Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos keksii jonkun tekemisen varjolla pyytää miestä tapaamaan, niin onko se liian päivänselvää että

Vierailija
07.08.2024 |

Jos keksii jonkun tekemisen varjolla pyytää tuttua (sinkku)miestä tapaamaan, niin onko se liian päivänselvää että oikeasti haluaa tutustua ja olisi voinut pyytää jonkun läheisemmänkin kaverin tuohon hommaan kaveriksi? Esim jos pitäisi laittaa taulu seinään tai vastaavaan naisen kotona. OIkeastaan onko edes sillä väliä vaikka olisi päivänselvää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo on erinomainen keino jos haluaa tehdä lähempää tuttavuutta mieheen. 

-Mies

Vierailija
2/3 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä vaikka olis päivänselvää että haluat hänet kylään. Jos sen vaikka on vaikea muuten tulla on helpompi kun on jotain konkreettista. Sitten se homma tietysti venyy kun sun tarttee tarjota sapuskat sun muut... sit onkin jo ilta... otetaan iltadrinkit... sit se ei voi ajaa kotiin vaan tarttee jäädä yöksi... musaa päälle ja siitä se sitten lähteekin...

Mulla on just tämmönen tilanne mutta kun se ei ole ihan tavallinen taulunkiinnityshomma. Mä irrotin viime kesänä jotkut jutut seinästä kun oli sellainen fiilis että nyt mä muutan mutta en sitten muuttanutkaan... Reiät oli porattu seinään ja tuli pois sekä ruuvi että se harmaa hylsy... en tajunnut että sitä hylsyä ei olis pitänyt irrottaa... nyt pitäisi käydä ostamassa oikean kokoinen hylsy ja ruuvi... EN OSAA... en tiedä mikä koko... vai ehkä ne kaupassa tietää...

Sitten mun jalkalampusta meni päällepanonappi rikki. Se on sellainen lattialla oleva joka painetaan jalalla. Se pitäs vaihtaa ja siihenkin tarttis käydä osat ostamassa...

Nämä ovat nyt liian hankalia houkkuttimiski... ONNEA SULLE TAULUNKIINNITYSTEN KANSSA... hankalampaa jos poraushommia... muut tauluthan saa itse kiinnitettyä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi