Tunnen kateuden piston joka kerta kun näen naisen, jolla lantio on leveämpi kuin vyötärö
Kommentit (74)
Mulla on erottuva vyötärö ja hyppyripeppu, mutta reidet kuin kebabvartaat. Ei mullakaan menestystä miesmaailmassa ole vartalon perusteella tullut.
Jotkut ovat kelpuuttaneet, jotkut kehuneet, jotkut arvostelleet.
Itse olen nykyään aika sinut kroppani kanssa. Jaksan liikkua ja toimia, olen terve, löydän kivoja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
mmm, kuvaamasi lantio. Olisi ihanaa pistellä takaapäin
Ihan helvetin oksettavia nämä tällaiset kommentit. Pidä omana tietonasi vain kaikki "pistelyt". 🤮🤢
Ota BBL. Implantit tai rasvaa voidaan siirtää myös lantion sivuille.
Jos yhtään helpottaa, niin mulla on toisinpäin. Minusta sellaisen suoran keskivartalon omaavan on helpompi näyttää sporttiselta ja löytää vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut, että olympialaisissa juoksulajien naisilla on selvästi erottuva uuma. Muuten ovat kyllä sairaalloisen alipainoisia.
Olet katsellut pelkkiä pitkien matkojen juoksijoita. Katsopa seuraavaksi naispikajuoksijoita. Harteikkaita atleetteja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vyötäröni on 20 cm lantiota pienempi. Näillä mitoilla on helppo löytää sopivia housuja, mutta t-paidat ovat vyötäröstä usein liian leveitä. Kukaan mies ei koskaan huomioi tai kommentoi vartaloani millään tavalla, joten turhaan surkuttelet omaasi.
Miten tällaista vartaloa voi kommentoida asiallisesti? Ettei siis kuulosta sikamaiselta pervolta.
Tykkään tällaisesta muodosta enemmän kuin mistään (varsinkin kun on vaatteet pois..), mutta itsesuojeluvaisto estää kommentoimasta naisen ulkonäköä nykyään mitenkään.
Ainoastaan älyä tai hyvää (työ)suoritusta saa kommentoida..
M44
Vierailija kirjoitti:
Kaiken muotoisilla naisilla on ystävänsä.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa, tykkäävätkö muut minun muodoistani. Haluaisin näyttää omaan silmääni hyvältä ja löytää vaivattomasti kivoja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on erottuva vyötärö ja hyppyripeppu, mutta reidet kuin kebabvartaat. Ei mullakaan menestystä miesmaailmassa ole vartalon perusteella tullut.
Jotkut ovat kelpuuttaneet, jotkut kehuneet, jotkut arvostelleet.
Itse olen nykyään aika sinut kroppani kanssa. Jaksan liikkua ja toimia, olen terve, löydän kivoja vaatteita.
Voisin lykkiä sinua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut, että olympialaisissa juoksulajien naisilla on selvästi erottuva uuma. Muuten ovat kyllä sairaalloisen alipainoisia.
Olet katsellut pelkkiä pitkien matkojen juoksijoita. Katsopa seuraavaksi naispikajuoksijoita. Harteikkaita atleetteja ovat.
Minä taas tykkään voimistelijoiden ja tanssijoiden vartaloista. Katsokaas vaikka tämä: https://youtube.com/shorts/BhSUG1rk6xs?si=50ytiMvE_0L29DlU
Melko pieni lantio, mutta aivan ihanasti liikkuu. Lähes kaikki vartalot on kauniita jos ne on liikkuvia ja joustavia.
Mä taas täällä kasvatan hirveällä vimmalla olkapäitä ja hartioita, että olisin edes vähän Y. Tykkään hirveästi sellaisista kropista, joissa on treenatut käsivarret ja vankat hartiat. Sen olen huomannut, että jostain syystä kun aloin tekemään sumomaastavetoja, niin ikäänkuin olisi alkanut hieman vyötärö erottua. Ennen olen ollut aivan tasapaksu. Ylipainoa on varmasti 10 kiloa.
Aasialaisella ystävälläni vyötärö on todella kapea ja takamus eroottisen leveä. Onhan hän nätti muutenkin. Yhden lapsen äiti. :O Miksi ei minullakin voi olla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkään voimistelijoiden ja tanssijoiden vartaloista. Katsokaas vaikka tämä: https://youtube.com/shorts/BhSUG1rk6xs?si=50ytiMvE_0L29DlU
Melko pieni lantio, mutta aivan ihanasti liikkuu. Lähes kaikki vartalot on kauniita jos ne on liikkuvia ja joustavia.
Jeeii. Täällä ilmoittautuu yksi ampiaisvyötäröllinen, ryhdikäsharteinen, pitkäsäärinen tanssijavartalonainen 40+! Itsekuri + otolliset geenit, siinä se menestysresepti mun kroppaani, ei oikotietä onneen. ;))
terv. vyötärö 50 cm ja risat
Lattaritanssijoiden ja voimistelijoiden kropat ylivoimaisesti parhaat ja eroottisimmat kaikista hoikista naistyypeistä. Liikkeet sulaa erotiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos jostakin olisin kateellinen, niin siitä, että pystyy kävelemään ilman valtavia kipuja. Eipä ole ole tiimalasimallinen vartalo ollut hyödyksi oikeasti tärkeissä asioissa.
Ei minullakaan, lonkat ja polvet sökönä, jo ennen kuin 50 vuotta täytin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeeii. Täällä ilmoittautuu yksi ampiaisvyötäröllinen, ryhdikäsharteinen, pitkäsäärinen tanssijavartalonainen 40+! Itsekuri + otolliset geenit, siinä se menestysresepti mun kroppaani, ei oikotietä onneen. ;))
terv. vyötärö 50 cm ja risat
Huvittavaa että mainitsit itsekurin ensimmäisenä. Mitähän tekemistä sillä on jalkojen pituuden ja luuston mallin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeeii. Täällä ilmoittautuu yksi ampiaisvyötäröllinen, ryhdikäsharteinen, pitkäsäärinen tanssijavartalonainen 40+! Itsekuri + otolliset geenit, siinä se menestysresepti mun kroppaani
Miten voi vyötärö olla 50?? Tsiisös. Onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeeii. Täällä ilmoittautuu yksi ampiaisvyötäröllinen, ryhdikäsharteinen, pitkäsäärinen tanssijavartalonainen 40+! Itsekuri + otoll
Miten voi vyötärö olla 50?? Tsiisös. Onnea vaan.
Itsekurilla. Harvalla sitä on.
Isäni sukulinja on muualta ja poikkeuspieni uumani ja kapeahko lantio ovat geenipoolia sieltä käsin. Tarkka ruokavalio ja absolutismi pitävät uumani lukiovuosien mitoissa yhä vain, vaikka menopaussia pukkaa pomminvarmasti alle 10 vuoden päästä.
Olen koko elämäni treenannut kovasti, sekin.
Mietit liikaa ulkonäköä. Näin juuri miehen jolta oli amputoitu kaikki raajat. Tunsin valtavaa onnea siitä, että minulla on kädet ja jalat tallella. Pystyn kävelemään ja harrastamaan haluamiani asioita. En väitä etteikö tuo mieskin voisi olla onnellinen, mutta ei edes käsiä ja jalkoja voi pitää itsestäänselvyytenä.
Kaiken muotoisilla naisilla on ystävänsä.