Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaa teillä siistien kotien tädeillä olla kiva elämä kun hinkkaatte jotain saatanan hellannuppeja puolet elämästänne

Vierailija
07.08.2024 |

Hehe. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

On niitä jotka uskaltaa elää. 

Ja sitten niitä jotka säästää, siivoaa ja menee aikaisin nukkumaan ettå jaksaa säästää ja siivota. 

Vierailija
2/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siististä kodista. Viihdyn siistissä ympäristössä 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene siivoamaan.

Vierailija
4/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väännän hellannupit irti ja pesen koneessa, ei tarvitse hinkata. Kotona olen ollut viimeksi yli 2 kk sitten, elämä on kyllä ihan kivaa.

Vierailija
5/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikuttaa sinun elämään miten? Haluan elää siistissä kodissa.

Vierailija
6/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hinkkaamista? Siinä kun järkkää syömisen jälkeen keittiön kuntoon, astiat tiskikoneeseen ja pyyhkäisee työpöydän niin samalla se hella ja sen nupit menee. Ei niitä erikseen hinkata tartte jos on perussiisti keittiö niin eivät tule tanturaan koskaan. Näin meillä. 

Vierailija
7/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, on kyllä! Hehe 

Vierailija
8/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin varmasti kiva elämä kun on pääosissa muiden tekemiset.

Vierailija
9/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon kivempaa elää paskan keskellä.

Vierailija
10/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella miltä se narkkauskännäysluukkusi näyttää ap kun piti tällainen aloitus ihan tehdä. Vie edes ne parvekkeelle varastoimasi roskat

Vierailija
11/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minä olen tähän ikään oppinut, että kannattaa elää niin kuin itsestä tuntuu. Jos tykkää siististä, se on ok, jos ei tykkää, sekin on ok.

Vierailija
12/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen minä olen tähän ikään oppinut, että kannattaa elää niin kuin itsestä tuntuu. Jos tykkää siististä, se on ok, jos ei tykkää, sekin on ok.

Ap selvästi tykkäisi siististä, muttei pysty.

Vierailija
13/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tullut muuten varmaan siivoojahinkkaaja ja himoliikkuja, mutta migreeni ja muut jutut tulivat väliin. Toki siivoan eri päivinä sitten muuten, mutta pitää olla välipäiviä ja tehdä muuta.

Vierailija
14/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisten ihmisten kuvitelma on, että siisti koti vaatii massiivista siivousta päivittäin eikä mihinkään muuhun jää aikaa. 

Todellisuudessa perussiisteyden ylläpitoon riittää vartti päivässä, kun kodissa ei ole sotkevia lemmikkejä tai pikkulapsia. Kun koti on karsittu turhasta roinasta ja kaikki kodin asukkaat korjaavat jälkensä, niin mitään isoa sotkua ei pääse syntymään. Ei tarvitse "hinkata hellannuppeja" kun siistii keittiötä siinä ruuanlaiton lomassa, näin esimerkkinä.

Vierailija
15/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä siistejä ihmisiä ainakaan tältä palstalta löydy. Se demograafi mikä täällä on yliedustettuna on sellainen pienituloinen (tahi työtön) henkilö, joka tuntee kateutta ja katkeruutta erinäisiä asioita kohtaan, jolla elämänhallinta ei pysy hyppysissä ja jonka koti on aina kuin pommin jäljiltä. En haluaisi nähdä 95% palstalaisen kotia, koska veikkaan että pelkkä haju saisi oksentamaan. Tämä ihmistyyppi on myös sitä penaalin tylsimpien kynien tasoa. Osin siitä syystä he verhoavat mm. oman laiskuutensa ja saamattomuutensa aina jonkun muka-hyvän asian taakse. Sotkuinen ja epäsiisti haiseva koti on "vapautta". Ihanan boheemia ja stressitöntä, mitä se ei tietenkään oikeasti ole. Yksinäisyys ja parisuhteettomuus on sekin "vapautta mennä ja tehdä". Pieni onneton palkka taas on "nauttimista elämän pienistä asioista, joka ei ole rahaan sidottua". Autottomuus on "ekologisuutta" ja vuokralla asuminen "en ole sidottu mihinkään". No näitä esimerkkejä toki riittäisi. Mutta puhdas siivottu koti on osa onnellisuutta, mihin suurin osa palstalaisista ei vain kykene. Elämänhallinta ei taivu sellaiseen. Siispä leikitään yhdessä, että se on ihanan boheemia.

Vierailija
16/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä tai kukaan muukaan hinkkaisi hellannuppeja puolet elämästään elääkseen siistissä kodissa?

Joo. Ei vaikuta kovin mulavalta elämältä sellainen, mutta sitä voi silti asua siistissä kodissa vähemmälläkin vaivalla 😂

Vierailija
17/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kateellinen siisteille tädeille. Itse olen aika sotkuinen täti. ADHD hankaloittaa elämää.

Vierailija
18/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hellannuppien hinkkaaminen on huomattavasti järkevämpää tekemistä kuin palstailu.

Terv. sotkuinen täti 

Vierailija
19/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaus on puoli ruokaa

Vierailija
20/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähtökohtaisesti pitää kämpän siistinä, niin viikkosiivoukseen eli siis hellan nuppien jynssäämisen kaltaiseen toimintaan menee 30min.

Toki sellaisen kunnon 20m2 rottaluukun vuosisiivoukseen (eli mihinkään siivoukseen) meneekin vähintään viikko tai kaksi kun ensimmäiset 3pvää menee roskan kantamiseen ulos ja kaikki vuoden aikana tullut lika on jo pinttynyt kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä