Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun halut ei kohtaa. 45v mies ei halua enää kovinkaan usein.

Vierailija
05.08.2024 |

Huomaan ärsyyntyväni kun en saa noin viikkoon seksiä. Miestä ei kiinnosta. Seksiä on silloin, kun hän haluaa pussinsa tyhjentää. Minun toiveita ei ole kuunnellut, minä toivoisin vaikka pari kertaa viikossa. Tunnen oloni surkeaksi ja on riittämätön olo. Käytän seksileluja olosuhteiden pakosta. Niin paljon mieluummin rakastelisin mieheni kanssa:(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi niin kiva kun halut menisi yhteen. Minulla täsmälleen sama ongelma, mutta vaimo on se haluton. Itse hyväkuntoinen, kivan näköinen, hygienia kunnossa, mielenterveys kunnossa, mukava ja huomioiva mies, ja tykkään todella paljon tehdä naiselle kaikkea mistä nainen nauttii, siitä tulee tosi hyvä fiilis itsellekin.

Seksiä kerran kolmessa kuukaudessa.

Ei viitsi enää kauheasti tehdä aloitteita kun 9 kertaa 10:stä tulee torjutuksi, ja torjumisesta taas tulee tosi paska olo henkisesti moneksi tunniksi. Silti sitä aina unohtaa ja taas tekee aloitteen, ja sitten torjumisen jälkeen taas miettii, että miten olin niin tyhmä että kuvittelin että häntä olisi kiinnostanut.

Semmoista on elämä... ehkä jossakin sitten vielä odottaa "se oikea".

M83

Miksi jaksat jäädä ko. naisen luo?

Vierailija
22/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16: ikävä sanoa, mutta eiköhän se syy juuri ulkonäössä ole. Meillä ihan samanlainen tilanne. Läheisyyttä, hellyyttä jne. riittää ja suhde muutoin kunnossa.

Vaimo ei vaan enää sytytä, kun kiloja on hiukan kertynyt. Kun näen vaimon alasti, niin mieluummin katson pois päin. En minä tätä tietenkään vaimolle sano, kun en halua loukata rakastani. Tiedän että se romahduttaisi hänen itsetuntonsa ja varmaankin lopulta johtaisi eroon, mitä en halua.

Vaimo on nyt alkanut yrittää erilaisia keinoja, ostanut muun muassa stringit. Arvostan kyllä yritystä, mutta ei se auta kun syy on niissä kiloissa. Yritän suunnilleen kerran kuukaudessa hoitaa aviolliset velvoitteeni, vaikka hankala siihen tunnelmaan on itsensä virittää.

Minulle ei ole tullut kiloja. Olen 170/58 kuntosaliharrastaja. Miehellä on mahaa kyllä, mutta

Aika julma kommentti ja onneksi olkoon, kyllä se satutti. Se oli varmasti tarkoituskin. Miehet on aina kylmiä kyllä jos eivät pysty käsittelemään sitä että se heidän rakkaansa ikääntyy huom. siinä missä he itsekin. 

Jos oma mieheni ajattelee noin niin sitten hän ei ole se mies jota olen kuvitellut rakastavani. Ja jos rakkaus loppuu, sitten loppuu suhdekin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: Sen takia en asiaa vaimolle kerrokaan.

Naiset ja miehet tuntuvat ajattelevan rakkaudesta ja seksistä eri tavalla.

Naisille rakkaus ja seksi tuntuvan olevan yhtä: jos rakastaa niin pitää myös haluta. Ja tästä looginen lopputulema on, että jos ei halua niin ei rakasta.

Miehille taas rakkaus ja seksi ovat erillisiä asioita. Mies voi rakastaa, vaikka ei enää haluaisi. Ja toisaalta haluta (himoita), vaikka ei rakastaisi.

Ja naisille tyypillisesti tunnut ajattelevan, että sinun tapasi ajatella ja tuntea on (ainoa) oikea ja miehen tapa on väärä.

Vierailija
24/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22: Sen takia en asiaa vaimolle kerrokaan.

Naiset ja miehet tuntuvat ajattelevan rakkaudesta ja seksistä eri tavalla.

Naisille rakkaus ja seksi tuntuvan olevan yhtä: jos rakastaa niin pitää myös haluta. Ja tästä looginen lopputulema on, että jos ei halua niin ei rakasta.

Miehille taas rakkaus ja seksi ovat erillisiä asioita. Mies voi rakastaa, vaikka ei enää haluaisi. Ja toisaalta haluta (himoita), vaikka ei rakastaisi.

Ja naisille tyypillisesti tunnut ajattelevan, että sinun tapasi ajatella ja tuntea on (ainoa) oikea ja miehen tapa on väärä.

Väärä minulle. Väärä mies minulle. Olen ihan varma että kaikki miehet eivät ole kaltaisiasi. 

Vierailija
25/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi niin kiva kun halut menisi yhteen. Minulla täsmälleen sama ongelma, mutta vaimo on se haluton. Itse hyväkuntoinen, kivan näköinen, hygienia kunnossa, mielenterveys kunnossa, mukava ja huomioiva mies, ja tykkään todella paljon tehdä naiselle kaikkea mistä nainen nauttii, siitä tulee tosi hyvä fiilis itsellekin.

Seksiä kerran kolmessa kuukaudessa.

Ei viitsi enää kauheasti tehdä aloitteita kun 9 kertaa 10:stä tulee torjutuksi, ja torjumisesta taas tulee tosi paska olo henkisesti moneksi tunniksi. Silti sitä aina unohtaa ja taas tekee aloitteen, ja sitten torjumisen jälkeen taas miettii, että miten olin niin tyhmä että kuvittelin että häntä olisi kiinnostanut.

Semmoista on elämä... ehkä jossakin sitten vielä odottaa "se oikea".

M83

Kannattaa alkaa käydä vieraissa, muuten menee mielenterveys

M51

Vierailija
26/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet, nykyäänhän saa sellaisen muovisen nuken ja saa ihan itse valita ulkonäön. siitä van valkkaamaan. Tosin ei tee eikä hoida lapsia sitten myöskään.

Vierailija
27/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet, nykyäänhän saa sellaisen muovisen nuken ja saa ihan itse valita ulkonäön. siitä van valkkaamaan. Tosin ei tee eikä hoida lapsia sitten myöskään.

En usko että tuo ratkaisee ap:n ongelmaa.

Vierailija
28/28 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteessa on jotain isosti pielessä jos kumppani ei seksuaalisesti kiinnosta. Ihan varmasti se torjuva osapuoli myös masturboi, mutta kumppani ei vaan kiinnosta.

Jatkuvasti torjutuksi tuleminen syö itsetunnon ja kohta loppuu seksin ehdottaminenkin siltä aktiivisemmalta osapuolelta. 

En ymmärrä parisuhdetta ilman molemminpuolista seksuaalista intohimoa toista kohtaan.