Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetti mua vaivaa ja mistä apua?

Vierailija
07.08.2024 |

Aina kun ihastun, alan ajattelemaan jatkuvasti tuota toista. Yliajattelen ja ahdistun lopulta. Se on erittäin raskasta. 

Sitten, jos ja kun ero tulee, pyörii hän päässäni niin pitkään kunnes tapaan uuden johon ihastun. Tämä on oikeasti aivan äärettömän raskasta. Pohdin ja unelmoin miten asiat olisivat voineet olla ja toivon näkeväni uudestaan. Järjellä ymmärrän, että näin on parempi, mutta silti yliajattelen. 

Vuoden alussa ihastuin masentuneeseen. En pääse ajatuksesta hänestä eroon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ADHd?

Vierailija
2/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän samanlainen, mutta olen jo sen takia aika nuorena älynnyt, että mun ei kannata antaa mun tunne-elämän johtaa elämääni eikä suhteitani, muuten ei tule mitään koskaan, pelkkää ajelehtimista ihastumisesta toiseen lyhyissä suhteissa. Minä siis jossain vaiheessa vaan päätin vanhanaikaisesti sitoutua, ja pysyä siinä vaikka tulisi ihastumisia ja ties mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän samanlainen, mutta olen jo sen takia aika nuorena älynnyt, että mun ei kannata antaa mun tunne-elämän johtaa elämääni eikä suhteitani, muuten ei tule mitään koskaan, pelkkää ajelehtimista ihastumisesta toiseen lyhyissä suhteissa. Minä siis jossain vaiheessa vaan päätin vanhanaikaisesti sitoutua, ja pysyä siinä vaikka tulisi ihastumisia ja ties mitä.

Rakastatko kumppaniasi?

Vierailija
4/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa sama.

Vierailija
5/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot normaali. Nuorena tuo on normaalia. Saattaa ihastua ja rakastua, aivokemialla kestää aikaa tasapainottua - rakastuminen tuottaa jotain aineita päässä. Ja henkinen riippuvuuskin voi olla toiseen, tuttu ja turvallinen oli muka, ehkei sitten ollutkaan niin paljon. Ellei elä itsensä kautta enemmän. Keski-iässä näkee ne huonot puolet muissa jo ja tuntuu ettei ihastu. Pelkkiä jurmuja, valittajia tai isukkimiehiä näkyy. No ei vaan. ;)

Vierailija
6/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa voisi hiukan omaa perhe-elämää miettiä. Millaiset emotionaamiset suhteet on omassa perheessä. Aina se syy sieltä löytyy.

Vierailija
7/7 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän samaa vikaa löytyy mutta olen kuitenkin sitoutuja tyyppiä pohjimmiltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän