Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pistää kipeästi vasemman kainalon alta

Vierailija
06.08.2024 |

Niin mikähän se on? Lihaspistos, keuhkot vai sydän? Tänään on sisällä ollut niin huono happi, että jos se johtuu siitä? Sydän myös hakkaa välillä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös joskus sama, mutta älä hätäile; ei ole mitään vikaa. Jos kuitenkin vaivaa niin voithan kysyä lääkäriltä.

Vierailija
2/6 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös joskus sama, mutta älä hätäile; ei ole mitään vikaa. Jos kuitenkin vaivaa niin voithan kysyä lääkäriltä.

Meinasin lähteä kysymään mutta tuli muuta. Jos se vaivaa vielä huomenna, niin varaan ajan.

Yleensä lääkäreiltä ei saa mitään apua. Turhaa on tullut käytyä monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin lähteä kysymään mutta tuli muuta. Jos se vaivaa vielä huomenna, niin varaan ajan.

Minut skannattiin koko akka ja olisi varmaan tullut siinä ilmi, jos jotain vikaa.

Vierailija
4/6 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaspistos se on, kun noin paikallinen. Tykyttely nyt voi johtua ihan just siitä lihasjumista tai esim. lämmöstä.

Vierailija
5/6 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sattuu vain toiseen rintaan, sinne kainalon puolelle? Ihan rintakudokseen, varsinkin kun yöllä kääntyy sille kyljelle.

Vierailija
6/6 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Turhaa on tullut käytyä monta kertaa." No kai nyt kun vika on päässäsi.