Tunnen kateuden piston joka kerta kun näen naisen, jolla lantio on leveämpi kuin vyötärö
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut, että olympialaisissa juoksulajien naisilla on selvästi erottuva uuma. Muuten ovat kyllä sairaalloisen alipainoisia.
Olet katsellut pelkkiä pitkien matkojen juoksijoita. Katsopa seuraavaksi naispikajuoksijoita. Harteikkaita atleetteja ovat.
Minä taas tykkään voimistelijoiden ja tanssijoiden vartaloista. Katsokaas vaikka tämä: https://youtube.com/shorts/BhSUG1rk6xs?si=50ytiMvE_0L29DlU
Melko pieni lantio, mutta aivan ihanasti liikkuu. Lähes kaikki vartalot on kauniita jos ne on liikkuvia ja joustavia.
Jeeii. Täällä ilmoittautuu yksi ampiaisvyötäröllinen, ryhdikäsharteinen, pitkäsäärinen tanssijavartalonainen 40+! Itsekuri + otolliset geenit, siinä se menestysresepti mun kroppaani
Öööö, just joo, tällainen oman elämänsä keski-ikäinen, pötkylävartaloinen siiderisieppo sieltä selkämakkaroidensa keskeltä huutelee. Kivat päiväunet sulla :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut, että olympialaisissa juoksulajien naisilla on selvästi erottuva uuma. Muuten ovat kyllä sairaalloisen alipainoisia.
Olet katsellut pelkkiä pitkien matkojen juoksijoita. Katsopa seuraavaksi naispikajuoksijoita. Harteikkaita atleetteja ovat.
Minä taas tykkään voimistelijoiden ja tanssijoiden vartaloista. Katsokaas vaikka tämä: https://youtube.com/shorts/BhSUG1rk6xs?si=50ytiMvE_0L29DlU
Melko pieni lantio, mutta aivan ihanasti liikkuu. Lähes kaikki vartalot on kauniita jos ne on liikkuvia ja joustavia.
Jeeii. Täällä ilmoittautuu yksi ampiaisvyötäröllinen, ryhdikäsharteinen, pitkäsäärinen tanssijavartalonainen 40+! Itsekuri + otoll
Nyt nousee sakeasti vihreä paksu kateushöyry tulille. On meidän likka tosi kovin jollekki palstan hoikalle kommentoijalle nyt kade. Onko oma painoindeksi kaakossa kun hänellä selkeästi ei? Oikein suomalaisuutta ja naisten kateutta pahimmillaan. Just tämä. Oletko vielä paljon nuorempikin mut silti itseäsi reilusti vanhempaa keski-ikäistä raivokadehdit? Voi sinua tyttökultaa. Työstä pois tuo itsestäsi niin elosi käy paljon kepeemmäks.
Kiva, että mullekin joku on kateellinen! Wuhuu! Sääliä saa jokainen vaan kateus on ansaittava!
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että mullekin joku on kateellinen! Wuhuu! Sääliä saa jokainen vaan kateus on ansaittava!
Kiitti kun komppaat, kamu!
t. keski- ikäinen nainen / yhä
50 cm ja risat waistlinella ;)
.
.
Viesti 62, ooppa hippasen katkera, ohhoh. Miten toisen hyvä fysiikka sulta on poies?!
Yrittäkää vaan hyväksyä oma kroppanne ja jos jotain sille haluaa tehdä, treenatkaa, mutta ei tavoitteena ole näyttää jollekin muulle vaan mahdollisimman terveelle versiolle itsestänne. Ihan turhaa hukata omaa elämää vihaamalla omaa kroppaa, varsinkin jos se on terve. T. Ex ruumiinkuvahäiriöinen
Minä taas leveälantioisena olen kateellinen sinulle. On tosi vaikea löytää sopivia housuja kun pitää valita joko puristava ylänappi tai liian löysät lahkeet😓
Jos et muusta ole kateellinen niin olet etuoikeuteetu. Aika monet kadehtii kauneutta, lahjakkuutta, älykkyyttä, lista on pitkä
Minun lantioni ympärys on 89 cm ja vyötärö 66 cm. Pituus 167. Paino vaihtelee 51.8 - 52.2 välillä. Tänä aamuna 52,1.
Ikää kohta 60, täytän syyskuussa.
En ikänäni ole ollut lihava enkä ylipainoinen. Olen aina ollut hoikka enkä liho helposti. Lapsia synnytttänyt kaksi.
Ensimmäisestä lapsesta paino nousi 12 kiloa, toisesta hieman enemmän ja osa kiloista jäi heti synnyssairaalaan ja loput häipyi imetyksessä. Ensimmäinen lapsi painoi 3890g ja toinen 3990.
En usko mihinkään veren maku suussa treeniin muttta liikun kyllä joka päivä. Juoksu on minulle rakas laji varsinkin polkujuoksu maastossa. Liikun koska olen aina liikkunut ja se on minulle valtavan tärkeää ja hyvää mieltä tuottavaa.
Olen kasvissyöjä, lihaa en syö ollenkaan enkä lihatuotteita enkä kalaa. Juuri tänään kävin lääkärin vastaaanotolla ja sain verikokeen tulokset. Kaikki kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minun lantioni ympärys on 89 cm ja vyötärö 66 cm. Pituus 167. Paino vaihtelee 51.8 - 52.2 välillä. Tänä aamuna 52,1.
Ikää kohta 60, täytän syyskuussa.
En ikänäni ole ollut lihava enkä ylipainoinen. Olen aina ollut hoikka enkä liho helposti. Lapsia synnytttänyt kaksi.
Ensimmäisestä lapsesta paino nousi 12 kiloa, toisesta hieman enemmän ja osa kiloista jäi heti synnyssairaalaan ja loput häipyi imetyksessä. Ensimmäinen lapsi painoi 3890g ja toinen 3990.
En usko mihinkään veren maku suussa treeniin muttta liikun kyllä joka päivä. Juoksu on minulle rakas laji varsinkin polkujuoksu maastossa. Liikun koska olen aina liikkunut ja se on minulle valtavan tärkeää ja hyvää mieltä tuottavaa.
Olen kasvissyöjä, lihaa en syö ollenkaan enkä lihatuotteita enkä kalaa. Juuri tänään kävin lääkärin vastaaanotolla ja sain verikokeen tulokset. Kaikki k
Mikä tämän kertomuksen pointti oli?
Vierailija kirjoitti:
Jos et muusta ole kateellinen niin olet etuoikeuteetu. Aika monet kadehtii kauneutta, lahjakkuutta, älykkyyttä, lista on pitkä
Olen ollut paljon muustakin kateellinen ja ne asiat olen elämässäni muuttanut, mutta vartalonmalli on niitä harvoja asioita, joihin ei itse voi vaikuttaa.
Ap
Tissit ja perse on suuret, vatsanympärys pienempi. Olen vihannut rintojani vuosikymmeniä. Kun olen ollut hoikka, rinnat näyttänyt vielä isommilta. Ahdistelua on riittänyt. Kun olen laihduttanut rinnat ei pienentyneet. Kun näen lihavia naisia ajattelen vaan että tuo on onnellinen, kun voi halutessaan laihtua. Sillä sen saa mitä päättää. Mutta rintoja ei saa pienemmäksi päättämällä.
Lantion pitäisi olla jonkin verran leveämpi kuin vyötärö jopa miehilläkin. Vyötärö lantio suhteen suositusarvo miehelle on alle 0,9 ja naiselle alle 0,8. https://kuntoplus.fi/laihdutus/vyotaron-ja-lantion-suhde Jos miehen vyötärö on 90cm, lantion pitäisi olla 100cm. Pallomaha on terveyden kannalta vaarallinen, kun rasva on kertynyt vatsaonteluun sisälmysrasvaksi. Itsellä vyötärö lantio suhde on 0,85. Olen mies ja juuri juuri ohjearvoissa.
Juu, ja samalla tällainen humble brag -esitys, jossa annetaan ymmärtää, että tyypillä on hoikka ja lihaksikas kroppa - eli ihannesellainen - ja sitten koetetaan jotenkin hartioiden "leveydellä" saada sen verran "epätäydellisyyttä" mukaan, että tulisi sympatiahyminää. Kuten tuleekin.