Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä viiraa, jos alkaa miettiä joulua elokuussa!

Vierailija
06.08.2024 |

Ihan sairasta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan pelkäämään joulua jo heti vuoden alusta. Paniikki vain kiihtyy joulua kohti mennessä, Säestän aina joululaulut pianolla, joten pitää ne vaikeat sus  soinnut harjoitella.  

Vierailija
22/25 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kesäkuussa ostin moottorikelkan, kolmevuotta sitten uudenvuodenaattona ajoleikkurin.  Miksi ostaa sesongista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittänyt ostaa joululahjoja ajoissa, mutta sitten käynyt myös niin, että ostokset unohtuneet komeron perukoille takuuvarmaan piiloon myös itseltäni. 

Vierailija
24/25 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo muutaman vuoden ajan alkanu ostaan joululahjoja jo kesällä. Tässä ehtii olla alennusmyyntejäki ennen joulua niin hyviä löytöjä voi tehdä. Ei kaikkee tartte hankkia joulukuussa kovalla kiireellä ja kalliilla.

Just näin. Mulla on tiukat kriteerit niille muutamille lahjoille mitä ostan. Niiden pitää tulla tarpeeseen/käytetyksi, niissä pitää olla jotain spesiaalia, pitää olla 100% varma että lahjan saaja tykkää, enkä halua käyttää hirmuisia summia rahaa. Noilla spekseillä kannattaa jo kesällä katsella. 

Vierailija
25/25 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parhaiten energiaa tuommoisiin lahjajuttuihin (ja kaikkeen muuhunkin) kesällä. En mä halua enää marras-joulukuussa vaivata päätäni joululahjoilla, silloin enää korkeintaan paketoin ja olen talviunilla liikenevän vapaa-ajan.