Mahtaa teillä siistien kotien tädeillä olla kiva elämä kun hinkkaatte jotain saatanan hellannuppeja puolet elämästänne
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Sotkuisten ihmisten kuvitelma on, että siisti koti vaatii massiivista siivousta päivittäin eikä mihinkään muuhun jää aikaa.
Todellisuudessa perussiisteyden ylläpitoon riittää vartti päivässä, kun kodissa ei ole sotkevia lemmikkejä tai pikkulapsia. Kun koti on karsittu turhasta roinasta ja kaikki kodin asukkaat korjaavat jälkensä, niin mitään isoa sotkua ei pääse syntymään. Ei tarvitse "hinkata hellannuppeja" kun siistii keittiötä siinä ruuanlaiton lomassa, näin esimerkkinä.
Vaikka olisi lemmikkejä ja lapsia ei mene enempää kuin 20min/pvä, koska lähtökohtaisesti ei eletä kuin siat pellossa. Astiat suoraan koneeseen, pyykit suoraan pyykkikoriin ja tavarat paikalleen. Meillä on vielä paljon tavaraa ja silti onnistuu.
Niin...naiset on luotu hinkkaamaan hellannuppeja. Elämä oikeesti on kivempaa ja hohdokkaampaa kun koti on siisti. Mites ap sun elämä, vauva sivuilla roikkumista likaisessa kodissa?
En paljon hinkkaisikaan jos minulla olisi ihana rakastaja.
Meillä ne nupit saa painettua lieden sisään..
Kertokaapas tädit yksityiskohtaisesti, minkälaiset khm! hellannupit tällä mustalla mestarilla oikein on? Ja millä te niitä hinkkaatte, päivät pääksytysten?
Aika köyhä provo. Elätkö itse jossain Auri Kananen saisi tulla siivoaamaan-tyyppisessä läävässä, jossa wc- näyttää siltä että se on tuotu jostain kaatopaikalta ja sisällä haisee eritteet, kissanhiekka ja kalja? Itse siivoan ehkä kerran viikossa. Hellannupit ja mikron sisältä siivoan vielä harvemmin :D Eikä siihen mene kuin korkeintaan joku 20s kun siivoa hellannupit..
Minä elän siististi, mies ei. En nalkuta enkä siivoa miehen tekemiä sotkuja.
Mitä nuppeja?