Olenko ainut, jolle seksi ei ole kovin tärkeää ja kyllästynyt nykyaikaan?
Olen niin totaalikyllästynyt tähän yhteiskuntaan / ihmisiin / sinkkuelämään. Haluaisin löytää kunnon vanhan ajan uskollisen parisuhteen. Mutta kaikki deittiäpit, lehtien jutut ym. on vaik seksi sitä ja tätä. Uusiin ihmisiin tutustutaan kyselemällä heti seksimieltymyksiä / saako pillua / kelpaisko fwb...
Minulle kaikki muu elämässä merkitsee enemmän. Uskollisuus, rehellisyys, yhteiset kiinnostuksen kohteet yms. Se paneminen tulisi sitten ajallaan ja vallan hyvin riittäisi esim. kerran viikossa.
Tuntuu, että nykyään millään muulla ei ole mitään väliä. Kunhan päästään panemaan niin sitten voidaan ehkä harkita jotain muutakin.
Olenko todella ainut "outolintu"?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ottaisi haluttoman naisen? Ilmankin pärjää ihan yhtälailla ja pienemmällä vaivalla ja itkemisellä
Moni nainen ei ymmärrä, miten tärkeää seksi on monille miehille. Nainen pihtaa ja mies valittaa. Jossain vaiheessa valitus loppuu ja nainen on hyvillään, ettei mies enää kaipaa seksiä. Sitten tulee täytenä yllätyksenä, että mies on pettänyt tai haluaa erota.
Et ole yksin ajatustesi kanssa. Minua ainakin ällöttää kun seksiä tungetaan joka paikkaan. Asut ovat seksikkäitä, urheiljat ovat seksikkäitä, helle on seksikästä, kesä on seksikästä, no nyt on kuumaa, no nyt on sitä ja nyt on tätä. Mielestäni seksi on jokaisen yksityisasia. Mediahan tätä toitottaa ja tuputtaa. Miksi, sitä en tiedä. Varmaan yritetään edistää yleistä moraalista rappiota.
Täysin samaa mieltä. Median jutut pyörii alapään ympärillä ja antavat mielikuvan että se on normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Miten aloittaja olisi pärjännyt ennen, kun seksiä harrastettiin muiden virikkeiden puutteessa paljon enemmän kuin nykyisin? Kaikkien tutkimusten mukaan seksin määrä on vähentynyt vuosikymmenten saatossa.
Näinhän se on. Mediailmapiiri on vapautunut, mutta seksi vähentynyt. En tiedä, koska tämä ennen oli, jolloin oli uskollisia parisuhteita ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksi on mulle aika tärkeä asia. Se käytännössä erottaa parisuhteen ja ystävyyssuhteen toisistaan.
No kyllä niissä muitakin eroja on. Semmoinen tietynlainen sitoutuminen, että katsotaan ja mennään yhdessä kohti tulevaisuutta, toteutetaan isoja unelmia yhdessä ja ollaan valmiita olemaan rinnalla myös vaikeissa hetkissä, äärimmilleen silloin kun pitää tehdä päätöksiä omaishoitajuudesta tai vaikka hengityskoneen irrottamisesta. Näitä on harvemmin ystävyyssuhteissa, mutta tietty jollain voi olla hyvin läheinen ja sitoutunut ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Median jutut pyörii alapään ympärillä ja antavat mielikuvan että se on normaalia elämää.
Meinaat, että seksi on epänormaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksi on mulle aika tärkeä asia. Se käytännössä erottaa parisuhteen ja ystävyyssuhteen toisistaan.
No kyllä niissä muitakin eroja on. Semmoinen tietynlainen sitoutuminen, että katsotaan ja mennään yhdessä kohti tulevaisuutta, toteutetaan isoja unelmia yhdessä ja ollaan valmiita olemaan rinnalla myös vaikeissa hetkissä, äärimmilleen silloin kun pitää tehdä päätöksiä omaishoitajuudesta tai vaikka hengityskoneen irrottamisesta. Näitä on harvemmin ystävyyssuhteissa, mutta tietty jollain voi olla hyvin läheinen ja sitoutunut ystävä.
Voisin irrottaa sinut hengityskoneesta koska vaan, mutta ei me olla parisuhteessa, ei edes ystäviä.
Kyllä se itsetyydytys kuitenkin kiinnostaa. Voi ajatella vanhoja hyviä aikoja ja ensin sormettaa useammalla sormella ja lopuksi koko nyrkillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten aloittaja olisi pärjännyt ennen, kun seksiä harrastettiin muiden virikkeiden puutteessa paljon enemmän kuin nykyisin? Kaikkien tutkimusten mukaan seksin määrä on vähentynyt vuosikymmenten saatossa.
Hyvä kysymys. USA:ssa ollaan edetty jo tilanteeseen, jossa 20-30 vuotiaista miehistä yli kolmasosa ei ole ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä kenenkään kanssa viimeiseen vuoteen. Luku on täysin käsittämätön, jos vertaa vaikka 90-lukuun.
Suomesta en valitettavasti ole nähnyt vastaavaa tutkimusta, mutta epäilemättä trendi on täällä sama. Länsimaiset ihmiset eivät ole koskaan harrastaneet niin vähän seksiä, kuin nykypäivänä.
En minäkään ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä kenenkään kanssa ennen kuin 24-vuotiaana. Sitten kun olin, ei ollut kaiken kohkaamisen väärti. Nyt on mennyt 8 vuotta ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Mediailmapiiri on vapautunut, mutta seksi vähentynyt. En tiedä, koska tämä ennen oli, jolloin oli uskollisia parisuhteita ilman seksiä.
Seksin harrastaminen on vähentynyt meillä ja muualla. Siitä on ollut juttuja ja tietoa. Seksistä on tullut jo toissijainen viihdyke. Mikä on mennyt edelle? Omin käsin ja apuvälinein mieluummin?
En ole koskaan saanut orgasmia toisen ihmisen kanssa. Ei vaan fyysisesti tunnu miltään kun siinä on joku toinen ihminen vaikka tekisin täysin samoin kuin yksin ollessani. Yksin saan kyllä. Olen nelikymppinen nainen. Siksi seksi on aika merkityksetön asia itselleni. Mutta tietysti joskus aina kadehdin ihmisiä jotka pystyvät nauttimaan toisistaan, pystyn kyllä kuvittelemaan miten hienoa seksi voi olla, ihan syvää henkistä yhteyttä fyysisellä nautinnolla. Olen joskus nähnyt sellaisia todella todentuntuisia unia jossa olen kohdannut "sielunkumppanini" ja seksi tuntuu tajunnanräjäyttävältä.
No seksi nyt ei vain ole minua varten, onneksi saan iloa ja nautintoa monista muista asioista.
Faktahan on se, että nykyään on paljon vähemmän seksiä kuin ennen.
Mutta AP:n kannattaa etsiä sellainen puoliso, jolle riittää kerta viikossa. Kyllä sellaisiakin miehiä löytyy. On aseksuaalejakin. Eiköhän sitä AP:llekin löydy sopiva mies.
Rumat jutut ihmisillä saavat monet kyllästymään totaalisesti. Ja ahdistelut. Lisäksi osa miehistä esittää yhtä ja on toista. Ei ole mitään terveesti seksuaalista enää.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, miten monilla nykyään elämä pyörii pelkästään alapään ympärillä. Käsittämätöntä, elämässä on niin paljon muuta mielenkiintoisempaa, johon keskittyä.
-aseksuaali N34
Seksi on kivaa. Ja parisuhteessa seksi on yksi iso liimaava tekijä. Paitsi toki jos on aseksuaali. Kyllähän sellaisia miehiäkin löytyy.
Molemmista sukupuolista löytyy kaikkia variaatioita aseksuaalista erittäin korkea libidon omaaviin ja kaikkea siltä väliltä. Tärkeitä on, että molemmat ovat samalla tasolla asian suhteen. Muuten enemmän haluava alkaa hajoilla tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
No toisille se on ihan normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa normaaleista ihmisistä on samaa mieltä kanssasi. Elämään ja parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin.
Kuka sitten on väittänyt, ettei elämään tai parisuhteeseen kuulu muuta? Enemmän tämä kertoo sinun pakkomielteestäsi seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ottaisi haluttoman naisen? Ilmankin pärjää ihan yhtälailla ja pienemmällä vaivalla ja itkemisellä
Onhan sitä haluttomia miehiäkin olemassa.