Kerätään asioita joita ei koskaan pidä tehdä treffeillä
Kommentit (16)
Kertoa että äänesti Perussuomalaisia.
Tulla treffeille kännissä tai vetää niiden aikana lärvejä.
Jos on ihan pakko mainita exä tai useampia, ei mielellään haukuta eikä ylistetä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole hyvä mainita, jos se potentiaalisesti on kynnyskysymys toiselle osapuolelle? Ei sitten tuhlata enempää kummankaan aikaa.
Sama uskonnollisuuden ja seksin kanssa. Jos jommassa kummassa on massasta poikkeavaa vakaumusta, niin parempi ottaa asia ennemmin kuin myöhemmin esille.
Minusta on parempi esitellä itsenä vikoineen kaikkineen, eikä ensin ihastuttaa johonkin kiiltokuvaversioon itsestään.
Lässyttää palestiinalaisista. Hyi helvetti.
Puhua politiikasta, uskonnosta tai eksistä. Kertoa että käy vauva.fissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole hyvä mainita, jos se potentiaalisesti on kynnyskysymys toiselle osapuolelle? Ei sitten tuhlata enempää kummankaan aikaa.
Sama uskonnollisuuden ja seksin kanssa. Jos jommassa kummassa on massasta poikkeavaa vakaumusta, niin parempi ottaa asia ennemmin kuin myöhemmin esille.
Minusta on parempi esitellä itsenä vikoineen kaikkineen, eikä ensin ihastuttaa johonkin kiiltokuvaversioon itsestään.
Ei pidä
Ehdottomin kynnyskysymys on aina että kiinnostun ko. tyypistä että hän tuntuu ns. omalta. Siihen pääsemiseksi pitää ensin etsiä yhtäläisyyksiä. Ei red flagit yleensä ole etukäteen välmiina vaan ne tehdään kun toinen ei tunnu sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä
Ehdottomin kynnyskysymys on aina että kiinnostun ko. tyypistä että hän tuntuu ns. omalta. Siihen pääsemiseksi pitää ensin etsiä yhtäläisyyksiä. Ei red flagit yleensä ole etukäteen välmiina vaan ne tehdään kun toinen ei tunnu sopivalta.
Jotenkin hyvin vieras tuo sinun ajattelutapasi minulle, mutta jokainen tehkööt tavallaan. Miksi red flageja pitäisi edes jälkikäteen jotenkin luetteloida ja raportoida, jos asian todellinen laita on vain se, että toinen ei tuntunut oikealta. Tarvitseeko sitä sen enempää rationalisoida.
Ei minullakaan ole mitään valmista listaa varoitusmerkeistä, joita en voi toisessa ihmisessä hyväksyä. Oikeastaan sellaiset räikeät erot arvoissa tai tavassa ajatella ovat vain äärimmäisen kiinnostavia minun mielestäni. Mielelläni juttelisin niistä enemmänkin. Toisaalta se, jos toinen ei halua puhua niistä ja mahdollisesti jopa tuomitsee minut omien mielipiteideni vuoksi olisi erinomainen merkki siitä, että emme ole kovinkaan hyvin yhteensopivia persoonia. Silloin on taas parasta, ettemme tuhlaa enempää toistemme aikaa.
Neukkulan lippu seinällä olisi melkoinen red flag.
Haen takkini. :D
Ensitreffejä ei koskaan pidä jättää kesken, vaan on kirmaistava hetekalle. (Mikäli kyseessä on nuori ja hoikka kaunotar).
Jos parisuhde käynnistyy, niin se käynnistyy ensipuksusta.
Liika kohteliaisuus ei toimi. Jonkin aateinen fyysinen lähestyminen kannattaa tehdä tosi aikaisin. Tyyliä poskipusu tai kainalossa istuminen.
Vierailija kirjoitti:
Liika kohteliaisuus ei toimi. Jonkin aateinen fyysinen lähestyminen kannattaa tehdä tosi aikaisin. Tyyliä poskipusu tai kainalossa istuminen.
Käytät väärin käsitettä kohteliaisuus, tarkoitat pidättyväisyytä tai estoisuutta.
Liika estoisuus on miehen kannalta merkki siitä että nainen ei hyväksy miestä, eikä hän siis tunne "kipinää".
Poskipusu tai kainalossa istuminen on äärimmäistä estoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytät väärin käsitettä kohteliaisuus, tarkoitat pidättyväisyytä tai estoisuutta.
Liika estoisuus on miehen kannalta merkki siitä että nainen ei hyväksy miestä, eikä hän siis tunne "kipinää".
Poskipusu tai kainalossa istuminen on äärimmäistä estoisuutta.
Mutta kipinä yleensä tulee juuri tuosta pienestä fyysisestä, joka on niin pientä, ettei se ahdista.
Viimeistä lausetta en ymmärrä. Selvennä mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli minulle miehelle vähän suorituspaineita. - Tämänkö vuoksi siis minun on ollut vaikeuksia päästä etenemään yhdenkään naisen kanssa parisuhteeseen kun en ole heti ensi-treffeistä alken ymmärtänyt että minun tulisi yrittää ohjata naista niin, että lhestyisimme nopeammin fyysisesti; kuten niin, että nainen istuisi kainalossani tai antaa hänelle vähintään poskipusu.- Puhun tai siis kirjoitan omasta fyysisestä lähestymisestäni häntä (treffikumppaniani) kohtaan, koska aika harvoin naiset ovat ensitreffeillä osoittaneet, että haluaisivat mahdollsimman pian päästä kainalooni (tai halunneet minua hedän kainaloonsa). Ja poskisuukkokin on tapahtunut useimmiten aikaisintaan treffien päättyessä eikä vielä niiden aikana...
No joo taas sitä ymmrtää paremmin miksi on sinkkuna.
Aloitan itse
AURINKOLASIT on maailman epäseksikkäin asuste. Et vaan voi muodostaa "kipinää" jos et näe toisen silmiä.