Nuorille käy vain tietyt brändit
Onko teidän noin 14-18-vuotiaat sellaisia, että vain tietyt brändit kelpaavat? Olen vähän ärtynyt omiin nuoriini, että esimerkiksi kengissä ja monissa muissa vaatteissa käy vain tietyt merkit. Monet kivat vaatteet tai kengät, jotka heille kävisivät ja sopisivat, ei kelpaa.
Kommentit (6)
Sano niille, että jos ei kelpaa, niin saavat olla ilman, tai tienata itse rahat niihin merkkikledjuihinsa.
Tavallaan joo, mutta meidän teini-ikäisen tapauksessa ne merkit ovat edullisia tai keskihintaisia. Adidas ja HM esimerkiksi. Tai ehkä sille kävisi joku muukin kuin määrätyt merkit, mutta en tiedä, kun yleensä ostaa itse vaatteensa. Ostaa sen verran edullista, että en ole nähnyt tarpeelliseksi puuttua.
Taitaa kuulua ikään. Mikään muu ei ole yhtä tärkeää kuin mitä muut saattaa itsestä ajatella
Kasarilla piti olla levikset jalassa, jamekset olisi ollut sosiaalinen itsemurha.
Joo, mutta en minä sitä ihmettele, ihan samanlaista oli silloin kasarilla ja ysärillä, kun itse olin nuori. Merkit oli eri mitä hinguttiin, mutta kyllä nuoret halusi merkkivaatteita ja jos esim. oli ihan merkittömät markettifarkut, siitä saattoi joutua jopa kiusatuksi. Ainakaan ei kuulunut siistien tyyppien joukkoon.