Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olisit valmis maksamaan 50 euroa tunnin ajalta jos joku kevytyrittäjä tulisi kotiin?

Vierailija
07.08.2024 |

Saisit siis apua johonkin hommaan tunnin ajan ja hinta olisi 50 euroa. Mihin kaipaisit apua? Siivoukseen, ikkunoiden pesuun, ruoanlaittoon, tavaroiden järkkäömiseen, lemmikkieläimen ulkoiluttamiseen, lasten hoitamiseen? 😁

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 euron tuntipalkka tarkoittaa 8600 euron kuukausipalkkaa.

Niin mitä sitten, verotus tapissa ei tuo summa käteen jää.

Arvonlisävero ja liikevaihtovero vievät 80% rahasta, eli käteen jää 10 euroa.

Vierailija
22/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä voisin maksaa, jos ei ole ruma.

Seksinhinnan voisin nostaan noin korkeaksi. Siivoja käy 37e/h eli esim siivouksesta hinta olisi liikaa. 

Ja sen lounaan, yms saa 13 eurolla. Ja naapurin lapset ulkoiluttaa koiran 5 eurolla. MLL lastenhoitaja maksaa noin 12 euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanien kynsien leikkuu.

Vierailija
24/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto, normaali pillupano ja lopetuksena pano anaaliin. Myös mällit siihen hintaan suoleen tai naamalle. 

Vierailija
25/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökillä maalaushommiin

Vierailija
26/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkypuuhat. Mutta on sääntö22.

M67v

Vierailija
27/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, koska mulla on vain pieni asunto, niin viidestäkympistä se saa sitten siivota lattiasta kattoon, järjestää kaapit, kaakeloida kylppärin ja niin päin pois.

Ei ihan siis jollain pikkuhommalla viittäkymppiä tienaa täällä ainakaan.

Vierailija
28/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittavalla yksityisyrittäjällä ei välttämättä täysiä työpäiviä. Itse täytyy myös hoitaa kaikki eläke-, sairausvakuutus- ym. maksut.

Vierailija
29/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippausta sekä munan imemistä sekä pallien nuolemista . Sen jälkeen pano takaapäin . Jos on oikein nätti nainen siis.

Vierailija
30/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavaroiden järkkäämiseen ehdottomasti. Mikään ei ole niin vittumaista kuin käydä läpi tavaroita, ja yrittää järjestää niitä mitä aikoo vielä pitää takaisin kaappiin. Aina kun purkaa kaapin, ja laittaa osan tavaraa pois, ja sit laittaa tavarat takaisin, tulee kaappi silti umpitäyteen. Enkä muutenkaan jaksa sitä tavaroiden siirtelyä tehdä ihan fyysisestikään, tulee kädet kipeäksi jo kun laittaa pyykit.

Tämä voisi olla ihan kivaa työtä. Mutta miten luotat tavarasi jonkun vieraan käsiin?

En usko että mun kamoja kukaan haluaa itselleen. Lapsetkin ilmoittaneet että kun minä heitän lusikan nurkkaan, niin tilaavat vaihtolavan pihaan ja kippaavat sinne kaiken. Ihminen joka plärää työkseen kaikenmaailman romua, ei halua kerätä sitä enää itselleen. Tiedän sen kun olen ollut kirppiksellä töissä.

Vierailija
31/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee pimeänä, toki. Kuitilla tekevälle alv-velvolliselle ja palkansaajan tasoisesti YEL-vakuutetulle yrittäjälle ei ihan tuollaisia summia jää. Tuollaisella liikkuvalla palveluyrittäjällä harvemmin on myöskään mahdollisuutta tehdä 8 tunnin päivää niin, että laskutusta kertyy se 8 tuntia. Siinä tulee siirtymiä ja tyhjiä tunteja, jotka venyttävät työaikaa tai madaltavat päivälaskutusta. Laskutushintaan kuuluvat myös yrittäjän vuosilomat, koska kukaan muu ei niitä maksa. Itse teen tällaistä hommaa, ja 50€/h on aivan minimilaskutushinta yksittäisistä tunneista. Koko päivän keikat voi myydä edullisemmin. 

Vierailija
32/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittavalla yksityisyrittäjällä ei välttämättä täysiä työpäiviä. Itse täytyy myös hoitaa kaikki eläke-, sairausvakuutus- ym. maksut.

Mieti jos työntekijöilläkin olisi sama periaate, eli osa-aikatyö tarkoittaa korkeampaa tuntipalkkaa.

Vierailija
33/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP yhdestäkään mainitsemastasi kevytyrittäjän hommasta en tunnista maksaisi ikinä 50 euroa. 15 euroa tunnissa saa riittää tommosista kevyistä pikkuhommista. 

Vierailija
34/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ulkoilutuksen ja siivouksen hinta ei ole paljon kymppiä korkeampi. 

Vierailija
35/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin jota en osaa itse tehdä. Maksan noin paljon vain pakon edessä.

Sähkötyöt, monimutkaisemmat putkityöt, perusteellinen remontti, tuholaisten hävittäminen.

Vierailija
36/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, kokkaus, pyykkiruljanssi, koiran hoito. Säännöllinem apu kelpaisi. Olen työssäkäyvä unihäiriöinen ja väsynyt.

Vierailija
37/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra ja Orpohan on ottamassa kotitalousvähennyksen pois ..Tarvitsen edelleen monenlaista apua mutta jos Purran haave toteutuu maksan ilman kuittia ..Ei kenenkään tarvitse palvella kotiin 10e tuntipalkalla . 👍👍👍

Vierailija
38/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiremppa. Nyt varmaan 100€/h.

Vierailija
39/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin suikkarista voi maksaa 5 kymppiä.

Vierailija
40/110 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin jota en osaa itse tehdä. Maksan noin paljon vain pakon edessä.

Sähkötyöt, monimutkaisemmat putkityöt, perusteellinen remontti, tuholaisten hävittäminen.

Nimenomaan ammattitaitoa ja koulutusta vaativista töistä tuon väh. 50 e voisi maksaa. AP:n taidoista ei lähellekään noin paljoa, koska kuka vaan voi tehdä noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän