Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsutteko koiraanne yhä vauvaksi ja lellitte?

Vierailija
07.08.2024 |

Itse näin.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä vauvaksi? Ei minun koira ole koskaan ollut vauva vaan aina koira. 

Vierailija
2/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu koiraani vauvaksi koska en pidä lapsista. Koiraani rakastan yli kaiken ja hänellä on pitkä rivi hellittelynimiä jotka hän tunnistaa., oikean nimensä lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei ole mikään ihminen. 

Vierailija
4/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kutsunut vauvaksi mutta "lellin" kyllä, siis esim. yksin kotona lässytän sille.

Vierailija
5/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun haisuliksi ja paskatassuksi 

Vierailija
6/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti matalaälyiset radiojuontajat tapaavat kutsua "häneksi". Eivät ilmeisesti itse tajua kuulostavansa pöljiltä :D

Vierailija
7/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kutsu koiraani vauvaksi koska en pidä lapsista. Koiraani rakastan yli kaiken ja hänellä on pitkä rivi hellittelynimiä jotka hän tunnistaa., oikean nimensä lisäksi.

Äitisikään ei pitänyt lapsista.

Vierailija
8/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jättäkö vauvojenne pökäleitä maahan lojumaan. Kunnollinen vanhempi siivoaa jälkikasvunsa ulosteet ja vie roskikseen. 

Vierailija
9/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kutsunut koiraani vauvaksi. Asun haja-asutusalueella, täällä voi jättää koiran pökäleet maahan. Tosin en anna koiran paskoa tai kusta naapureiden pihojen kohdalle ja jos tuossa lähellä tiellä näyttää lumien sulettua siltä, että paskaa on tien vieressä paljon, käyn siivoamassa ne lapiolla ojaan.

Vierailija
10/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun mamin pikkuiseksi 🥰

Vierailija
11/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en 😂 jotkut pervot kutsuvat itseään jopa koiran äidiksi tai isäksi, mutta oikeastaan en haluaisi kuulla edes tuon vertaa informaatiota näiden ihmisten seksielämästä.  Hyi Hvetti oikeasti. 🤮

Vierailija
12/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Hän on mammanpoika. Maailman komein höpsyläpöpsylä rotikanpötkylä.

Vierailija
13/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena haaveilin koirasta, moni koira on niin ihana ja söpö. Mutta olen siis astmainen ja allerginen, eli en uskalla ottaa. Ehkä seuraavassa elämässä jos on tuuri tai ehkä en ehdi jos on muita kiireitä. Nuorena tutustuin koiriin ja niiden koulutukseen. En siis ole mikään koira-ammattilainen kuitenkaan.

Vierailija
14/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsun mamin pikkuiseksi 🥰

Olet sairas! Zoofiili!!

Vierailija
15/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellin ja lellin usein, välillä kutsun vauvaksikin. Ei vauva tarkoita vain ihmisvauvaa. 

Vierailija
16/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en 😂 jotkut pervot kutsuvat itseään jopa koiran äidiksi tai isäksi, mutta oikeastaan en haluaisi kuulla edes tuon vertaa informaatiota näiden ihmisten seksielämästä.  Hyi Hvetti oikeasti. 🤮

Ketä kiinnostaa mitä sinä yökit? Anna jokaisen olla sellainen kun on.

Vierailija
17/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mun vauva on kissa.

Vierailija
18/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mun vauva on lapseni. Koirat on koiria. Kissat on lutusia.

Vierailija
19/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koira ei ole vauva eikä sitä sellaisena pidä ajatella saati kohdella. Koira voi tehdä ikävää jälkeä jos se ei ole omistajansa hallinnassa. Lellityt tai pelolla ja agresiivisuudella kasvatetut koirat ovat usein ongelmakoiria. Lellikoirien kohdalla isäntä usein vähättelee ja mitätöi koiran käytöshäiriötä. Naureskellaan pikkukoiran aggresiivisuudelle ja puruherkkydelle. Koira vie isäntää 100-0. Koira on koira. Hellittelyt ja kehumiset tehdään sen mukaan. Oma koira saa rakakutta, huolenpitoa, rapsutteluja ja silittelyjä. Vauvattelut ei koiran vastuulliseen kasvatukseen mielestäni kuulu. 

Vierailija
20/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nimeltä kutsun ja käskytän. En oikein ymmärrä ihmisiä jotka lepertelevät koirilleen mutta he ovat ilmeisesti niitä tyyppejä jotka eivät koiriansa kouluta juuri lainkaan ja joille koira on pelkkä lelu. Itselläni on tällä hetkellä kaksi Belgian malinoisia jotka ovat työlinjaisia eikä tarkoituksena ole valmentaa niistä mitään sylikoiria vaan tarkasti käskyn alla toimivia vartio ja suojelukoiria. En todellakaan aio pilata hyviä koiria millään paapomisella ja tehdä niistä mitään pallutettuja kaikkien lemmikkejä. Suomesta on tullut jo niin värikäs maa, että siihen on sopeuduttava asiaan kuuluvalla tavalla. Koirillani on nimet Voitto ja Rauha ja se on siinä, muuta ei tarvita. Koira on minun paimeneni, ei minulta mitään viedä, jotenkin näin luki raamatussakin. Siksi paimenkoira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi