Onko sinulla joku rakas jossain johon et ole yhteydessä jostain syystä - voi olla yksipuolinen rakkauskin? Kirjoita hänelle kirje tänne!
Onko sinulla joku rakas jossain johon et ole yhteydessä jostain syystä - voi olla yksipuolinen rakkauskin? Kirjoita hänelle kirje tänne!
Kommentit (23)
Kiitos kun pilasit elämäni. Vtun pskakasa vihaan sua. Rot in hell.
Rakas ystävä, ei haittaa että sinulla on loppuvaiheen syöpä. Haluaisin silti olla lähelläsi, mutta sinä välttelet minua.
En saa sinua koskaan mut olet söötti, ihana mies.
Kaipaan sinua. Jos olisin nuorempi ja terveempi, ehkä silloin kiinnostuisit minusta. Tiedän että emme koskaan tapaa enää. Olet silti sydämessäni iäti.
Hei Eija , olit mun ensirakas . Meidän ensitreffit oli Aurajoen rannalla vanhan punatiilisen rautaruukin nurkilla keväällä 71 . Pyydän anteeksi kun kirjoittelen tänne,mutta kun en löydä Sinua enää mistään. Jospa joku , joka sinusta tietää ,lukee ja tunnistaa. Oli niin mielettömän ihana kesä Sinun kanssasi. Jäin ikävään ,suorastaan tuskaan , kun Sinun täytyi mennä ja muuttaa perheesi mukana meren taa Göörtborgiin asti. Me oltiin niin nuoria. Emme voineet tilanteelle mitään. Minun täytyi vain saatella sinut sille ruotsin laivalle.
...joku keksi rakkauden ja sinä toit minulle sen... Terveisiä Ruotsiin!
V, tavatessamme elin itse niin päihtynyttä ja sekavaa elämää, etten edes muista miksi meistä ei tullut mitään. Muistan vain että vaikutit olevan myös aivan sekaisin päästäsi, ja olit magneettisen vetävä fyysisesti ja henkisesti. Muistan että annoit mulle mieluisan lahjan ja otit mut sun pöydän päällä. Oon ajatellut sua usein näiden 10 vuoden aikana, vaikka muka rakastuinkin palavasti joka toiseen vastaantulijaan kuten kuka tahansa bipolaarinen semi-alkoholisti, niin teit voimakkaan vaikutuksen. Toivottavasti voit hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle kauniita sanoja.
Olen kaivannut isoja rintojasi jo 20 vuotta
AH, tule pelastamaan. Haluamme suo
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Ollaan yhteydessä, tavallaan. Kunpa vaan huomaisit, miten tärkeä sinä olet. Miten sekaisin minä olen.
Ehkä huomaatkin.
Olisko aika moni näistä kirjoituksista saman kirjoittajan kynästä? Tuli vähän sekava olo mikä on sit totta mikä ei. Otin ihan itseeni esim ton että pilasit elämäni... sit toisaalta raukalla on syöpä... Siis sori vaan menen ihan sekasin tästä ketjusta...
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika moni näistä kirjoituksista saman kirjoittajan kynästä? Tuli vähän sekava olo mikä on sit totta mikä ei. Otin ihan itseeni esim ton että pilasit elämäni... sit toisaalta raukalla on syöpä... Siis sori vaan menen ihan sekasin tästä ketjusta...
No tuo Eijalle kirjoittamani on aivan täysin tosi . Muuta en ole tähän ketjuun kirjoittanut
inhoan näitä ketjuja kun kukaan ei kaipaa minua.
Kaipaan sinua rakas koirani niin paljon! Joka päivä, vaikka jo kaksi vuotta lähdöstäsi.
jälleennäkemisen toivossa
ap ei tajua että tällekkin palstalle sössötys rikkoo lähestymis kieltoa. kohta tulee poliisi hakemaan koneesi. pidä yksipuoliset tunteesi.
Hei Rakkaani!
Täällä paistaa aurinko ja tunnen itseni ihan onnelliseksi. En vain tiedä mitä tekisimme tämä suuren rakkautemme kanssa. Nyt on sinun vuorosi olla aktiivinen ja ryhtyä tuumasta toimeen. En jaksa enää roikkua tässä löysässä hirressä. Varmaan ymmärrät.
Pelkäätkö muka jotain? Ei tässä ole enää mitään pelättävää - juttu on jo kehtitynyt uuteen vaiheeseen josta ei ole mitään paluuta entiseen. Yhdessä teemme tästä tilanteesta jotain hyvää, sellaista mihin pystymme. Mutta nyt on kiire - älä enää tuhlaa aikaa. Odotan aamusta iltaan.