Valemenkat... Vai mitä ihmeen tiputtelua?
Nyt kaikki valemenkoista tietävät auttakaa... Tää epätietoisuus hajottaa. (kuten useimmat täällä varmaan tietää.. ;))
Siis, menkkoja odotin huomiseksi, eli silloin ois n. kp 30, mutta jo sunnuntaina tuli kerran pyyhkiessä verensekaista limaa. (siis kp27) Yllätyin hiukan, että jo niin aikaisin, yleensä mun menkat alkaa mieluummin myöhään kuin liian aikasin. No, sunnuntain jälkeen ei vuotanut melkein vuorokauteen mitään, kunnes eilen iltapäivästä taas pyyhkiessä pientä rusehtavaa veriviirua. Siis yhden kerran. Ja sen jälkeen ei taas mitään! Eilen tein hätäisenä jo testinkin, mutta negaa näytti (tosin tietyssä valossa olin näkevinäni jonkun haamun, mutta taisi vauvakuume tehdä tepposet.. ;)) Menkkakivut oli su-ma-yönä tosi kovia, mutta mitään vuotoa ei silti. Ja välillä vieläkin juilii menkkamaisesti, mutta nyt vuoto on enää valkovuotoa... Hiukan hämäävää tällänen!
Mun edellinen raskaus alkoi pienellä vuodolla, joka alkoi ennen kun menkkojen olis pitänyt alkaa, mutta loppui saman tien. Mutta en kyllä muista oliko silloin kipuja...
Kyllä odottavan aika on pitkä, kunpa sitä voisikin vaan rauhassa odottaa niiden menkkojen alkamista... Mutta kun koko ajan pieni toivo vauvasta kuitenkin kytee...
Onko täällä joku jolla olisi valemenkat ollut? Minkälaiset? Oliko kipuja, milloin plussa?
Kiitos vastanneille!!!
PJS
Kommentit (2)
Oot kyllä oikeessa, nyt pitää vaan pitää pää kylmänä ja odottaa... Testailla vasta sitten vasta myöhemmin, jos ei ne menkat tästä kunnolla ala.
Mä oon aina niin malttamaton, vaikka nytkin sovittiin, ettei " hampaat irvessä vauvaa yritetä" vaan tulee jos on tullakseen, niin tässä sitä taas ollaan oireita vahtaamassa... ;)
Nyt yritän heittää jäitä hattuun ja odottaa rauhassa... (vaikka mietin tätä asiaa KOKO AJAN!) ;)
PJS
Teehän se testi vaikka muutaman päivän tai viikon päästä uudestaan!
Mulla on muutamasta raskaudesta kokemusta, kahdessa niistä kävi niin, että menkat muka-alko, eli verta tuli paperiin kerran ihan reilustikkin, mutta siteeseen jäi vaan tuhrua muutaman päivän. Ne oli siis kaukana normaaleista hillopäivistä ja sitte testasin, ku " oikeet" menkat oli noin viikon myöhäs ja plussaa tuli!
Toivottavasti niin käy sullekkin, mutta voi toki olla muitaki syitä, tää oli vaan mun kokemus.
Plussatuulia, jos niitä kaipaat!
Hemppa