Tunnen kateuden piston joka kerta kun näen naisen, jolla lantio on leveämpi kuin vyötärö
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Eli ap luulee, että vain erottuvan vyötärön omistava nainen saa hyvän miehen. Grow up.
Kyllähän se hyvännäköinen vartalo on ihan todella suuri etu miesmarkkinoilla.
Olen havainnut, että olympialaisissa juoksulajien naisilla on selvästi erottuva uuma. Muuten ovat kyllä sairaalloisen alipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:n vartalo myös treenattuna omena?
Ei mun vartalo ole omena, vaan Y. Treenattuna vielä leveämpi Y.
Ap
Mun vartalo on sitten varmaan I. Kapea lantio, pienet tissit, luisut hartiat, mikään kohta ei ole treenattu. Kuvittele Imane Khelif ilman lihaksia. Kiva lukea niitä ketjuja näin biologisena naisena, ikäänkuin en jo valmiiksi tuntisi oloani epänaiselliseksi. Salilla ongelma tosiaan korostui, kun valtavat peilit näyttää kaikkien muodot tiukoissa vaatteissa ja minä olen joka ikinen kerta se eniten pojan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mun vartalo on sitten varmaan I. Kapea lantio, pienet tissit, luisut hartiat, mikään kohta ei ole treenattu. Kuvittele Imane Khelif ilman lihaksia. Kiva lukea niitä ketjuja näin biologisena naisena, ikäänkuin en jo valmiiksi tuntisi oloani epänaiselliseksi. Salilla ongelma tosiaan korostui, kun valtavat peilit näyttää kaikkien muodot tiukoissa vaatteissa ja minä olen joka ikinen kerta se eniten pojan näköinen.
Onko parempi sitten se, että on muuten nuo kaikki ominaisuudet paitsi hartiat on ihan jäätävän leveät? Minusta tuo kuulostaa sopusuhtaisemmalta, että on sitten joka kohdasta kapea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko parempi sitten se, että on muuten nuo kaikki ominaisuudet paitsi hartiat on ihan jäätävän leveät? Minusta tuo kuulostaa sopusuhtaisemmalta, että on sitten joka kohdasta kapea.
Ap
Uimareiden kroppa on tällainen ja se on ihan yleisesti ihailtu. Eli tuskin se kaikkien mielestä ihan kamala on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko parempi sitten se, että on muuten nuo kaikki ominaisuudet paitsi hartiat on ihan jäätävän leveät? Minusta tuo kuulostaa sopusuhtaisemmalta, että on
Uimareiden kroppa on tällainen ja se on ihan yleisesti ihailtu. Eli tuskin se kaikkien mielestä ihan kamala on.
Ei sitä vartaloa kukaan ihaile vaan niitä suorituksia, johon uimarin keho pystyy.
Ap
Tyypillinen naisen aloittama ketju. Naisethan neuroottisuuteen taipuvaisina on taipuvaisia kateuteen. Sitähän se on: high negative emotion.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen naisen aloittama ketju. Naisethan neuroottisuuteen taipuvaisina on taipuvaisia kateuteen. Sitähän se on: high negative emotion.
Olisikin sellainen samanlainen peili kuin miehillä, josta näkyy aina uskomattoman komea, lihaksikas ja nuorekas adonis huolimatta siitä miltä todellisuudessa näyttää.
Sama mutta silti miehet kehuu aina muodokkaaksi. Jospa sulla on sievä lantio eikä yhtä p****että oleva leipälapio.
Ap lopeta yläselän sekä käsi- ja hartialihasten treenaaminen salilla. Panosta kyykkyihin ja pepun kasvattamiseen. Niin voit muuttuu Y-mallista tiimalasiksi.
Vyötäröni on 20 cm lantiota pienempi. Näillä mitoilla on helppo löytää sopivia housuja, mutta t-paidat ovat vyötäröstä usein liian leveitä. Kukaan mies ei koskaan huomioi tai kommentoi vartaloani millään tavalla, joten turhaan surkuttelet omaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap lopeta yläselän sekä käsi- ja hartialihasten treenaaminen salilla. Panosta kyykkyihin ja pepun kasvattamiseen. Niin voit muuttuu Y-mallista tiimalasiksi.
Kerropa millä liikkeellä saa lantioon leveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Salilla on kaiken näköisiä. Auttaisiko jos et laittaisi niin tiukkoja vaatteita? Mulla on löysä t-paita ja tavalliset löysähköt jumppapökät. En viihtyisi yhtään tiukoissa tamineissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on myös kateellisia, mutta kohde on eri. Ovat kateellisia jos jollain on kaunis nainen tai parempi auto tai joku tienaa enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa millä liikkeellä saa lantioon leveyttä.
Kaunista linjaa saa ainakin sellaisella yksinkertaisella liikkeellä mitä voit tehdä kotonakin. Menet lattialle kylkimakuulle. Nosta jalkaa sivulle, eli ylöspäin ja takas alas. Voit tehdä eri versioita tästä. Jalka koukussa jne. Ja vaikka 100 toistoa ja jollain nilkkaan laitettavalla painolla saat lisätehoa.
Vierailija kirjoitti:
Omevartalohan on pyöreä kaikin puolin. Ei hartioita, iso maha jossa ei lantiokaan näy. Tikkujalat. Se on näky salilla, kuolen nauruun.
Onpas fiksua nauraa toisen vartalolle...
Vierailija kirjoitti:
Omevartalohan on pyöreä kaikin puolin. Ei hartioita, iso maha jossa ei lantiokaan näy. Tikkujalat. Se on näky salilla, kuolen nauruun.
Mä olen timmi tiimalasi, mutten naura kenellekään, ymmärrän että vartalotyyppejä on erilaisia. Sitä, että tuollaisia ilkeitä ihmisiä on olemassa, on sen sijaan vaikeampi ymmärtää.
mmm, kuvaamasi lantio. Olisi ihanaa pistellä takaapäin
Olet kuitenkin saanut useita elämäsi miehiä :D Tuskin ovat älyysi ensimmäisenä kiinnittäneet huomiota. Miehet kyllä rakastavat naisellisia kurveja ja kapeaa vyötäröä vaikka eivät sitä suoraan kommentoisikaan.
Ap