittiössä.

Vierailija
6/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tuollaisia stressaajia. Mies tekee asiat omalla tavallaan. Nainen luulee aina, että hänen tapansa on ainoa oikea.

Vierailija
7/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta minäkin olisin paljon mieluummin pitkiä päiviä töissä tienaamassa ylityökorvauksia ja kasvattamassa eläkekertymääni. Töissä on paljon helpompaa kuin kotona arkea pyörittämässä. Jonkun pitää kuitenkin hakea lapset ja mies on yksipuolisesti päättänyt, että hän ei sitä tee.

Vierailija
8/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus ahtaassa ja rajallisessa mielessäni käy tökkimässä kateus perkele, joka kysyy minulta tökkiessään, että miksi en ole enemmän itsekäs Miksi et olisi enempi naisten seurassa isompi mulkvisti, niin saattaisit saada itsellesi mahd. kumppaninkin, kun, kuten hän jatkaa huomauttaen minua siitä kuinka usein olen saanut lukea vastaavia avauksia täältä ja kuinka se, että olen huolehtinut niin itsestäni kuin läheistäni ja ympäristöstäni ole mahdollistanut minulle parisuhdekumppanin löytämistä.

Ja minä vastaan väsyneenä, että odota vielä. Ehkä sykysnä asia muuttuu vaikka tovoin asian muutuvan toiseksi jo ennen kuin  talven lumi olivat sulaneet.

Vierailija
9/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää tehdä pidempää työpäivää, ettei tarvitse olla liikaa kotona pikkulapsiaikana.

Vierailija
10/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huolehdi. Meillä on sama palkka, minä teen pidempää päivää töissä ja minulla on pidemmät työmatkat. Minulla jää enemmän säästöön kuin miehellä.

Ap

Vierailija
11/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tuommosta, enkä tajua miksi kenelläkään on. Lähde. On helpompaa olla yh.

Vierailija
12/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee pidempää päivää kuin minä, mutta 10e tuntipalkalla. Joten tienaa puolet vähemmän kuin minä vaikka tekee tosiaan kaksikin päivää viikossa enemmän kuin minä. On lauantaisinkin töissä ja tulee vasta illalla. Tekee duunarina 10-11h päiviä.

Vierailija
13/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde parin viikon lomalle tai työmatkalle, jos mahdollista, ja jätä mies hetkeksi pärjäämään. Eiköhän vähitellen tajua. 

Vierailija
14/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei tehnyt mitään lasten eteen ydinperheestä. Eron jälkeen hän jäi lasten lähihuoltajaksi. Halusin näin, että ex kokee mitä on huolehtia. Ei siitä sitten tullut mitään. 

Vierailija
15/26 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huolehdi. Meillä on sama palkka, minä teen pidempää päivää töissä ja minulla on pidemmät työmatkat. Minulla jää enemmän säästöön kuin miehellä.

Ap

Nyt tuo edellä mainitsemani kateusperkele tökkii sisälläni taas katso nyt taas näetkö. Naine suorastaan ralkastaa kusipäätä mietään näetkö? Taas esimerkki ole vain mulkvisti niin saat itsellesi kumppanin kie, kieh.

Mitä minun pitäsi vastata? - Pitäsikö sanoa vaikka, että mies on varmaan 190 cm pitkä eli minua pidempi? -  Vai ehkä nainen on niin paljon enempi kiintynyt häneen kuin vaikka minuun siksi, että mies vaihtaa autoon renkaat kun taas minulla ei ole tämän hetkiessä elämäntilanteessa edes tarvetta autolle niin paljon. että viitsisin sellaisen hankkia. 

Vierailija
16/26 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tuollainen. Puolusti aina itseään että kyllähän mä autan, kun sä pyydät! Siinähän se vitsi onkin. Ei voi oman kotinsa tiskikonetta pitää niin tiukasti toisen tonttina että sen tyhjentäminen on auttamista ja vaatii pyytämisen.

Vierailija
17/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies perusteli?

Vierailija
18/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin huonosti. Mieheni siivoo ja ostaa kyllä ruokaa monta kertaa viikossa.

Vierailija
19/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi palkkapussi ei oikeuta luistelemaan kotihommista.

Vierailija
20/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurempi palkkapussi ei oikeuta luistelemaan kotihommista.

Kaikki tuntemani mieseään suuripalkkaisemmat naiset tekevät kotona pääosan kotitöistä, jopa silloin, kun mies on työtön. Kotihommista luistaminen liittyy vahvasti genitaaleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi