Naistutkija osoittaa että naisilta jää vuosittain miljarditolkulla palkkaa saamatta tehdystä metatyöstä.
Tampereen yliopiston tutkija kertoo väitöskirjassaan arvion olevan viiden ja kymmenen miljardin välillä vuosittain.
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten korvataan miehille asevelvollisuudesta aiheutuvat ansionmenetykset? Vai eikö se ole tärkeää?
Ja pakottamisen aiheutamat henkiset vauriot!
Jos se onkin se armeija, mikä pilaa miesten kyvyn ajatella, ennakoida ja suunnitella sekä motivaation toimia oma-aloitteisesti ja toisaalta aiheuttaa myös vihaa käskemistä kohtaan? Siellä kun joku muu suunnittelee aikataulut ja käskee, nuoret miehet vain reagoi käskyihin ja mielessään vihaa sitä ja ajattelee, etten ikinä enää tämän jälkeen anna kenenkään käskeä... Pitäisikö armeijaa muuttaa niin, että nuoret miehet oppisivat ajattelemaan, ennakoimaan ja suunnittelemaan? Oma-aloitteisuuteen kannustettaisiin?
Pitäisikö armeijaa muuttaa niin, että vaihteeksi asevelvollisuus koskisi vain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Miehillä jää vuosittain miljarditolkulla palkkaa saamatta ilmaiseksi tehdystä terapiatyöstä ja aikuisen naislapsen päivähoidosta, kun kuuntelevat naisten loputonta ulinaa, uhriutumista, valitusta, syyttelyä, painostusta, manipulointia, motkotusta, tunnekiekuroita ja henkistä turbulenssia.
Mun mielestä miehille voisi maksaa vähintään raskaantyön lisän päivärahoina tästä.
Eiks toi oo valintakysymys? Muidu pihalle ja parempi tilalle tai yksin etiäppäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten korvataan miehille asevelvollisuudesta aiheutuvat ansionmenetykset? Vai eikö se ole tärkeää?
Ja pakottamisen aiheutamat henkiset vauriot!
Jos se onkin se armeija, mikä pilaa miesten kyvyn ajatella, ennakoida ja suunnitella sekä motivaation toimia oma-aloitteisesti ja toisaalta aiheuttaa myös vihaa käskemistä kohtaan? Siellä kun joku muu suunnittelee aikataulut ja käskee, nuoret miehet vain reagoi käskyihin ja mielessään vihaa sitä ja ajattelee, etten ikinä enää tämän jälkeen anna kenenkään käskeä... Pitäisikö armeijaa muuttaa niin, että nuoret miehet oppisivat ajattelemaan, ennakoimaan ja suunnittelemaan? Oma-aloitteisuuteen kannustettaisiin?
Pitäisikö armeijaa muuttaa niin, että vaihteeksi asevelvollisuus koskisi
Mahtava idea! Ulkoilua, liikuntaa, naisten kesken leirejä ja sotkumunkkeja ja läpänheittoa tuvassa. Ei vetovastuuta vaan joku kertoo mitä tehdä. Kuulostaa kivalta. Laske minut mukaan!
"Mahtava idea! Ulkoilua, liikuntaa, naisten kesken leirejä ja sotkumunkkeja ja läpänheittoa tuvassa. Ei vetovastuuta vaan joku kertoo mitä tehdä. Kuulostaa kivalta. Laske minut mukaan!"
Harmi että tuo on vain tyhjää voimaantumispuhetta. Naiset eivät tutkitusti halua sinne.
Vierailija kirjoitti:
"Mahtava idea! Ulkoilua, liikuntaa, naisten kesken leirejä ja sotkumunkkeja ja läpänheittoa tuvassa. Ei vetovastuuta vaan joku kertoo mitä tehdä. Kuulostaa kivalta. Laske minut mukaan!"
Harmi että tuo on vain tyhjää voimaantumispuhetta. Naiset eivät tutkitusti halua sinne.
Ei kai miehetkään välttämättä halua, mutta jos se kerran pakolliseksi säädetään niin mikäs siinä. Teillä oikristokonservatiiveillahan on nyt hallitusvastuu. Hommiin vaan! Vai onko niin, ettei miehet halua naisia sinne? Ei kai?
Lol.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Jaahas. Taas alkoi itku asevelvollisuudesta. Sillä kun ei ole mitään tekemistä perhe-elämään tai parisuhteeseen kykeneväisyyden kanssa. Ei kai kukaan mies ole niin palikka, etteikö osaisi olla itseohjautuva kotihommissa, vaan tarvitsee siihen jonkin pomon ja tirehtöörin. Jos noin on, niin aika heikko ja osaamaton sukupuoli. Ei se noin voi olla. Eivät miehet ole jotain kädettömiä uupiaisia, jotka eivät osaa mitään kotona.
Pikkarit myyntiin niin maailma pelastuu
Siis mikä taho on tässä työnantaja jonka pitäisi maksaa, jos puhutaan tavan työpaikan ulkopuolisesta elämästä?
Naisten ei siis kannata mennä naimisiin eikä hankkia lapsia. Sinkkuus on kuin onkin paras valinta :)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä jää vuosittain miljarditolkulla palkkaa saamatta ilmaiseksi tehdystä terapiatyöstä ja aikuisen naislapsen päivähoidosta, kun kuuntelevat naisten loputonta ulinaa, uhriutumista, valitusta, syyttelyä, painostusta, manipulointia, motkotusta, tunnekiekuroita ja henkistä turbulenssia.
Mun mielestä miehille voisi maksaa vähintään raskaantyön lisän päivärahoina tästä.
Homoseksualistina pysynet jatkossakin miesten parissa
Vierailija kirjoitti:
Ovatko muut huomanneet, että lähes paina kun julkaistaan jotain tälläistä pseudotieteellistä roskaa on se peräisin Tampereen yliopistosta. Melkein poikkeuksetta.
En ole huomannut. Metatyö ei ole pseudotiedettä, mutta ethän sinä miesihmisenä siitä mitään tiedäkään
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei siis kannata mennä naimisiin eikä hankkia lapsia. Sinkkuus on kuin onkin paras valinta :)
Kyllä. Silloin ei tarvitse kuunnella "se sano että likaiset sukat olkkarin lattialta pyykkikoriin, mua alfamiestä niin sorretaan. Sukkapinon päälimmäinen sukka on alfasukka, räyh. Sanoi vielä, että omaa lastani pitää hoitaa, mutku mä haluuuuun et mua hoidetaan, mä olen ykkönen, vauvat selvitköön yksin, mä oon alffffa" .
Hitto, kuka on jättänyt maksamatta?
Onko siitä valokuvaa kun se osoittaa?
Vierailija kirjoitti:
No kuka haluaa mennä kuuntelemaan degeneraattien juttuja: näytä tissit, naiset on reikiä, kikkeli kakka pllu höhöhöö. Jos taataan, ettei armeijassa sovinistivitsit lennä ja naisia ei seksuaalisesti ahdistella, niin saattaisi halu asepalvelukseen nousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai miehetkään välttämättä halua, mutta jos se kerran pakolliseksi säädetään niin mikäs siinä. Teillä oikristokonservatiiveillahan on nyt hallitusvastuu. Hommiin vaan! Vai onko niin, ettei miehet halua naisia sinne? Ei kai?
Lol.
Jos ei miehet muka halua naisia sinne, niin miksi naisilla on OIKEUS mutta vain miehillä VELVOLLISUUS käydä intti?
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Kireä paita taitaa estää verenkierron aivoihin.