Kun halut ei kohtaa. 45v mies ei halua enää kovinkaan usein.
Huomaan ärsyyntyväni kun en saa noin viikkoon seksiä. Miestä ei kiinnosta. Seksiä on silloin, kun hän haluaa pussinsa tyhjentää. Minun toiveita ei ole kuunnellut, minä toivoisin vaikka pari kertaa viikossa. Tunnen oloni surkeaksi ja on riittämätön olo. Käytän seksileluja olosuhteiden pakosta. Niin paljon mieluummin rakastelisin mieheni kanssa:(
Kommentit (28)
Kymmen vuotta nuorempi nainen ei halua.....tai haluaa mutta toista henkilöä. Vaikea sitä on kumppanille myöntää että toinen kiinnostaa jonka kanssa haluaa
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet lihonut?
Painan nyt 64. Ap
Olisi niin kiva kun halut menisi yhteen. Minulla täsmälleen sama ongelma, mutta vaimo on se haluton. Itse hyväkuntoinen, kivan näköinen, hygienia kunnossa, mielenterveys kunnossa, mukava ja huomioiva mies, ja tykkään todella paljon tehdä naiselle kaikkea mistä nainen nauttii, siitä tulee tosi hyvä fiilis itsellekin.
Seksiä kerran kolmessa kuukaudessa.
Ei viitsi enää kauheasti tehdä aloitteita kun 9 kertaa 10:stä tulee torjutuksi, ja torjumisesta taas tulee tosi paska olo henkisesti moneksi tunniksi. Silti sitä aina unohtaa ja taas tekee aloitteen, ja sitten torjumisen jälkeen taas miettii, että miten olin niin tyhmä että kuvittelin että häntä olisi kiinnostanut.
Semmoista on elämä... ehkä jossakin sitten vielä odottaa "se oikea".
M83
AP, millainen on hygieniasi? Osallistutko kotitöihin? Nalkutatko miehellesi? Pidätkö miehellesi mykkäkoulua? Saako miehesi orgasmeja, ja jos saa niin saako sinun vuoksesi vaiko sinusta huolimatta? Näytätkö miehellesi että haluat häntä? Oletko aiemmin kieltäytynyt seksistä miehesi kanssa toistuvasti? Oletko päästänyt itsesi rupsahtamaan? Annatko miehellesi omaa tilaa ja aikaa? Oletko sairaalloisen mustasukkainen? Riiteletkö paljon? Nimitteletkö miestäsi riitojen aikana? Vaaditko miestäsi rahoittamaan teidän matkustelunne, vaikka rahaa olisi niukasti? Kadutko että menit yhteen miehesi kanssa, ja näytätkö sen miehellesi? Kerrotko miehellesi ystävättäriesi ihanasta elämästä, ja annatko miehesi ymmärtää että on hänen syynsä että teillä ei ole samanlaista?
Jotain vikaa sinussa AP, on pakko olla, sillä "hyvää seksiä haluaa aina vain enemmän ja enemmän", ja haluttomuus on aina jollakin tapaa sen halukkaamman vika.
Meillä on aika lailla sama paitsi mulle "ongelma" ei ole varsinaisesti seksin vähyys (oon ollut vuosia joskus ilmankin) vaan se että tunnen itseni riittämättömäksi ja epäviehättäväksi. Haluaisin joskus tuntea että mieheni oikeasti haluaa minua. Meillä on tosi paljon läheisyyttä ja kosketusta muuten ja jotenkin kuvittelisi että edes joskus se johtaisi spontaanisti johonkin muuhunkin, että se kosketus saisi jossain jotain värähtämään. Mutta ei. Ei se saa.
Elämäni rakkaus. Lähtemässä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet lihonut?
Painan nyt 64. Ap
Mutta paljonko olet lihonut suhteenne aikana? Oletko leikannut kätevän, lyhyen tukan? Entä meikkaatko vielä? Otatko suikkiin silloin, kun seksiä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet lihonut?
Painan nyt 64. Ap
Mutta paljonko olet lihonut suhteenne aikana? Oletko leikannut kätevän, lyhyen tukan? Entä meikkaatko vielä? Otatko suikkiin silloin, kun seksiä on?
jeesus, mikä naisvihaajan kommentti.
Joillekin miehille käy noin, että kiinnostus seksiin hiipuu. Esim minun mies ei ole koskenutkaan minuun vuosiin. En tiedä mistä se johtuu, onko jotain hormonaalista?
Se on joko hormonaalista, johtuu masentumisesta tai kyllästymistä. Itse tapasin vaimoni, kun olimme vasta 23-vuotiaita molemmat. Noin nelivitosena tuli totaalinen kyllästyminen, en vaan halunnut seksiä yhtään hänen kanssaan. Meni pari vuotta ilman seksiä, ja olimme täysin eron partaalla. Puolen vuoden asumiseron jälkeen seksuaaliset tunteet palasivat vaimoa kohtaan, ja nyt ollut taas kahdeksan vuoden ajan loistavaa seksielämää.
Meillä oli syynä arki, pitkät työpäivät, rahahuolet aiemmin, kahden lapsen kasvattaminen, isäni vakava sairastuminen ym. Olin myös hieman masentunut, enkä urheillut kuten ennen, olin nuorena kilpaurhelija. Arki syö joskus halut. Vaimoni on vieläkin kaunis. Oli todella upea ilmestys nuorempana, ja nelivitosenakin todella kuuma. Siitä asia ei johtunut. Tavallaan löydettiin toisemme uudestaan, onneksi. Nyt on kaksi aikuista lasta, ja voimme harrastaa seksiä koska vaan kotona, ja miten pitkään haluanme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet lihonut?
Painan nyt 64. Ap
No ei tuossa minusta naisvihaa ole. Vähän kärkäs kommentti, mutta kyllä siinä pointti on. Itse olen nainen, ja täytyy sanoa, että kyllä se ulkoinen olemus miehessä on yksi tärkeä osa kokonaisuutta. Jos mieheni muuttuisi ulkonäöllisesti sellaiseksi, joka minua ei vaan yksinkertaisesti viehätä, niin kyllä se vaikuttaisi siihen miten hänestä seksuaalisesti innostun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet lihonut?
Painan nyt 64. Ap
Yritän vain kartoittaa mahdollista syytä miehen haluttomuuteen. Kaikki nuo ovat mahdollisia syitä, miksi miestä ei enää kiinnosta seksi ap:n kanssa. Nuo ovat miehille tärkeitä asioita, oli se sinusta naisvihaa tai ei.
Voi tietty olla että seksi ei enää kiinnosta miestä ylipäätään, silloin mitään ei ole tehtävissä. Ensin kannattaa kuitenkin käydä läpi asiat, joihin ap voi itse vaikuttaa.
Tiedätkö ap, tuo on vielä ihan hyvä juttu, jos miestä kiinnostaa sentään joskus! Itse olen suunnilleen samaa ikäluokkaa, ja kyllä, seksihalut ovat vähentyneet. Minulla on tosin lääkitys, joka hieman vaikuttaa asiaan, mutta ei selitä sitä kokonaan. Harrastaisin seksiä mieluusti niin, että välissä olisi useamman viikon tauko, ja sitten ehkä pari kertaa perättäisinä päivinä, ja sitten esimerkiksi 2-4 viikkoa taukoa.
Olisiko se parempi, jos mies harrastaisi seksiä kanssasi vastentahtoisesti? Itse olen näin välillä tehnyt, enkä ole siitä erityisesti pitänyt. Olen silti koettanut aina saada vaimon maaliin tavalla tai toisella.
Eihän eksäänikään enää loppuajasta kiinnostanut kovinkaan usein. Kerran , pari kuussa sai orgasmin vaikkakin antoi minun tyhjentää pussit. Eropätöksen jälkeen hän oli hetken tosi kiimainen ja märkä. Se oli jotain ahdistus seksiä molemmilla. Nyt kun minulla on jo uusi naisystävä, tiedän mitä on kun nainen haluaa seksiä ja molemmat saa tyydytyksen. Se että halut kohtaa tasapuolisesti on harvinaista, mutta näköjään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet lihonut?
Painan nyt 64. Ap
Yritän vain kartoittaa mahdollista syytä miehen haluttomuuteen. Kaikki nuo ovat mahdollisia syitä, miksi miestä ei enää kiinnosta seksi ap:n kanssa. Nuo ovat miehille tärkeitä asioita, oli se sinusta naisvihaa tai ei.
Voi tietty olla että seksi ei enää kiinnosta miestä ylipäätään, silloin mitään ei ole tehtävissä. Ensin kannattaa kuitenkin käydä läpi asiat, joihin ap voi itse vaiku
Niin. Mä en tiedä aloittajasta mutta kyllä minä ainakin nimenomaan etsin sitä syytä peilistä. Se on meille naisille yleensä ottaenkin tyypillistä. Mutta vaikka kuinka katson niin en löydä sieltä sellaista vikaa joka selittäisi miehen haluttomuuden. En ulkonäössä enkä siinä miten miestäni kohtelen. Mies itse vakuuttaa myös että vika ei ole minussa. Mutta silti se vaikuttaa, paljon. Tunnen jatkuvasti riittämättömyyttä. Vaikka teen kaikkeni että miehellä olisi hyvä olla ja yritän helpottaa hänen elämäänsä kaikin tavoin mitä pystyn, mikään ei vaan riitä.
Meillä on valtavasti rakkautta, kosketusta, läheisyyttä, hellyyttä, naurua. Se mitä meiltä puuttuu on molemminpuolinen intohimo ja sen myötä seksi aika pitkälti. Ei ole kiva harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka tekee sen vain velvollisuudesta. Siksi meillä ei sitä ole juurikaan vaikka mies välillä hampaat irvessä voisi yrittääkin. Ja on hän tarjoutunut "hoitelemaan" minut muilla tavoin mutta mä en voi mitään sille että se ei ole sama asia kuin se että hän haluaisi mua.
Jos mies valittaisi siitä, että seksiä on kerran viikossa, niin vastaanotto olisi aivan erilainen.
16: ikävä sanoa, mutta eiköhän se syy juuri ulkonäössä ole. Meillä ihan samanlainen tilanne. Läheisyyttä, hellyyttä jne. riittää ja suhde muutoin kunnossa.
Vaimo ei vaan enää sytytä, kun kiloja on hiukan kertynyt. Kun näen vaimon alasti, niin mieluummin katson pois päin. En minä tätä tietenkään vaimolle sano, kun en halua loukata rakastani. Tiedän että se romahduttaisi hänen itsetuntonsa ja varmaankin lopulta johtaisi eroon, mitä en halua.
Vaimo on nyt alkanut yrittää erilaisia keinoja, ostanut muun muassa stringit. Arvostan kyllä yritystä, mutta ei se auta kun syy on niissä kiloissa. Yritän suunnilleen kerran kuukaudessa hoitaa aviolliset velvoitteeni, vaikka hankala siihen tunnelmaan on itsensä virittää.
Vierailija kirjoitti:
16: ikävä sanoa, mutta eiköhän se syy juuri ulkonäössä ole. Meillä ihan samanlainen tilanne. Läheisyyttä, hellyyttä jne. riittää ja suhde muutoin kunnossa.
Vaimo ei vaan enää sytytä, kun kiloja on hiukan kertynyt. Kun näen vaimon alasti, niin mieluummin katson pois päin. En minä tätä tietenkään vaimolle sano, kun en halua loukata rakastani. Tiedän että se romahduttaisi hänen itsetuntonsa ja varmaankin lopulta johtaisi eroon, mitä en halua.
Vaimo on nyt alkanut yrittää erilaisia keinoja, ostanut muun muassa stringit. Arvostan kyllä yritystä, mutta ei se auta kun syy on niissä kiloissa. Yritän suunnilleen kerran kuukaudessa hoitaa aviolliset velvoitteeni, vaikka hankala siihen tunnelmaan on itsensä virittää.
Minulle ei ole tullut kiloja. Olen 170/58 kuntosaliharrastaja. Miehellä on mahaa kyllä, mutta se ei minua haittaa pätkääkään. Hän on minulle äärimmäisen rakas ja haluan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole tullut kiloja. Olen 170/58 kuntosaliharrastaja. Miehellä on mahaa kyllä, mutta se ei minua haittaa pätkääkään. Hän on minulle
Ulkonäkö ei ole pelkästään kiloja.
Onko stressiä, testotasot alhaiset, huonot elämäntavat vai joku muu? 45v miehen pitäisi olla vielä hyvässä kunnossa seksuaalisestikin.