Minä en vaan viehäty, jos mies puhuu vehkeestään kuin toisena ihmisenä
En minäkään pidä alapäätäni erillisenä henkilönä. Miehille tämä tuntuu kuitenkin olevan varsin tavanomaista. Ei todellakaan nosta haluja, jos mies sanno, että "saisiko pikkumies vähän jotain kivaa".
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mies puhuu kalustaa toisena henkilönä koska miehen kalulla on oma tahto. Sitä ei voi käskeä, eikä toimi käskemällä. Mitä enemmän yrittää sen varmemmin EI seiso. Vaikea kalua on käskeä laskemaan alaskaan jos alkaa seisomaan.
Näinhän se menee.
Jorma.
Mulle on aivan sama millä kutsuu jos siellä yläpäässä on tyyppi johon oon ihastunut tai rakastunut.
Lukekaapa Alberto Moravian kirja Minä ja hän.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama millä kutsuu jos siellä yläpäässä on tyyppi johon oon ihastunut tai rakastunut.
Exän vehkeelle keksittiin nimi, ja tasapuolisesti myös mun vastaavalle.
Nykyinen treffimies puhuu "pikkukaverista" mikä on vähättelyä ja lapsellisen kuuloista, mutta miehen ihanuus korvaa sen. Ollaan yhdessä kehitelty sille uusia nimityksiä.
Minun veikkani tuossa käski sanoa, että eipä häntä paljon ap:n mielipide kiinnosta.
No en minäkään kun vaimo sanoo että aja venees tähän suureen satamaan.
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään kun vaimo sanoo että aja venees tähän suureen satamaan.
Pitäisi varmaan olla loistoristeilijä mattolaituriin...
Mies puhuu kalustaa toisena henkilönä koska miehen kalulla on oma tahto. Sitä ei voi käskeä, eikä toimi käskemällä. Mitä enemmän yrittää sen varmemmin EI seiso. Vaikea kalua on käskeä laskemaan alaskaan jos alkaa seisomaan.