Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitta miehen kanssa, en pääse asiasta yli

Vierailija
06.08.2024 |

Meille tuli miehen kanssa hieman riitaa jo aikaisemmin, kun loukkaannuin siitä että mies ei ota minua mukaan viettämään aikaa ystäviensä kanssa eikä krapulassa vastaillut viesteihini.

Riita kuitenkin eskaloitui eilen, mies oli luvannut siis että maanantaina nähtäisiin kun sunnuntain oli krapulassa. Noh, eilen soitin ja kysyin monelta nähdään, niin mies vain vastasi lähteneensä kaverinsa kanssa hankkimaan uutta autoa kaverilleen. Sanoi ettei tiedä milloin tulee takaisin. Kysyin, miksi lähti kun sovittiin että nähdään, niin vastasi vaan tylysti "siksi". Ja tässä kohtaa mainitsen, että mies rikkoo lupauksen lähes joka viikko, vaikka ollaan sovittu näkeminen niin ei silti nähdäkään.

Laittoi sitten yhdeksän aikaan illalla että nyt on kotona, ja koska tottakai olin loukkaantunut lupauksen rikkomisesta, niin en heti vastannut mitään.

Sitten puhuttiin puhelimessa, sanoin että eiköhän lopeteta tällainen pelleily (ei ole tosiaan ensimmäinen kerta kun hän rikkoo lupauksen). Mies alkoi vaan raivoamaan, nimitteli minua pässiksi, kuulema olen joka riidan jälkeen estämässä häntä (ei pidä paikkaansa, olen aina ollut se joka laittaa viestiä/soittaa että puhutaanko, mutta mies on monesti ignoorannut minut vuorokaudeksi). Nyt siis sanoin että olisko parempi vain estää ja että ei olla tekemisissä, koska hän syytti minun väittäneen, että mies on p a n n u t kaikkia, vaikka en edes väittänyt näin. Sanoin vain, että en ihmettelisi vaikka olisikin jotain tehnyt. Mies alkoi myös syytellä minua yli vuoden vanhoista jutuista. Sanoin itkusta tärisevällä äänellä, miten mies voi olla noin ilkeä, niin mies vain sanoi että mitä ilkeää on latoa faktoja pöytään. Hän alkoi myös syyttää minua siitä, kun en silloin heti yhdeksältä vastannut hänen viestiin. Koko puhelun ajan vaan pidätin itkua, kun hän kuulosti niin välinpitämättömältä. En olisi saanut loukkaantua, kun hänen täytyikin mennä kaverinsa mukaan.

Puhelun lopussa sanoi, että puhutaan huomennna kasvotusten, ja kun en heti vastannut mitään (koska pidätin itkua), niin mies alkoi vaan huutaa että selvä, ei puhuta, nyt olet tyytyväinen.

Nyt minua ahdistaa todella paljon.. Miehen ilkeys ja kaikki. Toki minussakin oli vikaa kun ylireagoin, oli vaan niin loukattu olo lupauksen rikkomisesta ja siitä, kun tuntuu että mies ei tosiaan välitä eikä ole tosissaan, kun ei näytä sitä ainakaan teoillaan ollenkaan.

Kannattaako minun laittaa joku anteeksipyyntö viesti? En kuitenkaan haluaisi sitä pyydellä anteeksi, että tunnen oloni loukatuksi, ja että mies ei arvosta/välitä. Pelkään myös, meinasiko tämä lopullista eroa, kun mies sanoi että minun on ilmeisesti pakko estää hänet jos ei olla yhdessä, enkä pysty muuten olemaan tekemisissä.. Kuulosti ainakin omasta mielestä, että ei olla yhdessä.. Ahdistaa..

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Rivo-Riitta?

Vierailija
62/78 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat kerran anusta ja mies pysyy kiltisti kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta eskaloitui eilen, mies oli luvannut siis että maanantaina nähtäisiin kun sunnuntain oli krapulassa. Noh, eilen soitin ja kysyin monelta nähdään, niin mies vain vastasi lähteneensä kaverinsa kanssa hankkimaan uutta autoa kaverilleen. Sanoi ettei tiedä milloin tulee takaisin. Kysyin, miksi lähti kun sovittiin että nähdään, niin vastasi vaan tylysti "siksi". Ja tässä kohtaa mainitsen, että mies rikkoo lupauksen lähes joka viikko, vaikka ollaan sovittu näkeminen niin ei silti nähdäkään.

Vierailija
64/78 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Riitta ?

Vierailija
65/78 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö miehesi Riitan kanssa autoa  hankkimaan ?

Vierailija
66/78 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinuna ainakaan anteeksi pyytäisi, hänhän ei sinua ottanut huomioon. Pidä miettimis tauko.

Vierailija
67/78 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä todella tapahtuu joka viikko, niin mikä niinku olis se huono puoli siinä, että suhde todella olis nyt ohi?

Vierailija
68/78 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen tarina tällä kertaa.  Miksi sinä edes pidät  yhteyttä tuollaiseen mieheen?

Miksi ihmeessä kiusaatte toisianne? Jotenkin mahdottoman vaikea käsittää, että täällä vapaissa länsimaissa ihmiset eivät etsi omaa onneaan vaan riitelevät huonoissa ihmissuhteissa.

Vierailija
69/78 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehesi kyllästyy siihen Riittaan kunhan on pannut sitä tarpeeksi. Sitten se palaa sinun luoksesi.

Vierailija
70/78 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Vaikka AP saattaisikin olla trolli, niin oikeassa elämässä tälläisiä naisia ja parisuhteita on tullut vastaan aika useasti. Siis kaverina.

Tälläkin hetkellä yksi nainen on kaukosuhteessa miehen kanssa, joka haukkuu häntä, estää häntä hengaamasta kavereiden kanssa, estää häntä tekemästä useita juttuja kuten salilla käynnin, koska nainenhan saattaa salilla pettää häntä! Ja itku kurkussa nainen kertoo mulle, että hän ei kestä tätä enää, ei hän halua enää olla tämän ihmisen kanssa yhdessä, on ihan hirveä mies... Ja sitten 30min päästä näkee netissä heidän hengaavan taas yhdessä (ovat tutustuneet nettipelin kautta). 

Ei ole edes kyse että hän olisi fyysisesti vaarassa sen suhteen, että lähtisi, koska asuvat ihan eri maissa jopa. 

Tässähän juuri nainen yrittää estää miestä viettämästä aikaa kavereiden kanssa. Hyvistä kavereista kannattaa pitää kiinni ja tämä tulee keskustella selväksi jo seurusteluvaiheessa. Naisia tulee ja menee. Eikö se ole hyvä ajoissa molemmin puolin huomata, ettei olla sopivia toisillemme.

Vierailija
71/78 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta paskaa.

Vierailija
72/78 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se miehesi kyllästyy siihen Riittaan kunhan on pannut sitä tarpeeksi. Sitten se palaa sinun luoksesi.

Sinäkin voit sillä aikaa viettää laatuaikaa Abdulin kanssa, saat vaihteeksi isoa mustaa.

Vierailija
73/78 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et valinnut kunnollista ja hyvää miestä vaan tuollaisen rikollisen jännämiehen?

Vierailija
74/78 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kokeilla asumusero?

Barbro 

Vierailija
75/78 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai söi myös lasten vanukkaat?

Haukotus näitä.

Vierailija
76/78 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetat yhteydenpidon tuollaiseen nilkkiin. Ei tule kaveri tuosta kivemmaksi muuttumaan.

T. Mummo 64v.

Vierailija
77/78 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkeskellyt nyt.

Vierailija
78/78 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Peräkorven Riitta?