Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin toivon että "mene töihin" -tyypeille

Vierailija
06.08.2024 |

Tulee joku karmea tilanne omassa työelämässään. Että ei kerta kaikkiaan ole työtä, minne mennä. Tai jotain aivan kuraa kohdalle.

Minä joudun nyt päiväkotiin töihin,  kun en minnekään muualle ole päässyt. Tämä on kamalaa, sillä inhoan sitä työtä. Olen yrittänyt vaikka minne muualle, mutta ikä esteenä. Yhtään ylimääräistä en panosta, saikutan heti kun vähänkin jotain ja kärsin joka hetki kun olen siellä. Mieluummin en menisi töihin, mutta pakko kun rahat loppu. Tästä lähtee kärsimys kiertoon.

Eli nämä helvetin jankuttajat jotka luulee, että töihin vain mennään, samaa jaskaa toivon teidänkin kohtaloksi! Minä nyt sitten menen töihin. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy niitä pikkuisia, koska inhoat olla siellä ja se näkyy.

Vierailija
2/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetellyt kuinka paha ihminen on, joka toivoo tuntemattomalle ihmiselle pahaa.

Itse olen töissä alalla, josta en tule jäämään eläkkeelle. Olen kouluttautunut työn ohella ja kiristänyt asuntolainan maksun kanssa.

Mun ystävä asuu pienessä kyläpahasessa. Ei siellä ole juuri mitään töitä. Alkoi ottaa asioista selvääja päätti menee päiväkotiin töihin kunnes omat lapset ovat vanhempia. Samalla opiskeli kirjanpitäjäksi. Oli toisella kirjanpitäjällä avustajana muutaman vuoden. Nyt on oma firma, 3 työntekijää ja kaikki on kouluttanut. Ei aina syy ole muissa, jos ei saa töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei olekaan mikään unelmatyösi, tee se niin hyvin kuin taidat sillä kuka tietää vaikka sitä seuraisi joku vielä mieluisampi työ sinulle. Parempi siis tuokin työ kuin ei mitään työtä. Niihin lapsiin turha purkaa omaa pahaa oloasi ja kiukkuasi. 

Vierailija
4/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen vassari. Sen sijaan että ottaisi itseään niskasta kiinni ja nousisi sorron yöstä toivookin että muut vajoaisivat samalle tasolle, tai mieluiten alemmaksikin. 

Vierailija
5/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että MENIT TÖIHIN

Vierailija
6/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ja ymmärrän 

Vierailija
7/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa on karsea meteli ja kova vastuu ja paljon stressiä

Vierailija
8/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun viisikymppinen saa jonkun osa-aikaisen paskaduunin, syyllistetään, että nyt viet jonkun nuoren työpaikan.

Miksi et mene oikeisiin töihin?

Vierailija
9/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmisen on hyvä maistaa omaa lääkettään, jotta ymmärtää, mistä puhuu. Niin se vaan on. 

Vierailija
10/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä muuttaa asennettasi. Tutustu työkavereihin ja lapsiin. Yritä löytää positiivisuutta ja iloakin. On mukava kuulua ryhmään, jokainen tekee osuutensa palkkansa eteen. Ja tee parhaasi, kuten yllä joku jo neuvoi. Ole ylpeä työstäsi ja tekemisestäsi.

Vierailija
11/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olin melkein 30 vuotta Stockalla ja päätin että en enää ikinä tee mitään paskaa duunia. Nyt mulla on ihana osa-aikenen työ, rakastan työtäni ja työkavereita, päälliköt mukaan lukien. Tunteja tosin on liian vähän mutta kitkutellen selviää. Ko hommaan minut palkattiin 56-vuotiaana henkilökohtaisen työvoimaneuvojan suosituksesta. 

Vierailija
12/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "mene töihin" hokema on vain asia jota sanotaan kun muuta ei keksitä, oletuksena on että jos et ole persuöyhöttöjä ja puten trolli, olet vihervasemmistolainen ja työtön ja rakastat elää tuilla. Tämä on heidän mielestään "servaaamista" ja kuuluu politiikkaan, samalla välttyy vastaamasta vaikeampiin kysymyksiin. . 

Vierailija
13/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa edes välittää jostain mene töihin jankkaajista 

Osta mopo.

Ei ole rahaa.

Mee töihin.

Vasta jossain keskustelussa joku kirjasi, ettei haluaisi tehdä töitä mt-kuntoutujan kanssa. Niin hitto niitä hulluja on duunit täynnä. Lopputuloksena karjuvat pitkin pitäjiä töihin menosta, vaikka ovat omassa duunissaan menestyksen jarruja. 

Aamupäivän jankkaavat huonoa palkkaa istuen pukamiensa päällä. Ja kun ylityöaika alkaa tehdään muodon vuoksi jotain paremmalla palkalla.

On hyvä, et on noillekin kahjoille töitä mihin mennä. Eivät aamusta iltaan karju kadulla ohikulkijoille.

Vierailija
14/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoja voi aina kerätä! Puolukkaan vaan 40€/sanko putsattuna ja päivässä poimii sen 5-8 sankoa melko helposti 👍

Vierailija
15/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tilanteita ollut moneen kertaan ja aina on uusi työpaikka löytynyt. Kahta kuukautta pidempään en ole työttömänä ollut ja kertaakaan en ole työttömyyskorvausta hakenut.

Vierailija
16/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin joku näistä täällä päivystävistä läskeistä demariharakoista ymmärtää vinkin JA MENEE TÖIHIN!

Vielä kun ne loputkin kupparit tuon tajuaisi...  Helvetti, se valtion budjetti mikään loputon taikaseinä ole. Eikä ole meidän verojen NETTOmaksajienkaan kärsivällisyys eikä maksuhalu saatika, kykykään.

Hehe. Vai että ihan nettomaksaja. Huhhuh, kaikkea sitä.

Vierailija
17/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kiltti, älä kiusaa lapsia, työkavereita tai lasten vanhempia. Ole ihmisiksi ja hyvä ihminen. Laita hyvä kiertämään, ei pahaa. Hyvä palaa sinulle takaisin ajallaan. Sinä itse olet osa työpaikkaa ja vaikutat sen toimivuuteen. Te jokaisesta päivästä hyvä ja kaunis. 

Vierailija
18/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotkut syrjäytyneet jankkaajatrollit alkavat ärsyttää noin paljon, kannattanee pitää vauvapalstasta jo vähän pidempi tauko.

Vierailija
19/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt ovat yliarvostettuja. Suurin osa duuneista on ihan jonninjoutavaa p*skaa. Ja palkat ja tuet ovat molemmat huonoja Suomessa. Johtuen rahan pakkosiirroista tänne hevonkuusesta saapuneille. 

Vierailija
20/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot pahaa muille, aiheutat pahaa lapsille... ei ihme, jos tuollainen ihminen myös manifestoi pahaa omaan elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä