Tiedättekö te jäkättävästi ja negatiivisesti puhuvia ihmisiä?
Miten tulla toimeen jäkättävän ja negatiivisen ihmisen kanssa pidemmän aikaa? Miten kestää/sietää tätä? Vinkkejä tähän.
Kommentit (29)
Ei ap. ole mikään järjen jättiläinen, jos hakeutuu vielä tuollaiseen seuraan
Jos naisesta kyse, kannattaa erota ja etsiä rauhallisempi😂
Vierailija kirjoitti:
Jos naisesta kyse, kannattaa erota ja etsiä rauhallisempi😂
Rauhallisempi työkaveri etsintäkuulutettu!
Mieheni on tuollainen. Ihan kaikesta ottaa esiin ensin negatiiviset asiat. Jos vaikka kohdataan joku vanha tuttu, ensimmäisiä kommentteja sen jälkeen on että olipas kiusallista tai olipas ottanut massaa tai muuta vastaavaa. Se on todella rasittavaa ja raskasta. Olen tajunnut että minussa on ollut samoja piirteitä, mutta olen tietoisesti kääntänyt ajatteluani positiivisemmaksi. Ehkä juuri siksi puolisoni tapa on alkanut ärsyttää ja pistää niin kovasti silmään.
Itse pyrin olemaan eri huoneissa ja pitkällä tähtäimellä eri osoitteessa.
Maailma on epäkohtia täynnä ja ne pitää tuoda esille.
Työkaveri, ja myös entinen työkaveri. Raskasta seuraa. Varsinkin jos itsellä on hyvä ja iloinen mieli jostain, vaikka onnistunut töissä tekemään jonkun vaativan jutun nopeasti. Herra/Rouva Nega saapuu, ja takuuvarmasti löytää jotain mussuttamista jostain jolla saa hyvän mielen häipymään koko päiväksi. Heillä on jokin pakkomielle pilata jokaisen toisen ihmisen ilo.
Onhan noita paljonkin. Varsinkin helluntalaisissa näitä muiden negaajia tuntuu löytyvän. Ei kait ne lahkoon kuuluisikaan jos pystyisivät normaalisti asioista ajattelemaan.