Ikävöinti-ketju suljettiin, mutta nostin tarotit..
[quote=Vierailija][quote=Vierailija]Voisin myös parille ikävöivälle nostaa kortit! 😊[/quote]
Sopiii[/quote]
Ikävöimäsi henkilö ei taida olla ihan tuore tuttavuus. Yhteisiä muistoja ja nostalgisia tunteita nousee korteista. Kaksi naishenkilöä tulee tähän myös. Numero 3 voisi tarkoittaa, että kuvioissa on kolme henkilöä. Lähteminen/matka pois huolista pitkän harkinnan tuloksena. Jotain dramatiikkaa. Syömiseen liittyvää asia myös nousee kortein, mutta ei liity ikävöintiin.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Saisinko minäkin, kiitos!
Salaisuus nousee kaksi kertaa kortein, joka vahvistaa minulle asian. Vahva mies, joka saattaa olla ehkä ylempi toimihenkilö. Voi myös olla oinas horoskoopiltaan, mutta ei pakosta. Tulista intohimoa, mutta sitten sellaista hylkäämisen tunnetta! Sinun pitäisi asettaa selkeät rajat ja jotenkin rauhoittaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaisuus nousee kaksi kertaa kortein, joka vahvistaa minulle asian. Vahva mies, joka saattaa olla ehkä ylempi toimihenkilö. Voi myös olla oinas horoskoopiltaan, mutta ei pakosta. Tulista intohimoa, mutta sitten sellaista hylkäämisen tunnetta! Sinun pitäisi asettaa selkeät rajat ja jotenkin rauhoittaa tilannetta.
Kiitos, olisinko vielä voinut kysyä, että mitään hänen tuntemuksiaan/ajatuksiaan minua kohtaan?
Saisinko tarotin talousasioihin? Kiitos jos onnistuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, olisinko vielä voinut kysyä, että mitään hänen tuntemuksiaan/ajatuksiaan minua kohtaan?
Oho, siis, että "nouseeko mitään", oli tarkoitus kirjoittaa, kiitos.
Saisinko tarotin tähän kaiken kattavaan muutaman vuoden stressiin ja pahoinvointiin .Moni asia mietityttää.🤔
Vierailija kirjoitti:
Saanko minäkin?🙏
Sinua kehoitetaan selkeästi ottamaan rennommin. Mene ulos, pidä hauskaa ja naura enemmän. Kortit näyttää, että sinulla olisi myös univaikeuksia. Asiat tulevat kyllä kääntymään parhainpäin. Etenkin talousasiat saavat uuden käänteen parempaan. Tulossa on viesti tai puhelu, jota olet toivonut. Voi tapahtua hyvinkin nopeasti!
Onko mahdollista myös saada kortit, kiitos? Millon tapaan hänet?
Ihana ajatus että ilostutat täällä, olen itsekkin harjoitellut näissä vauva palstan keskusteluissa viestien välittämistä, vähän eri tavoin mutta ajatus kummiskin sama. Auttaa kanssamatkustajia ja tuomaan kannustavaa ja rakastavaa viestiä.
Voitko katsoa kuinka käy ihastukseni kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko minäkin?🙏
Sinua kehoitetaan selkeästi ottamaan rennommin. Mene ulos, pidä hauskaa ja naura enemmän. Kortit näyttää, että sinulla olisi myös univaikeuksia. Asiat tulevat kyllä kääntymään parhainpäin. Etenkin talousasiat saavat uuden käänteen parempaan. Tulossa on viesti tai puhelu, jota olet toivonut. Voi tapahtua hyvinkin nopeasti!
Kiitos🌹On univaikeuksia monesta eri syystä. Ihanaa kuulla viestistä ja talouden helpotuksesta. Tuntuu että laskut kaatuu niskaan. Olet kiltti ihminen!
Kertoisitko minun elämäntilanteesta, kiitos.
Nostaisitko minullekin, jos saisin vastauksen koko vuoden kestäneeseen pahaan olooni ja siihen, onko ajatuksissani ollut minkäänlaista perää? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Nostaisitko minullekin, jos saisin vastauksen koko vuoden kestäneeseen pahaan olooni ja siihen, onko ajatuksissani ollut minkäänlaista perää? Kiitos!
En ole ap, mutta kirjoitan silti.
Kyseenalaistat sitä mitä olet ja teet, on luonnollista että se tekee pahaa oloa. Mutta tuo vaihe on tärkeä siinä, että lopulta olet tietoinen mitä haluat säilyttää elämässäsi ja mitä haluat jättää taaksesi. Mistä muodostuu se elämä jota haluat elää ja millainen ihminen haluat olla. Se paha olo ei ole kirous, vaan siunaus joka siivittää tätä muutosta ja elämäsi muuntautumista kohti sitä, jossa on vain ne asiat ja ihmiset jotka aidosti on osa sinun sydämen kutsumusta. Anna sen pahan olon olla merkki mikä on se jonka tulee jäädä taakse, opi tunnistamaan mistä saat kevyen ja rauhallisen olo, ja ota se merkkinä mitä kohti mennä. Harjoittelun myötä opit tunnistamaan mikä on se alkulähde niille tunteille.
Vierailija kirjoitti:
Saanko Tarotin?
Tähän tulee henkilö, joka on sellainen tasaisen oloinen, hyvin asioitaan hoitava ja hidas liikkeiltään. Kovasti painotetaan tasavertaisuutta. Siis sitä, että antaa sekä myös saa yhtä paljon kuin toinenkin. Siitä rakentuu hyvä parisuhde, joka näkyy myös korteista. Sinulle tulee eteen valinta, joka tuntuu aluksi umpikujalta, mutta kun vähän riuhtaiset itsesi irti tiukoista käytöismalleista ja lopetat pohdiskelun siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat niin asiat etenevät nopeasti. Ehdoton rakkaus on sana, joka tupsahtaa mieleeni.