Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla joku rakas jossain johon et ole yhteydessä jostain syystä - voi olla yksipuolinen rakkauskin? Kirjoita hänelle kirje tänne!

Vierailija
06.08.2024 |

Onko sinulla joku rakas jossain johon et ole yhteydessä jostain syystä - voi olla yksipuolinen rakkauskin? Kirjoita hänelle kirje tänne!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Rakkaani!

Täällä paistaa aurinko ja tunnen itseni ihan onnelliseksi. En vain tiedä mitä tekisimme tämä suuren rakkautemme kanssa. Nyt on sinun vuorosi olla aktiivinen ja ryhtyä tuumasta toimeen. En jaksa enää roikkua tässä löysässä hirressä. Varmaan ymmärrät.

Pelkäätkö muka jotain? Ei tässä ole enää mitään pelättävää - juttu on jo kehtitynyt uuteen vaiheeseen josta ei ole mitään paluuta entiseen. Yhdessä teemme tästä tilanteesta jotain hyvää, sellaista mihin pystymme. Mutta nyt on kiire - älä enää tuhlaa aikaa. Odotan aamusta iltaan.

Vierailija
2/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun pilasit elämäni. Vtun pskakasa vihaan sua. Rot in hell.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä, ei haittaa että sinulla on loppuvaiheen syöpä. Haluaisin silti olla lähelläsi, mutta sinä välttelet minua.

Vierailija
4/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sinua koskaan mut olet söötti, ihana mies. 

Vierailija
5/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua. Jos olisin nuorempi ja terveempi, ehkä silloin kiinnostuisit minusta. Tiedän että emme koskaan tapaa enää. Olet silti sydämessäni iäti.

Vierailija
6/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Eija , olit mun ensirakas . Meidän ensitreffit oli Aurajoen rannalla vanhan punatiilisen rautaruukin nurkilla keväällä 71 . Pyydän anteeksi kun kirjoittelen tänne,mutta kun en löydä Sinua enää mistään. Jospa joku , joka sinusta tietää ,lukee ja tunnistaa. Oli niin mielettömän ihana kesä Sinun kanssasi. Jäin ikävään ,suorastaan tuskaan , kun Sinun täytyi mennä ja muuttaa perheesi mukana meren taa  Göörtborgiin asti. Me oltiin niin nuoria. Emme voineet tilanteelle mitään.  Minun täytyi vain saatella sinut sille ruotsin laivalle. 

Vierailija
7/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joku keksi rakkauden ja sinä toit minulle sen... Terveisiä Ruotsiin!

Vierailija
9/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V, tavatessamme elin itse niin päihtynyttä ja sekavaa elämää, etten edes muista miksi meistä ei tullut mitään. Muistan vain että vaikutit olevan myös aivan sekaisin päästäsi, ja olit magneettisen vetävä fyysisesti ja henkisesti. Muistan että annoit mulle mieluisan lahjan ja otit mut sun pöydän päällä. Oon ajatellut sua usein näiden 10 vuoden aikana, vaikka muka rakastuinkin palavasti joka toiseen vastaantulijaan kuten kuka tahansa bipolaarinen semi-alkoholisti, niin teit voimakkaan vaikutuksen. Toivottavasti voit hyvin.

Vierailija
10/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaalle kauniita sanoja.

Vierailija
11/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaivannut isoja rintojasi jo 20 vuotta

Vierailija
12/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH, tule pelastamaan. Haluamme suo

Vierailija
13/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Vierailija
14/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhteydessä, tavallaan. Kunpa vaan huomaisit, miten tärkeä sinä olet. Miten sekaisin minä olen. 

Ehkä huomaatkin. 

Vierailija
15/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika moni näistä kirjoituksista saman kirjoittajan kynästä? Tuli vähän sekava olo mikä on sit totta mikä ei. Otin ihan itseeni esim ton että pilasit elämäni... sit toisaalta raukalla on syöpä... Siis sori vaan menen ihan sekasin tästä ketjusta... 

Vierailija
16/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko aika moni näistä kirjoituksista saman kirjoittajan kynästä? Tuli vähän sekava olo mikä on sit totta mikä ei. Otin ihan itseeni esim ton että pilasit elämäni... sit toisaalta raukalla on syöpä... Siis sori vaan menen ihan sekasin tästä ketjusta... 

No tuo Eijalle kirjoittamani on aivan täysin tosi . Muuta en ole tähän ketjuun kirjoittanut 

Vierailija
17/23 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisitkin oma sekopääni

Vierailija
18/23 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan näitä ketjuja kun kukaan ei kaipaa minua.

Vierailija
19/23 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua rakas koirani niin paljon! Joka päivä, vaikka jo kaksi vuotta lähdöstäsi.

jälleennäkemisen toivossa

Vierailija
20/23 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei tajua että tällekkin palstalle sössötys rikkoo lähestymis kieltoa. kohta tulee poliisi hakemaan koneesi. pidä yksipuoliset tunteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan