Voiko yh-isä saada sossusta kotiapua?
Isällä useita lapsia, lasten äiti käytännössä kokonaan pois pelistä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana ei ole niinkään siivous vaan esim lastenhoito niin, että pääsisi joskus omiin harrastuksiin ym. -ap
Päiväkotia tuputetaan tukitoimeksi asiaan kuin asiaan, vaikka nekin ovat tupaten täynnä ja vieläpä aika moni lapsi muusta syystä kuin vanhemman työn tai opiskelun vuoksi.
On toki mahdollista saada apua harrastustesten ajaksi, mutta todellisuus voi olla paljon karumpi. Vaikka kyse olisi lääkäri tms käynneistä joihin lapsia ei voi ottaa mukaan niin, niin sitä apua ei välttämättä saa ellei itse maksa.
Paitsi se päiväkoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana ei ole niinkään siivous vaan esim lastenhoito niin, että pääsisi joskus omiin harrastuksiin ym. -ap
Ovatko harrastukset ihmisoikeus?
Minä olin yh lapsen syntymästä alkaen. Pääsin omaan harrastukseen ensimmäisen kerran, kun lapsi oli yläasteella. Ei naispuoleisillakaan yh:lla ole harrastuksia, miksi miehellä pitäisi olla kevyempää?
Sama. Lapsi nyt 12 ja mietin ensimmäistä kertaa omaa harrastusta. Ei vaan ole aiemmin onnistunut.
Se on kotipalvelua ja varmasti antavat.
Vierailija kirjoitti:
Uupumisen perusteella. Työ, opiskelut, lapset pieniä, koko rumba yhden vastuulla..
Ei saa tuollaiseenkaan. Sieltä saa jonkun istumaan sohvalle ja neuvomaan miten siivotaan ja tehdään ruokaa.
Voit hakea tukiperhettä, johon lapset pääsisi kerran kuukaudessa viikonlopuksi.
Pyydä ennemmin vaikka ventovieras kadulta, kuin sossu nuuskimaan kotiisi paikkoja.
Sossuilla tahtoo nykyisin olla lähtökohtaisesti vihamielinen asenne asiakasta kohtaan.
Jostain syystä sinne on palkattu viimeaikoina runsaasti asiakasta nenänvartta pitkin katsovia henkilöitä.
Kyllä heillä on, mutta ei sitä kaikille tarjota, ensisijaisesti vanhemmilla pitäis olla voimavaroja itse siivota, mutta ei todellakaan kaikilla näin ole, tää toiminta on kotipalvelu nimellä ainakin tässä kunnassa.