Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsutteko koiraanne yhä vauvaksi ja lellitte?

Vierailija
07.08.2024 |

Itse näin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en 😂 jotkut pervot kutsuvat itseään jopa koiran äidiksi tai isäksi, mutta oikeastaan en haluaisi kuulla edes tuon vertaa informaatiota näiden ihmisten seksielämästä.  Hyi Hvetti oikeasti. 🤮

Adoptiolapsi, karvainen sellainen.

Vierailija
22/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kutsu koiraani vauvaksi koska en pidä lapsista. Koiraani rakastan yli kaiken ja hänellä on pitkä rivi hellittelynimiä jotka hän tunnistaa., oikean nimensä lisäksi.

Mulla sama. Mä vihaan kakaroita. Olin kerran yyhhoon kanssa ja hän otti nokkiinsa kun muutaman kerran mainitsin nätisti, kun hän koitti käskeä minua katsomaan mikä mukulallaan on hätänä, että menepä kuule ihan itse, sillä tuo huutava pikku paskiainen on sun kakarasi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en 😂 jotkut pervot kutsuvat itseään jopa koiran äidiksi tai isäksi, mutta oikeastaan en haluaisi kuulla edes tuon vertaa informaatiota näiden ihmisten seksielämästä.  Hyi Hvetti oikeasti. 🤮

Minä kutsun itseäni koirani äidiksi, mies kutsuu itseään koiran isäksi.

Mitä tekemistä seksielämällä tämän asian kanssa on? Noh kun kerran mietit niin harrastamme seksiä pari kertaa viikossa, koiran suljemme pois makuuhuoneesta siksi aikaa.

Vierailija
24/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kutsuu nakkiraketiksi. 🙄

Vierailija
25/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa mitä sinä yökit? Anna jokaisen olla sellainen kun on.

En silti halua kuulla ihmisten naivan koiriensa kanssa. Liekö tuo niin laillistakaan? Mutta anna mennä vaan jos se sinusta hyvältä tuntuu. Ole vain oma itsesi, niin oli jammukin.

Vierailija
26/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nimeltä kutsun ja käskytän. En oikein ymmärrä ihmisiä jotka lepertelevät koirilleen mutta he ovat ilmeisesti niitä tyyppejä jotka eivät koiriansa kouluta juuri lainkaan ja joille koira on pelkkä lelu. Itselläni on tällä hetkellä kaksi Belgian malinoisia jotka ovat työlinjaisia eikä tarkoituksena ole valmentaa niistä mitään sylikoiria vaan tarkasti käskyn alla toimivia vartio ja suojelukoiria. En todellakaan aio pilata hyviä koiria millään paapomisella ja tehdä niistä mitään pallutettuja kaikkien lemmikkejä. Suomesta on tullut jo niin värikäs maa, että siihen on sopeuduttava asiaan kuuluvalla tavalla. Koirillani on nimet Voitto ja Rauha ja se on siinä, muuta ei tarvita. Koira on minun paimeneni, ei minulta mitään viedä, jotenkin näin luki raamatussakin. Siksi paimenkoira.

Minulla on käyttölinjainen saksanpaimenkoira jota olen lellinyt ja jolle olen lässyttänyt ihan pennusta asti ja se toimii ja käyttäytyy kuin unelma. Ei provosoidu vaikka jonkun pieni fifi sille räkyttää, on tosi sosiaalinen, ei pelkää mitään eikä temmo hihnassa eikä hauku suu vaahdossa ulkona autoille tai pyörille tai juokseville ihmisille, lapsille jne, tulee heti kutsusta luokse jne.

Vierailija
27/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En silti halua kuulla ihmisten naivan koiriensa kanssa. Liekö tuo niin laillistakaan? Mutta anna mennä vaan jos se sinusta hyvältä tuntuu. Ole vain oma itsesi, niin oli jammukin.

Niin että se että kutsuu itseään koiran isäksi tai äidiksi sinusta tarkoittaa että nai sen koiran kanssa? Olet sairas.

Vierailija
28/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kutsu koiraani vauvaksi koska en pidä lapsista. Koiraani rakastan yli kaiken ja hänellä on pitkä rivi hellittelynimiä jotka hän tunnistaa., oikean nimensä lisäksi.

Äitisikään ei pitänyt lapsista.

Sinua äitisi rakasti hyvin paljon, niin paljon että syötti sinua ritsalla kun olit niin bulldogin näköinen pikku veijari.. mamin pikku vauveli  

Vierailija
29/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun koiralleni aina että "mami on täällä" ja "voi Malmin kulta"

Vierailija
30/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että se että kutsuu itseään koiran isäksi tai äidiksi sinusta tarkoittaa että nai sen koiran kanssa? Olet sairas.

Sairas on se ihminen joka synnyttää koiran. Siitosta tuskin tapahtuu ilman hedelmöitystä?

Vierailija
31/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsuisin vauvaksi? En muutenkaan pidä vauva-sanasta. 

Vierailija
32/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nimeltä kutsun ja käskytän. En oikein ymmärrä ihmisiä jotka lepertelevät koirilleen mutta he ovat ilmeisesti niitä tyyppejä jotka eivät koiriansa kouluta juuri lainkaan ja joille koira on pelkkä lelu. Itselläni on tällä hetkellä kaksi Belgian malinoisia jotka ovat työlinjaisia eikä tarkoituksena ole valmentaa niistä mitään sylikoiria vaan tarkasti käskyn alla toimivia vartio ja suojelukoiria. En todellakaan aio pilata hyviä koiria millään paapomisella ja tehdä niistä mitään pallutettuja kaikkien lemmikkejä. Suomesta on tullut jo niin värikäs maa, että siihen on sopeuduttava asiaan kuuluvalla tavalla. Koirillani on nimet Voitto ja Rauha ja se on siinä, muuta ei tarvita. Koira on minun paimeneni, ei minulta mitään viedä, jotenkin näin luki raamatussakin. Siksi paimenkoira.

Suosittelen maailmankuvan avartamista. Olen töissä tallilla ja lepertelen hevosille kaiken päivää. Toisaalta pidän niille myös aikamoista jöötä, koska hevonen jos joku on vaarallinen, jos ei tiedä omaa paikkaansa.

Vierailija
33/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani täyttää pian kaksi vuotta ja kutsumme sitä Nallevauvaksi. Se on nallemainen pörröinen karvaturri ja mainio tyyppi. Se on käytökseltään vielä leikkisä ja pentumainen. Kun se kasvaa, ehkä alamme kutsua sitä jollakin muulla nimellä. 

Vierailija
34/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käyttölinjainen saksanpaimenkoira jota olen lellinyt ja jolle olen lässyttänyt ih

Hienoa jos näin on. Itse olen tarjoituksella jättänyt ns sosialistamisen lähes kokonaan pois ja rajoittanut sen vain omaan perhepiiriini. 

Vierailija
35/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan varsinaisesti kutsunut vauvaksi, mutta joskus olen käyttänyt vauva-sanaa koiranpennusta kun olen selittänyt liikaa riehaantuville pikkulapsille sitä että pentu on vauvaan verrannollinen eikä sitä voi kovakouraisesti käsitellä.

Vierailija
36/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on jo aikuisia. Rakas koirani on mulle mamman poika. Minun kolmas poika. Me lässytetään sille koko perhe. 

Vierailija
37/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä sinun viestisi kertovat vain sinun sairaasta mielikuvituksestasi, ei mistään muusta.

Vierailija
38/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas on se ihminen joka synnyttää koiran. Siitosta tuskin tapahtuu ilman hedelmöitystä?

Sinä se tässä sairas olet kun väen vängällä haaveilet tästä.

Vierailija
39/44 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas on se ihminen joka synnyttää koi

sinun fantasiasia on ihan ok, mitä siitä sen enempää kinaamaan kenenkään kanssa täällä käyt, sillä woke on ihan hyvä asia. Juurihan helsingissä oli kulkue, jossa aikuiset taluttivat koiriksi puettuja lapsia talutushihnoissa ja olivat itse pukeutuneet nahkaminihameisiin, verkkosukkahousuihin jne.Koiran mami jutut on ihan hyvä asia. Tuo tapahtuma Taisi olla jokin pride kulkue peräti?

Vierailija
40/44 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasta näkee kyllä, miten se nauttii hellyydenosoituksista ja lässytyksestä - ihan kuten ihmislapsikin. Suhde vahvistuu, kun siinä on myös hellyyttä, ja lässytyskin on tärkeää. 

Lapsistakin sen näkee - lapset osaavat luonnostaan helliä eläimiä ja lässyttää niille. 

Ei helliminen mitenkään sulje pois koiran kouluttamista hyvin. Päin vastoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan