Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naamakarvaa poistaa?

Vierailija
06.08.2024 |

Kyse siis vaaleasta mutta pitkähköstä nukasta, ei mistään viiksistä...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Sellaisella kulmakarvaveitsellä lähtee näppärästi parissa minuutissa koko naama. Meikki näyttää paremmalta ja iho sileämmältä. Ja ei kasva tummana ja paksuna takaisin, vaan ihan samanlaisena vaaleana höttönä. 

Vierailija
2/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kylmävahaaminen huono idea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Sellaisella kulmakarvaveitsellä lähtee näppärästi parissa minuutissa koko naama. Meikki näyttää paremmalta ja iho sileämmältä. Ja ei kasva tummana ja paksuna takaisin, vaan ihan samanlaisena vaaleana höttönä. 

Tuntuukö "sänki" terävämmältä?

Vierailija
4/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu. Kehtaa suukotella, vaikka olisi puolen millin mittainen kasvu menossa. 

Vierailija
5/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskaise pinseteillä niin lähtee juurineen, ja kasvaa hitaammin seuraava karva.

Vierailija
6/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut höylällä 30 vuotta ja mielestäni kannattaa. Mutta on oma asiasi asian mietit. Ei nukka haittaa kaikkia. Mutta ei kasva takaisin karkeampana karvana jos sitä mietit.

Vierailija
7/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, varsinkin jos meikkaa. Meikkivoiteet asettuu paljon nätemmin nukattomalle naamalle. Itselläni on sellainen pieni paristokäyttöinen, huulipunapuikkoa muistuttava laite, jolla pyöritellään karvat kasvoilta pois. Käytännössä ikään kuin pieni partakone.

Vierailija
8/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla aloittaa. Pelkään, että just mulle kävisi niin, että tulisi piikikäs sänki, että olisin se yksi miljoonasta :D

Vierailija
9/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistaisi

Vierailija
10/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhamaisuuden turhamaisuus.

Vierailija
11/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisella höylllä ja saippualla täälläkin ajellaan. Nukkakarva naamassa on kauhea naisilla.

Vierailija
12/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu. Kehtaa suukotella, vaikka olisi puolen millin mittainen kasvu menossa. 

Eikö sellainen sänki kuitenkin näytä huonommalta kuin nukka?

Vierailija
13/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata, varsinkin tuollaista vaaleaa nukkaa. Olisin tyytyväinen, jos omani olisi vaaleat. :) Mä en ottaisi sitä riskiä, että pahenee kasvokarvat

Vierailija
14/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella höylllä ja saippualla täälläkin ajellaan. Nukkakarva naamassa on kauhea naisilla.

Mutta luonnollista

Vierailija
15/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiskaise pinseteillä niin lähtee juurineen, ja kasvaa hitaammin seuraava karva.

Ainakin itselläni on koko kasvot sellaisen ihan hennon "persikkanukan" peitossa, niitä on niin tiheään ja paljon ettei millään voi pinseteillä nyppiä. Ajelen ihan partaterällä viikon välein.

Vierailija
16/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sellainen sänki kuitenkin näytä huonommalta kuin nukka?

Ei sitä edes näe, jos on vaalea karva. Ei mulla näe varsinaisesti sitä pidempääkään nukkaa, ellei ole vaikka pakkasta ja hengitys höyrysty karvoihin. Syy, miksi ajelen vaikka karva on ihan vaaleaa ja näkymätöntä on, että kun laittaa meikkiä, se meikki menee jotenkin rumasti ja läiskikkäästi karvaiselle naamalle. Ja haluan meikata couperosa-punoitukset piiloon.

Vierailija
17/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just semmosia kulmakarvaveitsiä ja oon pari kertaa ajellut naamani sillä. En nyt mitään merkittävää eroa huomaa meikissä. Mulla ei kasva kun tosi vähän sitä karvaa. Nyt on reilu viikko aikaa kun ajoin viimeksi. Ei tunnu sänki poskissa mutta nyt kun oikein kokeilen niin huulen yläpuolilla siinä reunoissa tuntuu vähän karhealta. Ei varmaan kukaan muu sitä tuntisi eli niin vähän. Kämmenselkään ei tunnu huulen yläosa karhealta.

Vierailija
18/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kannata, varsinkin tuollaista vaaleaa nukkaa. Olisin tyytyväinen, jos omani olisi vaaleat. :) Mä en ottaisi sitä riskiä, että pahenee kasvokarvat

Ei ne voi mitenkään paheta. Se millaista karva on, johtuu geneettisistä ominaisuuksista. Se määrää miten paljon karvatuppia kasvojen alueella ja millaista karvaa ne puskevat. Ei ne karvatupet mitenkään tiedä, katkaistaanko se karva pois vai ei. Ne puskee vaan omaa tahtiaan sitä geenien määrämän laatuista ja väristä karvaa, riippumatta siitä antaako sen olla vai ajeleeko pois.

Vierailija
19/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karvoja alkaa ajaa, vaaleat karvat muuttuvat tummemmiksi ja paksummiksi ja kohta näytät sinäkin Conchita Wurstilta.

Vierailija
20/33 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne voi mitenkään paheta. Se millaista karva on, johtuu geneettisistä ominaisuuksista. Se määrää miten paljon karvatuppia kasvojen alueella ja millaista karvaa ne puskevat. Ei ne karvatupet mitenkään tiedä, katkaistaanko se karva pois vai ei. Ne puskee vaan omaa tahtiaan sitä geenien määrämän laatuista ja väristä karvaa, riippumatta siitä antaako sen olla vai ajeleeko pois.

Kyllä ne voi pahentua iän tai hormonimuutosten myötä. Esimerkiksi esivaihdevuosisa nelikymppisenä. Mulla on alkanut kasvaa yksi paksu viiksikarva nyt yli nelikymppisenä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä