Kyllä viiraa, jos alkaa miettiä joulua elokuussa!
Kommentit (25)
Nyt kesäkuussa ostin moottorikelkan, kolmevuotta sitten uudenvuodenaattona ajoleikkurin. Miksi ostaa sesongista?
Mä oon yrittänyt ostaa joululahjoja ajoissa, mutta sitten käynyt myös niin, että ostokset unohtuneet komeron perukoille takuuvarmaan piiloon myös itseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo muutaman vuoden ajan alkanu ostaan joululahjoja jo kesällä. Tässä ehtii olla alennusmyyntejäki ennen joulua niin hyviä löytöjä voi tehdä. Ei kaikkee tartte hankkia joulukuussa kovalla kiireellä ja kalliilla.
Just näin. Mulla on tiukat kriteerit niille muutamille lahjoille mitä ostan. Niiden pitää tulla tarpeeseen/käytetyksi, niissä pitää olla jotain spesiaalia, pitää olla 100% varma että lahjan saaja tykkää, enkä halua käyttää hirmuisia summia rahaa. Noilla spekseillä kannattaa jo kesällä katsella.
Mulla on parhaiten energiaa tuommoisiin lahjajuttuihin (ja kaikkeen muuhunkin) kesällä. En mä halua enää marras-joulukuussa vaivata päätäni joululahjoilla, silloin enää korkeintaan paketoin ja olen talviunilla liikenevän vapaa-ajan.
Alan pelkäämään joulua jo heti vuoden alusta. Paniikki vain kiihtyy joulua kohti mennessä, Säestän aina joululaulut pianolla, joten pitää ne vaikeat sus soinnut harjoitella.