Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menet vaatekauppaan jos et ole ostamassa vaan sanot olevasi ns. katselemassa? Mikset katsele netissä vaatteita?

Vierailija
12.01.2024 |

Kiinnostaa miksi menet kauppaan vaatteita vain katselemaan

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en vaatteita shoppailekaan, vaan hankin ryysyni säästeliäästi marketista, vastaan kuitenkin. Ne harvoin näyttävät netissä samalta kuin siellä kaupan rekissä tai sovituskopissa. Siksi.

Vierailija
2/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä ja katselen rauhassa alennukset ja hintoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen kaupan ohi niin saatan poiketa katselemaan jos löytyis jotain.

Vierailija
4/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ylipirtsakat myyjät ovat aika kuormittavia  

Vierailija
5/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaatteita on kiva kosketella ja tunnustella, kaupassa näkeen muutakin mitä itse osaa etsiä, sieltä saa myös ideoita.

Joskus myös ihan tylsyyttään on kivempi poistua kotoa 

Vierailija
6/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nähdä, hiplata ja kokeilla vaatteita irl.

Vierailija
7/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon niin tarkoitan että katselen ostotarkoituksessa. Jos ei ole mitään sopivaa häivyn pian. Jos on joku ok, niin sovitus. En käy usein niissä.

Vierailija
8/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhän nimenomaan kannattaa tehdä hintavertailut ja alelöydöt netistä.

Vierailija
9/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tietysti olen ostoaikeissa, en minä huvikseni tule vaatekauppaan.

Se muuten tarkoittaa toisin sanoen, että anna minun olla rauhassa.

Vierailija
10/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos sanon etsiväni jotain tiettyä, en pääse eroon myyjästä joka alkaa esitellä eri vaihtoehtoja. Minun on joskus vaikea sanoa mitä olen hakemassa, se on vaan se tunne sitten kun näen jonkun hyvän vaatteen ja olen sovittanut sitä. Joskus voi tulla tunne etten ole hakemassa mitään tiettyä mutta haluan hankkia uuden vaatteen ja no, katselen. Kuten yllä jo sanottiin, minäkin katselen ostotarkoituksessa. En mene vaatekauppaan hengaamaan. 

Vierailija
11/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan etsiä itse mieluista enkä voi sietää jos joku siinä sivussa kyylää ja tuputtaa. Kysyn jos on tarve.

Vierailija
12/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sovitan ennen ostopäätöstä, tahdon tuntea vaatteen käsissäni ja tutkia saumat ja mallin. Sitä ei pysty nettikaupassa tekemään ja tuota pakettien edestakaisin lähettelyä en voi sietää, eikä se ole ekologista.

Mutta ok, siirryn markettiin koska saan siellä hiplata vaatteita rauhassa myyjää häiritsemättä.

Vierailija
13/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon olevani katselemassa, jotta myyjä tajuaisi siirtyä sivummalle ja saan tutkia ja ostaa rauhassa.

Vierailija
14/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan selvittää, onko kangas ja ompelutyö laadukasta. Siksi pyrin näkemään vaatteen livenä.

Vierailija
15/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tuntea miltä tuntuu ihoa vasten. Etenkin villavaatteet voi olla karheita ja tuntuma vaikuttaa ostopäätökseen. 

Vierailija
16/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhän nimenomaan kannattaa tehdä hintavertailut ja alelöydöt netistä.

Voihan köyhä käydä kaupassa etsimässä mieleisen ja laadukkaan, ja sitten etsiä netistä halvimman hinnan. Ei köyhän ainakaan kannata näkemättä ostaa mitään.

Vierailija
17/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin katsotaan netistä missä ylipäänsä on yhtään sellaista mikä on ajatuksena ollut.

Sitten kaupassa näkee paremmin kankaan laadun. Onko venyvää tai yhden pesun jälkeen nukkaantuvaa sorttia. Repsottaako joku sauma jo valmiiksi. Hajoaako yhden piereskelyn jälkeen jostain jne. 

Just tänään sovitin yhtä yhden koon neuletakkia ja jestas siihen olisi mahtunut kaksi ihmistä. Kokeilemalla selviää roikkuuko yllä, kiristääkö jostain.

Vierailija
18/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos sanon etsiväni jotain tiettyä, en pääse eroon myyjästä joka alkaa esitellä eri vaihtoehtoja. Minun on joskus vaikea sanoa mitä olen hakemassa, se on vaan se tunne sitten kun näen jonkun hyvän vaatteen ja olen sovittanut sitä. Joskus voi tulla tunne etten ole hakemassa mitään tiettyä mutta haluan hankkia uuden vaatteen ja no, katselen. Kuten yllä jo sanottiin, minäkin katselen ostotarkoituksessa. En mene vaatekauppaan hengaamaan. 

Sinäpä sen sanoit,juuri noin se on.

Vierailija
19/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sillä tiedolla tee yhtään mitään.

Vierailija
20/129 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap  vähän yksinkertainen?

Katselen löytyykö mitään kivaa ostettavaa ja kerron tämän myyjälle joka ymmärtää,etten tarvitse apua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi