Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin toivon että "mene töihin" -tyypeille

Vierailija
06.08.2024 |

Tulee joku karmea tilanne omassa työelämässään. Että ei kerta kaikkiaan ole työtä, minne mennä. Tai jotain aivan kuraa kohdalle.

Minä joudun nyt päiväkotiin töihin,  kun en minnekään muualle ole päässyt. Tämä on kamalaa, sillä inhoan sitä työtä. Olen yrittänyt vaikka minne muualle, mutta ikä esteenä. Yhtään ylimääräistä en panosta, saikutan heti kun vähänkin jotain ja kärsin joka hetki kun olen siellä. Mieluummin en menisi töihin, mutta pakko kun rahat loppu. Tästä lähtee kärsimys kiertoon.

Eli nämä helvetin jankuttajat jotka luulee, että töihin vain mennään, samaa jaskaa toivon teidänkin kohtaloksi! Minä nyt sitten menen töihin. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä ap aina kieltäytyä menemästä töihin ja sitten kitkutella sillä pienellä rahalla mitä tulet saamaan ja kiukutella katkeruuttasi vaikka sitten täällä jos luulet sen paremmin edistävän työllistymistäsi mieluisampiin hommiin. 

Vierailija
22/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele, että huonomminkin voisi asiat olla. Itse olin aikoinaan postissa töissä ja olin onneni kukkuloilla kun pääsin päiväkotiin sisätiloihin töihin :D Juu raskasta se työ on, mutta voisin mennä takaisin jos olisi pakko. Sitten olen muitakin paskahommia tehnyt ja lopulta päässyt elämässä eteen päin. Aina muistelen noita paskahommia, että kaikenlaista sitä on tehty ja hyvä niin, koska en osaa kyllä herkästi valittaa nykyisin tyyliin jos kopiopaperi loppuu kopiokoneesta.

Vierailija
24/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kiltti, älä kiusaa lapsia, työkavereita tai lasten vanhempia. Ole ihmisiksi ja hyvä ihminen. Laita hyvä kiertämään, ei pahaa. Hyvä palaa sinulle takaisin ajallaan. Sinä itse olet osa työpaikkaa ja vaikutat sen toimivuuteen. Te jokaisesta päivästä hyvä ja kaunis. 

Komppi tälle. Ap, ajattele, että ne pienet on elämänsä alussa, pieniä ja viattomia nuppuja vasta. Ole niille kiltti, ne ei oo sulle tehny pahaa. Vanhemmatkin saattaa olla ihan uupuneita, elä siis tahallaan ainakaan kiusaa heitä.

Eikä se työ kovin monelle muullekaan ole mitään herkkua. Itse olin monta vuotta hanttihommissa nuorena. Se oli karmeeta. Työkaverit simputti ja nokki täysillä, asiakkaat purki elämäänsä, juoppoja ja narkkeja sai katsella päivät pitkät. Siksi opiskelin itselle mieluisan ammatin ja teen sitä. Suosittelen kaikille samaa. Vanhakin voi oppia uutta ja etsiä itselle kivan homman tai perustaa vaikka yrityksen jos rahkeet riittää.

Vierailija
25/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossahan se syy omaan tilanteeseesi. Heti saikuttamassa kun jotain joutuu tekemään ja heti pitäisi saada töitä hyväpalkkaisesta paikasta ja mielellään vähällä vaivalla. 

Asenneongelma kuten muillakin työttömillä.

Vierailija
26/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsareita löytyy järjestelmästä niin pitkään, kun laki mahdollistaa sen. Joskus syyttömät joutuvat kärsimään lintsarien vuoksi, mutta eihän tuollaista työnvieroksuntaa voi katsella loputtomiin vierestä.

Vierailija
27/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kiltti, älä kiusaa lapsia, työkavereita tai lasten vanhempia. Ole ihmisiksi ja hyvä ihminen. Laita hyvä kiertämään, ei pahaa. Hyvä palaa sinulle takaisin ajallaan. Sinä itse olet osa työpaikkaa ja vaikutat sen toimivuuteen. Te jokaisesta päivästä hyvä ja kaunis. 

Komppi tälle. Ap, ajattele, että ne pienet on elämänsä alussa, pieniä ja viattomia nuppuja vasta. Ole niille kiltti, ne ei oo sulle tehny pahaa. Vanhemmatkin saattaa olla ihan uupuneita, elä siis tahallaan ainakaan kiusaa heitä.

Eikä se työ kovin monelle muullekaan ole mitään herkkua. Itse olin monta vuotta hanttihommissa nuorena. Se oli karmeeta. Työkaverit simputti ja nokki täysillä, asiakkaat purki elämäänsä, juoppoja ja narkkeja sai katsella päivät pitkät. Siksi opiskelin itselle mieluisan ammatin ja teen sitä. Suosittelen kaikille samaa. Vanhakin voi oppia uutta ja etsiä itselle kivan ho

Jatkan vielä, että yritys voi olla ihan pieni, jolla työllistää vain itsensä. Niitä Suomessa on paljon. Myy palveluita mitä osaa tms. Onko mitään mikä sinulle olisi mieluista tekemistä ap? Moni itsensä työllistäjä on tehnyt harrastuksestaan itselleen leivän.

Vierailija
28/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee helvetin hyvää mennä sinne töihin ja tehdä vaihteeksi jotain niiden rahojensa eteen. Siellä kotisohvalla istuskellessa ja haistessa sitä helposti turtuu sille miten paljon vaivaa muut veronmaksajien näkevät niiden sinun "ilmaisten" rahojesi eteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi